Snurreleif Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Too late, har haxa ipen og lagt den ut på facern sammen med passord o.l. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Akkurat det er jeg eni i Shampis, men vi har jo ikke lova alle tilgang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Nettopp. Folk kan gjerne komme å se, men ingen har lovet at noen får bygge. Akkurat hvordan vi skal sile gjennom folk som får bygge veit jeg ikke enda. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Trynefaktor. Kjenner vi dem får de prøve seg, hvis ikke kan det være det samme. Da har vi en litt bedre mulighet til å stole på dem, og det er også mer moro å spille med folk man vet hvem er. Endret 7. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Stemmer også på trynefaktor. Blir serveren nedlesset med randoms, så mister jeg kjapt interesse ihvertfall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Er jo en grunn til at jeg ikke startet en tråd med en gang da. Mye morsommere å spille med kjente fjes. (Trynefaktor it is then) Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Whats your name, dude? Kvitteringen Endret 7. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Ser ut som at en del av problemet ligger hos Mojang også. De har visst noen problemer med ettellerannet nå. Synes det er rart om alt av feil skulle ligge på serveren, da den fungerte fint i går. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 oh, den liker meg vel ikke. Jeg ville bare dele influensa med den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Helvetes lava. Why you so tempting!? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 På tide å sette ned foten, la oss få oss en egen tråd så SO 1 kan bli litt mer for alle. Noen som har prøvd Infinity Blade her? Grafikken er jo helt rå! Og for en som aldri har turt å prøve Dark og/eller Demon Souls så er det perfekt, jeg innbiller meg at det er en light-versjon av de spillene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Synes minecraft-pratet er kos, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg er ikke egentlig særlig flink i Minecraft... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Du, det er ikke jeg heller. Jeg kan ærlig talt nesten ingenting, men jeg liker det allikevel jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Way to put your foot down. Med å fortsette å preike om Minecraft Neida. NKNJNfkldsmfl jeg våknet NÅ! Blei seint i går. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 You big stupid baby head. http://www.youtube.com/watch?v=vnQxWy9o_0M Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Way to put your foot down. Med å fortsette å preike om Minecraft Neida. NKNJNfkldsmfl jeg våknet NÅ! Blei seint i går. Hey, jeg åpner for det, og når ikke-deltakende folk prater svarer jeg. Er sånn jeg er, hyggelig og snill mot alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå