Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Infinity Blade ein light-versjon av Souls-spela? Vel, kanskje. Får ikkje prøvd IB før det eventuelt kjem til Android.

Men Dark Souls får PC-utgåve!

Med det mener jeg at det ikke er mulig å gjennomføre første gjennomspilling, og ikke andre eller tredje heller. Interessant konsept, veldig enkelt men allikevel ganske kult. Kontrolloppsettet er også fint, dra fingeren over skjermen for å angripe, de nederste hjørnene er dodge til sidene og skjoldet har en knapp midt på nederst. Er på tilbud i disse dager, bare 7 kroner.

Lenke til kommentar

Med det mener jeg at det ikke er mulig å gjennomføre første gjennomspilling, og ikke andre eller tredje heller. Interessant konsept, veldig enkelt men allikevel ganske kult. Kontrolloppsettet er også fint, dra fingeren over skjermen for å angripe, de nederste hjørnene er dodge til sidene og skjoldet har en knapp midt på nederst. Er på tilbud i disse dager, bare 7 kroner.

Men det kan du jo i Dark Souls. Du får ikkje ein ny slutt eller noko om du køyrer NG+ (med mindre du vel ei anna), du får berre spele spelet om igjen med kjipare fiender. :p

Lenke til kommentar

- Bruke flere timer å på lese seg frem til hvordan jeg oppdaterer og bruker alle Minecraft-pluginsene jeg bruker.

- Bruke enda en time på å faktisk oppdatere og konfigurere serveren og sette opp rettigheter igjen osv.

- Endelig ferdig og skal spille

- Firmaet jeg leier serverplass fra har "Maintenance" i en time.

:hm: Vente litt til da... greit...

In other news, jeg spiser potetgull til frokost :D

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Skulle varme en pastarett i microen. Ser før jeg setter den inn at plasten er litt revet av på den ene siden og at det ser litt rart ut oppi der. Tenker ikke noe mer over det og setter den inn. Når den er ferdig og jeg åpner døren til microen kommer DEN eimen ut. Det lukter nesten giftig. Kastet den i bosset, men det stinker enda, selv om jeg har luftet en stund nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...