Bloodlines Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Vinner det lett, tror jeg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 I dag klarte jeg det mesterverket av å sovne ved siden av den bærbare pcen, og mest jeg sov klarte jeg å skubbe den ned på gulvet. Våknet derfor opp til at halve skjermen var knust. FML Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Fy faen. Føler med deg, Marthe. Har selv opplevd å finne ødelagt skjerm på bærbar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Bloodlines; HAr planer om et underjordisk kompleks. Ut av spawn, også til venstre et lite stykke. Endret 6. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Eneste som er protected eller vel hovedsaklig byen, så hva du bygger i et annet område er helt opp til deg. So go ahead. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Hva heter du i Minecraft Sulfuric? Har satt opp Permissions nå som gjør at alle gjester som går inn på serveren kan gå rundt så mye de vil, men de kan ikke bygge/ødelegge noe. Dette er spillere med mørkegrå navn. Spillere med hvite navn har vanlige byggerettigheter som man vanligvis har når man spiller Minecraft. Spillere med grønt navn har "the power" til å gjøre spillere med mørkegrå navn om til spillere med hvite navn Så om du er en gjest på serveren og vil bygge, si ifra til en dude/dudette med grønt navn evt. meg. Jeg har rødt navn. Fordi jeg er attention whore. Folk som kan bygge hittil: HellBrendy (Grønn) ShampooMacTavish (Grønn) Villanden (Hvit) Bloodliness (Grønn) Snosck (Grønn) bbundy (Hvit) Craxdm (Hvit) Nesten så vi burde lage vår egen tråd? Endret 7. april 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Kommer og starter på min kreasjon i morgen når fruen har dratt hjem til Norge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Det høres ut som du starter på en kreasjon, right now. !Bada-BING. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg liker den "friends gather here"-detaljen. Lakus! Får ikke logga inn! Also, egen tråd? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Egen tråd høres bra ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Hmm. Må få satt serveren på en automatisk restart-cycle, men vet ikke hvordan jeg gjør det. Det løser som regel problemene med å logge inn osv. Kan fikse en egen tråd senere i kveld. Akkurat nå er jeg for opptatt av å mobbe Shampoo sitt prosjekt ^^ Endret 7. april 2012 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg er for opptatt med å være kicka fra serveren din uten å kunne logge på igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Prøv nå. Har vært rar i perioder i dag den saken der. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Prøver å komme meg inn, men ikke noe enda. Klarte det vist nå. Endret 7. april 2012 av Bloodlines Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Ikke start en tråd, da kommer det så mange folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå