Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare knekker masse egg forsiktig i en bolle så plukker jeg ut hvitene med fingrene som en slags "sil". Så er det bare å vaske hendene etterpå.

Er nok litt skada når det kommer til egg skilling da jeg som oftest skiller rundt 100 egg i slengen.

Lenke til kommentar
Jeg er bare 13. Får ikke noe jobb da :p

Jeg er bare 14 år. Har 2 jobber (en vikar). Har hatt 2 andre lønnede jobber. Har i tillegg fått sommerjobb til sommeren ;)

Rider of Reason: Regnbuefarger er stilig! :)

Lenke til kommentar

Jeg er bare 14 år. Har 2 jobber (en vikar). Har hatt 2 andre lønnede jobber. Har i tillegg fått sommerjobb til sommeren ;)

Og veldig irriterende for oss som er fargeblinde og ikke ser alle bokstavene.

Lenke til kommentar

Og veldig irriterende for oss som er fargeblinde og ikke ser alle bokstavene.

Hm... Rart at du da tydeligvis kunne lese det :p

Lenke til kommentar
Lolidude joda du er fullstendig istand til å tjene 4.000,- i måndten du. Skaff deg jobb hos aftenposten eller noe sånt. Hadde jobb når jeg var 12 år og 360 dager gammel.

Man får ikke mer en 200 max i uken av det. Du mener 4.000,- i året?

Og den idiotiske faren min har fått låne ipoden min i 3 år! Å nå får ikke jeg lov til og låne hodetelfonene hans.

Lenke til kommentar
Og den idiotiske faren min har fått låne ipoden min i 3 år! Å nå får ikke jeg lov til og låne hodetelfonene hans.

Har du sagt akkurat det til han? (Med unntak av at han er idiotisk :lol:)

Endret av JanFr (StabakJF)
Lenke til kommentar
Lolidude joda du er fullstendig istand til å tjene 4.000,- i måndten du. Skaff deg jobb hos aftenposten eller noe sånt. Hadde jobb når jeg var 12 år og 360 dager gammel.

200 i uka? Det er i såfall for å gå med det engang i løpet av uka. Har mange venner som har gått den ruta hverdag i uka og tjent 4000 i måndten.

Lenke til kommentar

200 i uka? Det er i såfall for å gå med det engang i løpet av uka. Har mange venner som har gått den ruta hverdag i uka og tjent 4000 i måndten.

Vennen min gikk med aviser en liten stund han fikk bare gå 1 gang i uka, på søndager.
Lenke til kommentar

Vennen min gikk med aviser en liten stund han fikk bare gå 1 gang i uka, på søndager.

Da gikk han for VG eller Dagbladet ;)

Jeg tjener 85kr timen i vikarjobben og cirka 330kr(!) timen i den andre :D

Lenke til kommentar

Jeg burde vel få meg en jobb jeg også snart - Men på sommerhalvåret har jeg lite nok fritid som det er. Skal likevel se om jeg får meg en sommerjobb. Man burde vel kanskje begynne å søke snart hvis man vil ha noe..?

Har noen noen gode forslag til sommerjobber?

Og jo, hva synes folka om den nye avataren min?:) (Tusen takk til Vaine!!)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...