Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har omsider jeg også fått smakt ett av disse påskeeggene alle andre har smakt. Jeg tok det rett ut i fra kjøleskapet, noe jeg tror var litt dumt for det smakte ikke så veldig mye. Står å benken nå, ser frem til en bedre opplevelse i morgen - for godt var det.

Lenke til kommentar

Error vs pannekaker

 

0 - 2

 

Er nå hjemme hjemme og har prøvd å steke pannekaker i en ordentlig panne med teflon. På den positive siden sitter de ikke lengre fast, men det er det.

 

Hvordan i pokker snur man pannekaker rundt uten å lemleste dem?

 

Og hvordan unngår man at de får et tjukt, greasy lag rundt seg som kun smaker fett og ødelegger den lille gleden det er å spise irevstykne pannekakebiter med blåbærsylte på?

Lenke til kommentar

Kjøp ferdigbelandet røre der du bare tilsetter vann, og bruk lite fett og mye varme. Funker dønn.

 

AltF4: Husk joggesko når du skal til Tåkio. Storbyferie is no joke.

Var alene i London i 7 timer igår mens jeg ventet på dama. Kunne lett ha bodd her. Jason Statham så jeg også. Starstruck!

Lenke til kommentar

Har ikke fått kjøpt flybillett enda, nei. Har ikke prøvd i kveld heller. Skal legge meg nå, får prøve i morgen.

 

Ble nå endelig ferdig med Mass Effect 3. Vet ikke helt hva jeg skal synes om slutten enda. Jeg får sove på det.

 

Mini-spoiler:

 

Uansett var det gøy med en Buzz Aldrin-cameo helt på tampen (han var Stargazer). Vi vet jo alle at Buzz Aldrin er tidenes tøffeste astronaut.

 

 

Og enda en mini-spoiler, som kun spoiler hvis du over-analyserer:

 

 

Det eneste jeg vet sikkert akkurat nå er at jeg er utrolig spent på framtidige DLC-er. Vil de ta for seg noe av det som skjer etter slutten til ME3, eller vil det legge til nytt innhold til hovedspillet, som nye karakterer osv.? Noe kan jo tyde på at det blir det førstnevnte, og det er i så fall interessant. Like interessant er det å se om BioWare kommer til å gjøre noe med slutten etter alt presset fra fansen.

 

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

AltF4: Husk joggesko når du skal til Tåkio. Storbyferie is no joke.

 

Sant sant.

 

@Shampis:

BioWare har sagt de ikke forandrer slutten, så den saken er grei. Men siden de også har sagt noe sånt som at de vil gi mer av den, tipper jeg vi får en slags "closure" med noen karakterer. Uansett er jeg litt enig med Lakus, hva er poenget når jeg vet hvordan det ender uansett.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...