Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Haha, tror neppe det går så langt. Er det som er greit med spill, du kan gjøre ting der du ikke vil/kan gjøre i virkeligheten Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ja får håpe at det kun hender i spill. Er Dragon Age 2 noe bra synes du? Vil du forklare handlingen kjapt oppsummert? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Etter all kritikken det har fått hadde jeg ikke store forventinger til det, så må si jeg storkoser meg. Synes det er et veldig bra spill. Stemmeskuespillet er veldig overbevisende. Angående handlingen er jeg litt usikker da jeg ikke har kommet særlig langt og kun er i act 1 enda. Ifølge hva jeg har lest foregår nesten hele spillet i Kirkwall, og du starter med at du er på rømmen og ender opp der. Har gjort en hel drøss sideoppdrag der du gjerne kan bestemme utfallet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Spilte du Dragon Age: Origins? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Rørte det bare såvidt. Husker det var litt innviklet, så satt meg fast. Men husker navnene som går igjen, Flemeth og Meredith. Nå har jeg jo truffet Flemeth da. Har planer om å spille DA:O igjen og se om jeg får det bedre til, men når det blir er mer usikkert. Det er ikke noe som blir prioritert ihvertfall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg er så glad for at dere finnes. Not sure if true or sarcasm. @LithiumS: Du kjenner ikke smaken når du har det rett på munnsåret. Endret 2. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Aha, takker for nyttig tips, munnsår er noe jævelskap. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Jepp. Snakker igjen om de som er inni munnen, ikke slike på leppa. Har lang erfaring med slike, arva det etter min far som en gang i tiden var bland de hardest rammede i hele landet. De kommer som regel av manglet på søvn og mye stress, eller om du går og grubler på noe. Noen har lettere for å få det enn andre, jeg fikk det kjempelett før, nå går det gjerne måneder mellom. Her har dere et bilde av stemmen til glaDOS og ansiktet til Chell. God natt. Endret 2. april 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg var seriøs, forresten. :] Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det er jo hyggelig. Setter selvfølgelig pris på deg også <3 Tror jeg skal benytte muligheten til å sjekke opp ei dame på Twitter. Sukker er i hvert fall helt håpløst. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor hyler alltid måkene den samme "melodien" år etter år? Lærer de av hverandre? Hva er greien? Iiiiaaaaa iiiiiaaaaa iaiaiaiaiaia. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Alltid sett på Sukker som litt sånn småsuspekt. Nettstaden altså. Rørsukker er ganske bra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hvorfor hyler alltid måkene den samme "melodien" år etter år? Lærer de av hverandre? Hva er greien? Iiiiaaaaa iiiiiaaaaa iaiaiaiaiaia. Tror ikke de kan så mange noter, så alle sangene blir like når de prøver å synge dem. Alltid sett på Sukker som litt sånn småsuspekt. Nettstaden altså. Rørsukker er ganske bra. Er ikke så verst. Håpløst brukergrensesnitt, men mitt problem er at det er tilsynelatende en kollektiv "jeg er jente så jeg kan drite i alle"-holdning. Tror jeg skal prøve Match i stedet, men må vente til abonnementet mitt har utløpt. Noen som har prøvd Blur her? Koster 5 euro på Steam, vurderer å plukke det opp men lurer på hvor bra det er. Endret 3. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Blur er ganske kjekt. Tenk Mariokart med ekte bilar og i ekte storbymiljø. Trur objektivt sett at Split/Second Velocity er betre, men eg er meir glad i sånne straight "powerups" som det er i Blur kontra "random bit av bana eksploderer" frå Split/Second. Typisk dei å ha det på tilbod i dag når eg nettopp blåste 15 dollar på GoG. Og kjøpte Play and Charge Kit og Soul Calibur V til Xbox tidlegare i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har aldri prøvd en sjekkeside. Med mindre du regner hemmelig.com. >_> Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Har faktisk ikkje eg heller, så langt har eg derimot positiv røynsle med nettforum og yngre søstre av venninner. Men eg kan ikkje heilt forstå korleis ein barnehagemann skal trenge sjekkesider for å treffe kvinnfolk. Må jo kvalifisere til "Råholt's Most Eligible Bachelor" kvart år. Er det ikkje eit konstant renn av nylig fraskilte unge mødre som treng å få egoet sitt stadfesta? You know what you have to do. Endret 3. april 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Blur er ganske kjekt. Tenk Mariokart med ekte bilar og i ekte storbymiljø. Trur objektivt sett at Split/Second Velocity er betre, men eg er meir glad i sånne straight "powerups" som det er i Blur kontra "random bit av bana eksploderer" frå Split/Second. Typisk dei å ha det på tilbod i dag når eg nettopp blåste 15 dollar på GoG. Og kjøpte Play and Charge Kit og Soul Calibur V til Xbox tidlegare i dag. Er på salg til den 6. @Eplers: Min første reine sjekkeside også. Fikk kjæreste på Blink når det var stort, vi var faktisk sammen i over tre år. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Fått kjæreste via IRL-bekjentskaper to ganger i løpet av mitt liv, ellers var det Blink, og forumet. Og minst en av IRL-bekjentskapene viste seg å være småvoldelig psykopat som likte PROGrock. Og ikke bare god progrock. Fyren mente at Dream Theater var blant verdens beste band. Nei, takke seg til internettfora. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) @Zealuu: Hahahaha takk for den Nei, det er nok lite av slikt. Og jeg ville nok havnet i trøbbel om jeg rota meg borti noe slikt - selv om jeg ikke tror det er direkte ulovlig. Det er bare det at her er det bare deg jeg snakker med av det andre kjønnet. Og du er forlovet med en kul kis. Som tydeligvis har kjøpt seg Blur på Steam. Endret 3. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Fått kjæreste via IRL-bekjentskaper to ganger i løpet av mitt liv, ellers var det Blink, og forumet. Og minst en av IRL-bekjentskapene viste seg å være småvoldelig psykopat som likte PROGrock. Og ikke bare god progrock. Fyren mente at Dream Theater var blant verdens beste band. Nei, takke seg til internettfora. Var det meg? Endret 3. april 2012 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå