Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

@Zealuu: Hahahaha takk for den :wee: Nei, det er nok lite av slikt. Og jeg ville nok havnet i trøbbel om jeg rota meg borti noe slikt - selv om jeg ikke tror det er direkte ulovlig.

 

Det er bare det at her er det bare deg jeg snakker med av det andre kjønnet. Og du er forlovet med en kul kis. Som tydeligvis har kjøpt seg Blur på Steam.

Vel, ja, det er jo definitivt en klar ulempe. Synes personlig at andelen ... eh. ønskelige individer av samme kjønn som meg som også er single er blitt ganske lav de siste to årene. Men smaken er som baken! Og hvem vet, Match.com kan vise seg å la deg finne drømmedama. Også gifter dere dere og får små ctrlf4-er (fordi det lukker tabs og ikke hele vinduer, så det er liksom en MINIVERSJON av deg, ikke fordi jeg ikke husker nicket ditt) og lever lykkelig i alle deres dager, med huslån og krangler som i hovedsak går ut på å rope "IKKE VEKK UNGENE" så hele nabolaget hører det og kyss og klin når besteforeldre passer en helg. :wee:

Var det meg?

Å fy faen, nå måtte jeg faktisk sjekke navnehistorikken din. :|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med å finne meg noen en eller annen gang, men når det skjer aner jeg jo ikke. Om jeg begynner på skolen så kan det jo hende det går fort. Men jeg føler vel at andelen synker her også, de begynner liksom å bli forholdsvis fastlåste alle sammen.

 

Jeg skriker ikke når jeg krangler. Jeg krangler vel egentlig ikke, fordi jeg ikke er så forbanna flink til å si fra eller lufte min mening. Egentlig et problem, minus skrikinga selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Skriker ikke når jeg krangler jeg heller, men hvis jeg ikke får ønsket respons kan jeg bli downright ekkel og passiv-aggressiv. Hvis jeg får ønsket respons, men for sent, og motparten hever stemmen, da blir jeg faktisk ofte slem, og tråkker over streker i alle retninger. Og så begynner jeg å gråte hysterisk. Jeg er kjempegøy å krangle med.

Lenke til kommentar

ALT er galt med Dream Theater. De er så uggent pretensiøse, de har en middelmådig vokalist som tror han er GUD, og de bruker 20 minutter av tiden min på å gjenta seg selv. Blæææ. Ikke minst er de helt vilt kjedelige.

 

Vokalisten kan jeg si meg tildels enig i, det rent musikalske er jeg enormt stor fan av. Min erfaring er at de låtene på over 20 min somregel gjentar svært lite. Det tok en stund for meg å begynne å like de, men etter etpar år og en fantastisk konsert er jeg storfan :)

Lenke til kommentar

Morsomt at alle snakker om fantastiske konserter med dem. Jeg har vært på to, og de var shite begge to. Vokalisten deres er jo faktisk enda dårligere live.

 

Edit: Er ikke sånn at jeg er prinsipielt i mot progrock/progmetal, altså. Liker King Crimson, Pink Floyd, Moody Blues, Crimson Glory, Queensryche, Ayreon (hvis det teller) Opeth, Meshugga, Yes, Jethro Tull og noe av greiene til Symphony X,

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

AltF4 er rå til å tegne Jeeper, helt sant.

 

Ntaaaaaw. Ganske fornøyd, har ved et par anledninger tegnet noen jævler av noen naturlandskap.

 

Aldri helt hoppa på DT selv, er noe jeg ikke helt tar ved det bandet. Mamma var storfan en periode, så har fått min dose.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe nyere enn Symphony X anno 2007! Og har egentlig ingen problemer med det. Ayreon, derimot, der har jeg faktisk The Human Equation. Altså, ikke som i at jeg har hørt noe av det nyeste arbeidet hans, men jeg eier faktisk et album!

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

AltF4 er rå til å tegne Jeeper, helt sant.

 

Ntaaaaaw. Ganske fornøyd, har ved et par anledninger tegnet noen jævler av noen naturlandskap.

 

Aldri helt hoppa på DT selv, er noe jeg ikke helt tar ved det bandet. Mamma var storfan en periode, så har fått min dose.

 

Jeg satt på kanten av stolen og ropte:

VALLEY?!

RIVER?!

WATERFALL?!

TREES?!

DWARVES?

LORD OF THE RINGS?!

JEEBUS?!

....Bil?

.....JEEP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...