Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri helt skjønt hvorfor man skal ha krem på kakaoen. Jeg syns det bare stjeler smaken og er i veien.

Fikk faktisk klipt meg, etter å ha sitti en time og venta. Tok en litt annen sveis, skal spare til lengre hår. Forholdsvis fornøyd, men det krever at jeg gjør en innsats for håret hver morgen.

Lenke til kommentar

Fikk faktisk klipt meg, etter å ha sitti en time og venta. Tok en litt annen sveis, skal spare til lengre hår. Forholdsvis fornøyd, men det krever at jeg gjør en innsats for håret hver morgen.

Hva med å spare slik at du får det slik Jackie Estacado har det?

Bruce Springsteen sitt nye album, Wrecking Ball, er forresten knallbra. Sitter og hører på det nå. Streamer fra iPhonen til Apple TV.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Hehe, kjedelig å vente ja, men jeg har ikke tålmodighet nok til å vente så lenge på å se serien. Hvis de skal filmatisere hele serien så kan du da måtte vente lenge da bokserien ikke er ferdig ennå.

Kommer uansett til å kjøpe serien på Blu-Ray, hvis de ikke har kommet med et bedre format etter hvert. Men det går jo ca et år mellom seriens slutt og til sesongen kommer på disk, så går det ikke opp i opp for deg da AltF4?

Lenke til kommentar

Trikset er å ha litt vanilje og/eller chili i kremen. Smakstilsetning, også er det godt.

Det høres jo ut som det kan fungere. Jeg pleier å ha vanilje / chili rett i kakaoen når jeg koker den opp, evt. om jeg er lat, sammen med pulveret fra posen.

Skal absolutt prøve å ha chili i kremen, vanilje har jeg så og si aldri. Mulig det står noe vaniljeessens i kjøkkenskapet, sammen med mandelessens og konditorfarve fra 90-tallet, men ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...