Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Den femte sesongen vil i så fall ta livet av serien. Det er ingenting i de to siste bøkene å lage spennende underholdning av. Både tempo, cliffhangers og intriger er borte. Det er mest som å lese verdens lengste epilog.

 

Blur spilte jeg litt i fjor sommer. Det er ganske bra, men jeg sluttet å spille det til fordel for Nier. Nå spiller jeg Mario & Luigi: Bowser's Inside Story. Det er veldig gøy. :wee:

 

Jeg mistet etterhvert oversikten over hvor jeg skulle gå i det spillet, ellers synes jeg det var veldig kult, men ikke kult nok til at jeg sitter og spiller med guide. Kampsystemet er suverent.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også sett en episode, vet hvilken karakter som dør på slutten av sesong 1 og er egentlig bare middels interessert - derfor venter jeg med å se hele serien til den er ferdig. At den skal vare i åtte år (16 sesonger) anser jeg som urealistisk for det amerikanske markedet slik det er i dag, hvor 8 sesonger ser ut til å være det absolutt lengste.

 

Vel, hadde du begynt å se på serien samtidig med alle andre hadde du kanskje sluppet å vite det. Og det ser altså tvert i mot ut som at den kommer til å vare i åtte år, da de ikke kjører to sesonger per år. Og uansett, om jeg hadde sagt åtte eller fire hadde argumentet mitt fortsatt vært der.

Lenke til kommentar

Du er en veldig rar mann.

 

Venter du til dagen er ferdig før du spiser også? Sånn at du kan se om du kommer til å spy det opp i løpet av dagen eller ikke.

 

Wat.

 

En av de mest populære seriene på flere år, og HBO er allerede kjente for å ha en del ganske lange serier.

 

Jeg ser ingen grunn til ikke å se på noe av det beste TV-mediet har å by på.

 

Jeg har ikke sagt jeg ikke har tenkt å se den, jeg har sagt jeg venter til den er ferdig. Og HBO har få serier lenger enn 6 sesonger som ikke er sportsserier. Curb Your Enthusiasm går på sin 8. nå og Entourage fikk 8. Store serier som The Wire og Sopranos har fem og seks.

 

Hvorfor har vi egentlig denne diskusjonen?

Lenke til kommentar

Vel, hadde du begynt å se på serien samtidig med alle andre hadde du kanskje sluppet å vite det. Og det ser altså tvert i mot ut som at den kommer til å vare i åtte år, da de ikke kjører to sesonger per år. Og uansett, om jeg hadde sagt åtte eller fire hadde argumentet mitt fortsatt vært der.

 

Jeg fant det ut med viten og vilje, fordi

Sean Bean dør i om ikke alle så i hvert fall langt bortimot alle sine filmer og serier han er med i, og at hans karakter dør i slutten av første bok var kjent lenge før serien kom.

. Og siden jeg ikke oppsøker diskusjoner rundt den serien - eller noen andre for den saks skyld, så føler jeg heller ikke at den biten er noe jeg går glipp av.

 

Kommer vel kanskje aldri til å spille meg ihjel på Blur, men det var da morsomt nok. Looken de har gått for på menyer og sånt syns jeg derimot var veldig dårlig - i overkant mye fading av neonskilter.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg har besøk av dama, og vi sitter inne og ser Homeland. /ultimatelazymode

 

Tull, alle vet at du ikke greier å gjøre 3 ting samtidig (Homeland, ha dame på besøk og interwebs).

 

Selv er jeg syk og trenger massiv internett-trøst for å føle meg bedre og viktig.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Dere da. Griser.

 

Går det an å samkjøre to skjermer? Kobla PC'en på TV med HDMI-kabel (Blur ble meget sexy) men bildet er for stort - alt av kanter havner utenfor. Gikk fint å spille, da ble hele bildet med, så det gjelder bare på skrivebordet. Har sjekka oppløsninga, den er som vanlig. 1080p 1920x1080.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Den femte sesongen vil i så fall ta livet av serien. Det er ingenting i de to siste bøkene å lage spennende underholdning av. Både tempo, cliffhangers og intriger er borte. Det er mest som å lese verdens lengste epilog.

 

Blur spilte jeg litt i fjor sommer. Det er ganske bra, men jeg sluttet å spille det til fordel for Nier. Nå spiller jeg Mario & Luigi: Bowser's Inside Story. Det er veldig gøy. :wee:

 

Jeg mistet etterhvert oversikten over hvor jeg skulle gå i det spillet, ellers synes jeg det var veldig kult, men ikke kult nok til at jeg sitter og spiller med guide. Kampsystemet er suverent.

Jeg begynte på en fil der jeg var midtveis ca og ikke hadde spilt på sikkert to år. Jeg kom meg "kjapt" inn i det igjen. Kartet markeres med en stjerne som viser hvor du skal gå og hvis du hopper på boksen der du lagrer kommer det opp en rulletekst som også gir pekepinn på hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar

Dere da. Griser.

 

Går det an å samkjøre to skjermer? Kobla PC'en på TV med HDMI-kabel (Blur ble meget sexy) men bildet er for stort - alt av kanter havner utenfor. Gikk fint å spille, da ble hele bildet med, så det gjelder bare på skrivebordet. Har sjekka oppløsninga, den er som vanlig. 1080p 1920x1080.

Samme problemet hadde jeg i starten når jeg begynte å bruke TV-en som PC-skjerm.

 

Jeg måtte inn i avanserte skjerminnstillinger og endre på Bildestørrelsen til "Full Piksel". Kan beskrive hvordan du kommer dit om du har en Sony Bravia... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...