Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ikke fullført M&L: Bowsers Inside Story enda, selv om jeg starta det for lenge siden. Det har noen irritasjonsmomenter etter min mening, som hyppige, lange og unødvendige tutorials. Likevel er dialogen ofte ganske vittig og spillet ganske variert og moro, så jeg er i det minste nær slutten nå.

Lenke til kommentar

Jeg synes fortsatt de beste Mario-spillene var fra SMB1 til og med Yoshi's Island, deretter begynte de å rote med 3D, polygoner og annet vissvass. Skal medgi at Galaxy-spillene er suverene, men jeg foretrekker allikevel å ha en todimensjonal bane der jeg begynner i en ende og skal komme meg til den andre. SMB Wii var en veldig trivelig tur tilbake til fortiden for min del.

Lenke til kommentar

Har heller ikke fullført M&L: Bowsers Inside Story enda, selv om jeg starta det for lenge siden. Det har noen irritasjonsmomenter etter min mening, som hyppige, lange og unødvendige tutorials. Likevel er dialogen ofte ganske vittig og spillet ganske variert og moro, så jeg er i det minste nær slutten nå.

Jeg liker humoren i det spillet veldig godt. En ting jeg synes ble litt kjipt er de bosskampene med Bowser der du holder DSen som en bok og må bruke stylusen og pusten din i kampen. Særlig når du skal puste inn i mic'en for å gjøre et flammeangrep gjorde meg sprø. Nå spiller jeg Partners in Time og det er litt annerledes, men også veldig underholdende og moro.

Har spilt flaut lite Mario jeg. Aldri eid noe fra Nintendo.

 

Hvilke spill mangler jeg i serien til i dag når jeg har AC 1 og 2? Brotherhood og Revelations i den rekkefølgen?

Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles (DS), Assassin's Creed: Bloodlines (PSP) og Assassin's Creed II: Discovery (DS).

Lenke til kommentar

Har spilt flaut lite Mario jeg. Aldri eid noe fra Nintendo.

 

Jeg er egentlig litt overrasket, siden "alle" hadde NES og Super Mario Bros på den tiden vi var liten.

 

De tre beste vennene jeg hadde hdde alle hver sin NES, men ikke jeg. Lånte enten deres (svært skjeldent) eller nabojentas gameboy med Tetris og Dr. Mario og et ishockeyspill jeg spilte hovedsaklig for slossinga det var mulig å få til under en kamp. Blades of Steel tror jeg faktisk det het. Min første konsoll var en PlayStation jeg brukte noen av konfirmasjonspengene mine på.

Lenke til kommentar

Det får være Zealulainens jobb, jeg har ikke sett snurten av noen solbriller. Og det morsomme er, at om jeg faktisk får et par solbriller på meg så ser jeg fortsatt ikke snurten av dem.

 

OK, socially awkward penguin så det holder her - dama jeg har hatt meget sporadisk kontakt med på Twitter (men som jeg stort sett liker tweetsa til) har Sukker-side som meg, og jeg fikk faktisk spurt om den. Og holy damn, hu var søt. Og enda mer likbar. Så, sette som interessert og kanskje sende en melding eller la elefanten bare være i rommet?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Zealuu klarer ikke en gang å huske passordet sitt til Minecraft sånn at jeg kan spelunke med dere. Eller, spelunke på samme server som dere. JEG STOPPER IKKE FØR JEG TREFFER BÅNN. Eller lava. Ikke en gang da, om jeg kan fortsette. Seriøst, jeg gravde direkte nedover, to i bredden, i to timer sammenhengende. Schwoop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...