Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 AltF4: Tror du ikke jeg vil merke stor forskjell hvis jeg f.eks. laster ned et spill fra Steam med Maxi kontra Super70? Uansett heller jeg vel mest mot Maxi, grunnet prisen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Om du laster ned spill fra Steam merker du forskjell, men om du ikke har tid og behov for Super70 ( om du laster ned mye) Ville jeg ikke brukt de ekstra kronene på det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg har jo forsåvidt tid, og nå har jeg jo bare 2/1 Mbps, som inngår i husleien. Tror jeg går for Maxi jeg. Er spent på om de åpner det allerede ikveld om jeg bestiller nå. Bestilte som sagt TV2 Sport i sted og de kanalene er allerede åpnet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jo da, da vil du jo merke en betydelig forskjell. Men igjen, så stor forskjell at du kan bruke de ekstra pengene? Og, for å være ekstra kjip og gammal, du har klart deg i mange år uten det spillet du kjøpte på Steam - klarer du deg virkelig ikke i de få timene ekstra det tar? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Hehe, skal nok holde ut ja. Har nå bestilt Maxi. EDIT: Har spilt litt på Dragon Age 2 og liker det godt. Men to av folkene i partyet mitt er "injured". Hvordan fikser jeg det? EDIT2: Bare glem det. Det ordnet seg. Endret 1. april 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Oh, man. Har nesten ikke spist en eneste matbit på 4-5 dager og er merkbart mye tynnere enn jeg allerede var før jeg ble syk. Tips til hva jeg må spise for å komme meg opp i vekt igjen? Jeg er helt tom for energi og ble sliten av noe så enkelt som å ta meg en dusj i stad. Brukte en time på å bli ferdig. Det å stå å lage noe måltider av noen som helst vanskelighetsgrad over "1-2-3-ferdig" er dermed uaktuelt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hørtes ikke bra ut! Du får steke noen egg, spise en brødskive og gjerne noe bacon? Tar ikke mer enn 15 min å lage og gir greit med mat. Suppler gjerne med ett eller to glass melk, og noe frukt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 BACCOOOOONNNN! JEG VEIT JEG SÅ LITT NEDI FRYSEREN!!! BACCOOOONNNNN!!! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hva i huleste har noen gjort med deg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noen gav meg en sykdom som gjorde at kroppen min kastet alt jeg prøvde å dytte inn i den ut igjen. Ganger 1000. Personlig synes jeg den overdrev. Den kunne klart seg med en notis eller en mail som forklarte at jeg var syk og måtte roe ned spisingen. Men nå er den mer eller mindre borte, så ja. Jeg er ute etter maaat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Spiste mitt andre påskeegg med eggekrem nå. Mye bedre, men nesten litt for mykt. @Schlakus: Det viktigste er nok at du spiser, men jeg tror jeg ville unngått den "tunge" maten. Et par skiver burde være nok i første omgang, for å unngå sjokk. Endret 1. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det var virkelig snilt gjort av IKEA! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Zealuu har ditchet meg fordi han ikke liker meg nok til å slåss litt for meg (burde funnet meg en macho-dude med aggresjonsproblem i stedet, har funket greit før), så da blir det club sandwhich med grønn salat, smørgrillet asparges og tzatziki-creme fraiche. Yes sir! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jaså? Sitter og ser på leiligheter jeg. TYpisk nok kommer det flere fine og billige MED god lokasjon i forhold til både jobb og butikker nå som jeg egentlig ikke kan flytte. Nå skal jeg overtale Shampis til å bli med til Oslo i morgen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, så. Jeg hater å se på leiligheter. Blir bare deprimert. Hater banken. :c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå