Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo da, da vil du jo merke en betydelig forskjell. Men igjen, så stor forskjell at du kan bruke de ekstra pengene? Og, for å være ekstra kjip og gammal, du har klart deg i mange år uten det spillet du kjøpte på Steam - klarer du deg virkelig ikke i de få timene ekstra det tar?

Lenke til kommentar

Oh, man. Har nesten ikke spist en eneste matbit på 4-5 dager og er merkbart mye tynnere enn jeg allerede var før jeg ble syk. Tips til hva jeg må spise for å komme meg opp i vekt igjen? Jeg er helt tom for energi og ble sliten av noe så enkelt som å ta meg en dusj i stad. Brukte en time på å bli ferdig. Det å stå å lage noe måltider av noen som helst vanskelighetsgrad over "1-2-3-ferdig" er dermed uaktuelt.

Lenke til kommentar

Noen gav meg en sykdom som gjorde at kroppen min kastet alt jeg prøvde å dytte inn i den ut igjen. Ganger 1000. Personlig synes jeg den overdrev. Den kunne klart seg med en notis eller en mail som forklarte at jeg var syk og måtte roe ned spisingen.

Men nå er den mer eller mindre borte, så ja. Jeg er ute etter maaat.

Lenke til kommentar

Spiste mitt andre påskeegg med eggekrem nå. Mye bedre, men nesten litt for mykt.

@Schlakus: Det viktigste er nok at du spiser, men jeg tror jeg ville unngått den "tunge" maten. Et par skiver burde være nok i første omgang, for å unngå sjokk.

hbmED.jpg

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Zealuu har ditchet meg fordi han ikke liker meg nok til å slåss litt for meg (burde funnet meg en macho-dude med aggresjonsproblem i stedet, har funket greit før), så da blir det club sandwhich med grønn salat, smørgrillet asparges og tzatziki-creme fraiche. Yes sir!

Lenke til kommentar

Jaså?

Sitter og ser på leiligheter jeg. TYpisk nok kommer det flere fine og billige MED god lokasjon i forhold til både jobb og butikker nå som jeg egentlig ikke kan flytte. Nå skal jeg overtale Shampis til å bli med til Oslo i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...