Lakus Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Keen på å lage det for meg og? Jeg må ut på butikken, men mangler motivasjon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Gjerne det, men tror det krever mer motivasjon å dra til Bergen enn til butikken. Må se meg rundt etter noe middagsinspirasjon. Nudler er ikke akkurat næringsrikt, såeh. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har aldri helt skjønt hvorfor man skal ha krem på kakaoen. Jeg syns det bare stjeler smaken og er i veien. Fikk faktisk klipt meg, etter å ha sitti en time og venta. Tok en litt annen sveis, skal spare til lengre hår. Forholdsvis fornøyd, men det krever at jeg gjør en innsats for håret hver morgen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Trikset er å ha litt vanilje og/eller chili i kremen. Smakstilsetning, også er det godt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Uenighet, AltF4. Om det er kjøpekrem så hører den ikke hjemme noe sted, men hjemmelaget krem gjør kakaoen både estetisk vakker og raskere kald, i tillegg til at kremen i seg selv smaker svært godt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Akkurat der kan det hende du har rett Shampoo. Men jeg hater kald varm drikke, og det skal ikke mye til før det har blitt akkurat litt for kaldt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Om du tar på masse krem og lar den stå lenge, så er det selvsagt en fare, men om du tar den rett fra kjelen og bruker en passe mengde krem går det som regel greit. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Fikk faktisk klipt meg, etter å ha sitti en time og venta. Tok en litt annen sveis, skal spare til lengre hår. Forholdsvis fornøyd, men det krever at jeg gjør en innsats for håret hver morgen. Hva med å spare slik at du får det slik Jackie Estacado har det? Bruce Springsteen sitt nye album, Wrecking Ball, er forresten knallbra. Sitter og hører på det nå. Streamer fra iPhonen til Apple TV. Endret 2. april 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er noe slik jeg har tenkt ja, men jeg må klippe det til etter hvert så jeg slipper de verste sveisene. Skal i hvert fall ikke ha det noe lenger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ah, det var veldig godt å se Game of Thrones igjen, det må jeg si. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Venter på de skal bli ferdige så jeg kan kjøpe samleboksen. Drit lei av å se serier jeg må vente et år på å få se neste sesong av. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hehe, kjedelig å vente ja, men jeg har ikke tålmodighet nok til å vente så lenge på å se serien. Hvis de skal filmatisere hele serien så kan du da måtte vente lenge da bokserien ikke er ferdig ennå. Kommer uansett til å kjøpe serien på Blu-Ray, hvis de ikke har kommet med et bedre format etter hvert. Men det går jo ca et år mellom seriens slutt og til sesongen kommer på disk, så går det ikke opp i opp for deg da AltF4? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg så sesong 1 litt etter at den var ferdig, så da fikk jeg jo sett alle etter hverandre uten å måtte vente mellom hver episode. Jeg har ikke tenkt til å vente på at hele sesong 2 skal bli ferdig før jeg ser den. Det greier jeg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Trikset er å ha litt vanilje og/eller chili i kremen. Smakstilsetning, også er det godt. Det høres jo ut som det kan fungere. Jeg pleier å ha vanilje / chili rett i kakaoen når jeg koker den opp, evt. om jeg er lat, sammen med pulveret fra posen. Skal absolutt prøve å ha chili i kremen, vanilje har jeg så og si aldri. Mulig det står noe vaniljeessens i kjøkkenskapet, sammen med mandelessens og konditorfarve fra 90-tallet, men ... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Mandelessens, uff smakte det for noen dager siden. Droppet noen dråper på tunga og det smakte rent helvete. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Mandelessens er knall å ha på munnsår, slike man har inni munnen. Vondt som et helvete, men så kjenner man ingen ting på en stund. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg er så glad for at dere finnes. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Mandelessens er knall å ha på munnsår, slike man har inni munnen. Vondt som et helvete, men så kjenner man ingen ting på en stund. Det smaker så forferdelig at jeg får lyst å spy hver gang jeg lukter på det. Uff Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Haha, kan faktisk flørte med mannfolk i Dragon Age 2. Det verste er at jeg gjør det hele tiden. Hadde til og med sex med en mannlig prostituert. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hva blir det neste? At du leier mannlige prostituerte irl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå