Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pusher videre på ME3. Må si det er en del episke øyeblikk i dette spillet som kanskje overgår noe av det jeg har sett i de tidligere, men ME2 er fortsatt favoritten, hovedsakelig fordi jeg synes oppdragene og karakterene fenget mer.

 

Eneste som er skikkelig jalla er når reaperne kommer etter deg på galaxy-kartet. Det ser mest ut som et atari spill. :p

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt spiller Kai Leng en viktig rolle i Mass Effect-bøkene og kan virke litt tatt ut av det blå i ME3 hvis man ikke kjenner til ham på forhånd. Designet er det i det minste ingenting å si på, for resten av menneskene i ME-universet ser omtrent like kule ut som nyhetsoppleserne på NRK.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt spiller Kai Leng en viktig rolle i Mass Effect-bøkene

 

Viktig og viktig, han er super space ninja assassin der òg - men det har lite å seie her. Kahlee Sanders kjem og rett ut frå bøkene utan å ha vore introdusert i tidlegare spel, og det er heilt greitt, på grunn av måten ho er skrive inn i ME3 på. Problemet med Kai Leng er ikkje at han kjem ut i frå det blå som ein "big player", men at han er så elendig skrive, og konstant akkompagnert av dei mest tåplege og minst interaktive "kule" cutscenene i heile spelet. Ingenting av det han gjer og seier gjev nokon form for meining, og arrogansen hans kontra kva han faktisk får utretta er komisk, ikkje menacing. Om han er der som ein parodi på JRPG-villains så er det forsåvidt morosamt, men eg trur diverre Bioware er alvorlege.

 

Designet er beint fram katastrofalt. Seriøst, sverd? Catwoman-maske? Designfilosofien pre-ME2 var stort sett "Soldatar ... In SPACE!", og det var heilt ok. Det var jo faktisk det dei var. Plutseleg er det Space Ninjas all over. Om Bioware tenkte på heile sverdet som ein Dune-referanse, så er det rart at ikkje nokon, på eit eller anna tidspunkt, har sett på Shepard og berre "høhø Kwisatz Haderach".

 

Det er berre nok berre Mac "AWESOME" Walters som rir igjen.

Lenke til kommentar

Kai Leng var noe av det mest slitsomme med ME3. Jeg skjønte jo at han var en del av den "dypere" historien, men synes det er bak mål å introdusere han i spillet og bare si "lol u shud ave read the bukks".

 

PS: Skal sette opp permissions på serveren i morgen sånn at gjester kan komme og se, men en må godkjenne dem før de kan bygge osv. Sånn som det er nå kan alle som kommer inn bygge osv, men byen er beskyttet og der kan kun de som har vært med på å bygge den forandre ting. Arenaen er også ferdig og PVP fungerer i den :)

 

Peace out.

Lenke til kommentar

Lukter FailpoMacBloodgris lang vei. Fikk uansett ikke gjort så mye siden jeg ikke har tilgang.

 

Har forøvirg hoppa over til Fire fox akkurat nå. Chrome ble til slutt helt jævlig, så skal slette hele greia. Kanskje jeg returnerer om jeg ikke liker FF.

 

So fra so bad, får ikke lasta ned Fallout fra Gog.com fordi "Firefox doesn't know how to open this address, because the protocol (gogdownloader) isn't associated with any program."

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...