Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker det var noen av dere som postet post-rock over en lav sko på Innlegg. Jeg ble sprø.

 

Jeg vet faktisk ikke hva slags musikk jeg liker om dagen. Det går i Robyn, Röyksopp, diverse metallband og ymse r'n'b/rap/hip-hop-folk. Og litt annen elektronika. Egentlig ganske deilig å ha såpass bred smak.

Lenke til kommentar

Jeg burde hørt mer på Gorillaz tror jeg. Jazz kan være slitsomt, men noe av det treffer meg midt i hjertet. Aner dessverre ikke hva.

 

Hadde kjempedilla på Shining en stund, men nå er jeg ufattelig lei av hele Blackjazz-skiva.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg burde hørt mer på Gorillaz tror jeg. Jazz kan være slitsomt, men noe av det treffer meg midt i hjertet. Aner dessverre ikke hva.

 

Hadde kjempedilla på Shining en stund, men nå er jeg ufattelig lei av hele Blackjazz-skiva.

Har i utgangspunktet ingenting i mot jazz, men Jazz På Svenska og Jazz på Ryska er blitt spilt I HJEL på jobb.
Lenke til kommentar

Ah, det var Vaine som var med på det ja. Nei, er ikke veldig glad i intrumental musikk - jeg er alt for glad i å synge med. Dessuten liker jeg variasjonene en vokal gir. Det beste med post-rock er trommisene, er noen av låtene som gir meg skikkelig lyst til å spille trommer igjen.

Lenke til kommentar

Slutt med dette GoT-maset. Nå!

 

Hvis du har tid og lyst til å se en serie så anbefaler jeg deg å gjøre det, selv om du ikke liker å måtte vente til en ny sesong kommer igjen. Kanskje serien ikke er ferdig før om åtte år, og da har du gått glipp av veldig mange potensielt spennende samtaler (noen gutter på skolen bruker ethvert ledig minutt på å diskutere serien og hva som skjer videre, og poenget til slike samtaler faller bort dersom du ser alt på én gang), og dessuten øker du sjansen for å bli utsatt for viktige spoilere.

 

Du har jo ikke samme prinsipp når det kommer til f. eks spill som Mass Effect-serien.

Lenke til kommentar

Men så hoppa jeg jo ikke på Mass Effect-serien før nummer 3. Jeg kjøpte jo det første lenge etter at det kom ut, nummer 2 ca ett år etter slipp mens ME 3 ble forhåndsbestilt. Dessuten føler jeg ikke at spill er helt det samme, siden jeg har i praksis uendelige spill å spille i mellomtiden mens jeg har svært få serier jeg bryr meg om.

 

Har også sett en episode, vet hvilken karakter som dør på slutten av sesong 1 og er egentlig bare middels interessert - derfor venter jeg med å se hele serien til den er ferdig. At den skal vare i åtte år (16 sesonger) anser jeg som urealistisk for det amerikanske markedet slik det er i dag, hvor 8 sesonger ser ut til å være det absolutt lengste.

Lenke til kommentar

Men så hoppa jeg jo ikke på Mass Effect-serien før nummer 3. Jeg kjøpte jo det første lenge etter at det kom ut, nummer 2 ca ett år etter slipp mens ME 3 ble forhåndsbestilt. Dessuten føler jeg ikke at spill er helt det samme, siden jeg har i praksis uendelige spill å spille i mellomtiden mens jeg har svært få serier jeg bryr meg om.

 

Har også sett en episode, vet hvilken karakter som dør på slutten av sesong 1 og er egentlig bare middels interessert - derfor venter jeg med å se hele serien til den er ferdig. At den skal vare i åtte år (16 sesonger) anser jeg som urealistisk for det amerikanske markedet slik det er i dag, hvor 8 sesonger ser ut til å være det absolutt lengste.

GoT virker å legge seg på en sesong pr år (sesong 1 gikk på denne tiden i fjor) så blir i så fall bare 8 sesonger. Men er da serier som har gått lengre enn det. Bare å se på diverse sci fi serier. Stargate hadde 10 sesonger med SG-1, 5 sesonger med Atlantis og 2 sesonger med Universe. Star Trek gikk jo også i en evighet. Vet det er flere som har mange sesonger også, men er for trøtt akkurat nå til å komme på hvilke. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...