ShampooMacTavish Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Han svære som preker om Guild Wars 2 betaen. Kapittel 11. Endret 27. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Dårlig gjort at jeg aldri fikk beta-invite Eh, du går ikke glipp av så mye. Jeg fikk invite i fjor høst en gang, og spilte alle charsa man kunne opp til lvl 13 ila. under en uke, og dett var dett. Følte ikke noe interesse for å spille betaen mer etter det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Nå vet jeg det. I got a pic of ShampooMacTavish now. You are not anonymous anymore. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg slutta vel å være det da jeg prata om Diablo III betaen på Level Up uke 10. Eller da jeg anmeldte Star Wars: The Old Republic. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Øverste knappen Adrian. Øverste knappen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Den øverste knappen på skjorta di, du ser mye bedre ut med den åpen. Med den igjen ser det ut som noen holder i skjorta di og at man "henger i den". Om ikke "Shampoo på knaggen" er en greie dere kjører på i Wii spalten deres da? Endret 27. mars 2012 av Mammakamelen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ah. Vet du, jeg hadde faktisk tenkt til det, men jeg fiklet med den øverste knappen mens jeg satt i studio og ventet, og før jeg visste ordet av det var jeg på kamera med knappen kneppet. Var forresten på den lokale Bunnpris'en nettopp, og tror du ikke de hadde Plancescape: Torment der i et DVD-cover! Blei kjøp, gitt, selv om jeg har to kopier i papp allerede. Tenkte at det ville være enklere å få DVD-utgaven til å fungere på nyere maskiner, men kjøpet var selvsagt gjort før jeg kom på at jeg også har en digital kopi på GOG. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg syns du gjorde en habil figur, godt forberedt og veldig saklig. Men ja, ikke knepp igjen den øverste knappen. Ever again. Jeg har faktisk fått handlet klær. Svidde av over 2000 på en halvtime, men det var virkelig verdt det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg syns du gjorde en habil figur, godt forberedt og veldig saklig. Men ja, ikke knepp igjen den øverste knappen. Ever again. Merket det ikke selv da jeg så på engang. Trodde det var det man "skulle" gjøre, selv om jeg planla noe annet siden jeg er så badboy. Jeg har faktisk fått handlet klær. Svidde av over 2000 på en halvtime, men det var virkelig verdt det. Var det virkelig det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg vurderte faktisk å ikke komme tilbake til SO og la AltF4 sin kommentar var det siste dere så av meg, men jeg er svak. Hvem trenger tv-kanaler når man kan se på Giantbomb videoer på den? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Merket det ikke selv da jeg så på engang. Trodde det var det man "skulle" gjøre, selv om jeg planla noe annet siden jeg er så badboy. Jeg har faktisk fått handlet klær. Svidde av over 2000 på en halvtime, men det var virkelig verdt det. Var det virkelig det? Nei, man skal bare se ut som om man blir kvalt når man faktisk blir det. Ja, det var verdt det. To nye bukser, ei skjorte, en sånn jakkegenser-ting, 7 boxere og 10 sokker. Jeg vurderte faktisk å ikke komme tilbake til SO og la AltF4 sin kommentar var det siste dere så av meg, men jeg er svak. Hvem trenger tv-kanaler når man kan se på Giantbomb videoer på den? Det er bra. Samantha og jeg har begynt å titte på dine gamle innlegg. Hun har så søt latter <3 Den siste setningen din derimot, den fikk henne til å klø seg i hodet. Se videoer på hva? TV-kanaler? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ja, det var verdt det. Tror ikke de buddhistiske munkene er enige med deg der, gitt. Faen for et forbruk vi har her i vesten. Men whatevs, satser på at verden ikke går under før jeg dør. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Er det nå jeg skal nevne at jeg har kjøpt meg nye joggesko til 1700 kroner? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg er kvalm. Tror jeg har drukket for mye kaffe og iste i dag. Synes de nye smakssirupene kan dukke opp, jeg Vil leke med sommerspesialen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå