JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 lolidude: Du hater dem ikke, du innbiller deg det. skaff deg en deltidsjobb og kjøp deg ny pc. ^_^ Godt sagt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg er bare 13. Får ikke noe jobb da Edit: For noe dritt att : P smileyen smiler! Endret 22. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 JanFr hva er greia med alle de regnbuefargede bokstavene? Og god morgen (eller kveld) til dere alle. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg bare knekker masse egg forsiktig i en bolle så plukker jeg ut hvitene med fingrene som en slags "sil". Så er det bare å vaske hendene etterpå. Er nok litt skada når det kommer til egg skilling da jeg som oftest skiller rundt 100 egg i slengen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lolidude joda du er fullstendig istand til å tjene 4.000,- i måndten du. Skaff deg jobb hos aftenposten eller noe sånt. Hadde jobb når jeg var 12 år og 360 dager gammel. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg er bare 13. Får ikke noe jobb da Jeg er bare 14 år. Har 2 jobber (en vikar). Har hatt 2 andre lønnede jobber. Har i tillegg fått sommerjobb til sommeren Rider of Reason: Regnbuefarger er stilig! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg er bare 13. Får ikke noe jobb da Jeg er bare 14 år. Har 2 jobber (en vikar). Har hatt 2 andre lønnede jobber. Har i tillegg fått sommerjobb til sommeren Rider of Reason: Regnbuefarger er stilig! Og veldig irriterende for oss som er fargeblinde og ikke ser alle bokstavene. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg er bare 13. Får ikke noe jobb da Jeg er bare 14 år. Har 2 jobber (en vikar). Har hatt 2 andre lønnede jobber. Har i tillegg fått sommerjobb til sommeren Rider of Reason: Regnbuefarger er stilig! Og veldig irriterende for oss som er fargeblinde og ikke ser alle bokstavene. Hm... Rart at du da tydeligvis kunne lese det Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lolidude joda du er fullstendig istand til å tjene 4.000,- i måndten du. Skaff deg jobb hos aftenposten eller noe sånt. Hadde jobb når jeg var 12 år og 360 dager gammel. Man får ikke mer en 200 max i uken av det. Du mener 4.000,- i året? Og den idiotiske faren min har fått låne ipoden min i 3 år! Å nå får ikke jeg lov til og låne hodetelfonene hans. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Og den idiotiske faren min har fått låne ipoden min i 3 år! Å nå får ikke jeg lov til og låne hodetelfonene hans. Har du sagt akkurat det til han? (Med unntak av at han er idiotisk ) Endret 22. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Skulle akkurat til å si det samme Nøtte. Bortsett fra det med fargeblindhet. Men de gule bokstavene forsvinner, noe som gjør det vanskelig å lese. (ellers så har jeg bare veldig søvnmangel ) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hehe jeg skjønner jo sammen hengen da... Noen farger ser jeg jo da! Men har problemer med gult på hvitt og farger som ligger nært hverandre! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Og den idiotiske faren min har fått låne ipoden min i 3 år! Å nå får ikke jeg lov til og låne hodetelfonene hans. Har du sagt akkurat det til han? (Med unntak av at han er idiotisk ) Ja, men de driter de i. Morra mi bare sier hold kjeft. Noen andre måter og tjene penger på en å gå med aviser? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lolidude joda du er fullstendig istand til å tjene 4.000,- i måndten du. Skaff deg jobb hos aftenposten eller noe sånt. Hadde jobb når jeg var 12 år og 360 dager gammel. Man får ikke mer en 200 max i uken av det. Du mener 4.000,- i året? Og den idiotiske faren min har fått låne ipoden min i 3 år! Å nå får ikke jeg lov til og låne hodetelfonene hans. 200 i uka? Det er i såfall for å gå med det engang i løpet av uka. Har mange venner som har gått den ruta hverdag i uka og tjent 4000 i måndten. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lolidude joda du er fullstendig istand til å tjene 4.000,- i måndten du. Skaff deg jobb hos aftenposten eller noe sånt. Hadde jobb når jeg var 12 år og 360 dager gammel. Man får ikke mer en 200 max i uken av det. Du mener 4.000,- i året? Og den idiotiske faren min har fått låne ipoden min i 3 år! Å nå får ikke jeg lov til og låne hodetelfonene hans. 200 i uka? Det er i såfall for å gå med det engang i løpet av uka. Har mange venner som har gått den ruta hverdag i uka og tjent 4000 i måndten. Vennen min gikk med aviser en liten stund han fikk bare gå 1 gang i uka, på søndager. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lolidude joda du er fullstendig istand til å tjene 4.000,- i måndten du. Skaff deg jobb hos aftenposten eller noe sånt. Hadde jobb når jeg var 12 år og 360 dager gammel. Man får ikke mer en 200 max i uken av det. Du mener 4.000,- i året? Og den idiotiske faren min har fått låne ipoden min i 3 år! Å nå får ikke jeg lov til og låne hodetelfonene hans. 200 i uka? Det er i såfall for å gå med det engang i løpet av uka. Har mange venner som har gått den ruta hverdag i uka og tjent 4000 i måndten. Vennen min gikk med aviser en liten stund han fikk bare gå 1 gang i uka, på søndager. Da gikk han for VG eller Dagbladet Jeg tjener 85kr timen i vikarjobben og cirka 330kr(!) timen i den andre Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg burde vel få meg en jobb jeg også snart - Men på sommerhalvåret har jeg lite nok fritid som det er. Skal likevel se om jeg får meg en sommerjobb. Man burde vel kanskje begynne å søke snart hvis man vil ha noe..? Har noen noen gode forslag til sommerjobber? Og jo, hva synes folka om den nye avataren min? (Tusen takk til Vaine!!) Endret 22. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er dette bedre enn regnbue-greia? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Her ser jeg nr 5 her tror jeg det står to helt til venstre her ser jeg ikke noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå