AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, så. Jeg hater å se på leiligheter. Blir bare deprimert. Hater banken. :c Jeg blir vel ikke akkurat kjempelysten selv, men det er hva det er. Hvis ting omsider går min vei med jobben får jeg en liten fast stilling om noen uker, og da kan jeg kreve 100 prosent til jul når hun ene slutter. Og DA kan jeg faktisk vurdere å kjøpe noe. Med mindre jeg begynner på skolen selvsagt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Vi kan mest sannsynlig få lån FORDI jeg begynner på skolen og får studielån. Hvis jeg kommer inn. Jeg må fremdeles jobbe så mye jeg klarer. Kanskje jeg skal ta meg jobb på Haukeland annenhver helg, sånn som Zealuu, i tillegg til jobben min på Dromedar. Da kunne vi faktisk ha tjent nok til å klare oss. Men på den andre siden, jeg er rimelig bekymret for at jeg kommer til å gå over inntektsgrensen til å motta fullt studielån, og hva gjør jeg DA? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jobber litt mindre? Eller kuker det til økonomien på den andre siden igjen? Hva slags skole? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Universitet. Her i Bergen. Integrert lektorstudie i Nordisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Universitet. Her i Bergen. Integrert lektorstudie i Nordisk. Dere og de lektorgreine deres. Skulle ønske jeg hadde evner til å ta en slik utdanning, det er så utrolig moro å høre på faglige sterke mennesker prate fag. Særlig matte, gjerne fysikk også. Sånn på et folkelig plan altså. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Spysmak i munnen. HIGH FIVE! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ooooooookeeeeeeeeeeeiiiii. Så jada. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Anbefaler dere alle å se Winter's Bone! Enorm film! Orker ikke å skrive mer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja da. Twitter fucker opp Chrome. Får beskjed om at siden har usikkert innhold, og så går alle fanene jeg har oppe supertregt en liten stund. Å gå inn på Connect er helt håpløst. Hadde det ikke vært for at virusskanninga ikke finner noe skulle jeg bekymret meg litt, men nå blir jeg bare irritert. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hva gir deg beskjed om at det usikkert innhold? Adblock eller noe sånt Web Of Trust greier? Endret 1. april 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Den gule linja under adressefeltet. Definitivt mine neste hodetelefoner. Endret 1. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er ikke mulig å fikse det sånn at det ikke vises når du er på Twitter? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Å fjerne den linja er jo poengløst, jeg vil ha bort problemet som ligger der. Og det er en fyr som har sendt en tweet til meg til en side jeg ikke får vise fordi Twitter mener den kan være farlig. Uten at jeg vet at det er årsaken til dette. Har blokkert fyren, men får jo ikke sletta tweeten fra feeden. Den ble borte når jeg blokkerte. Men får fortsatt opp advarselen. Endret 1. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dere og de lektorgreine deres. Skulle ønske jeg hadde evner til å ta en slik utdanning, det er så utrolig moro å høre på faglige sterke mennesker prate fag. Særlig matte, gjerne fysikk også. Sånn på et folkelig plan altså. Matte og fysikk er kjempemorsomt, men jeg har ikke interesse nok for de kjedelige delene til å studere dem. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Winter's Bone er bra. Skikkelig grim, men bra. Lektorgreier er kjekt. Prøver å ikkje vere i fagmodus 100% av tida, då. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nei, jeg er jo ikke i jobbmodus hele dagen selv. Burde gå å klippe meg. Virkelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Etter fem timer med tur og tusling og å følge en venninne til toget, så er jeg skikkelig klar for en kopp kakao med latterlige mengder krem og sjokoladeskrell på toppen, en bøtte nudler og Let them have cake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå