Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle produkter hos Hammacher Schlemmer starter med "The". Jeg blir nesten litt sprø.

@Lakus: du ville ikke bli med meg og Vrengpolvott på kino og spille God of War 3, så jeg anser min anale jomfrudom som rimelig sikker.

Hvor gamle er egentlig dere nykommerne?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Når jeg gifter meg med Sam og kan leve på hennes fremtidige rikdom skal jeg kjøpe meg en sånn, kjøre til Stavanger (og utkanten av Oslo) med henne bakpå og håne Lithitium (og Nathalie). Vakrere tryner i nærmiljøet skulle jeg likt å sett. Hah. I spit your comment right back in your face. Eneste nærmiljøet som produserer kvinnfolk som det der er nærmiljøet rundt Harstad.

@Lakus: du ville ikke bli med meg og Vrengpolvott på kino og spille God of War 3, så jeg anser min anale jomfrudom som rimelig sikker.

Jeg FORSOV meg! Det var ikke min skyld :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Når jeg gifter meg med Sam og kan leve på hennes fremtidige rikdom skal jeg kjøpe meg en sånn, kjøre til Stavanger (og utkanten av Oslo) med henne bakpå og håne Lithitium (og Nathalie). Vakrere tryner i nærmiljøet skulle jeg likt å sett. Hah. I spit your comment right back in your face. Eneste nærmiljøet som produserer kvinnfolk som det der er nærmiljøet rundt Harstad.

Nei, vet du hva? Nå holder det. :p

Hvor gamle er egentlig dere nykommerne?

Hva har det med saken å gjøre?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Pass dere for Presten. Han har allerede lagt sin varme om en av de kvinnelige deltakerne i denne tråden, og hun så vi aldri igjen. Det at han sjekker alderen deres kan kun bety èn ting... dere er nå i rampelyset. Om dere om 14 dager fremdeles er i stand til å se solen så se dere heldige.

You better watch out

You better not cry

Better not pout

I'm telling you why

AltF4 is coming to town

He's making a list

And checking it twice;

Gonna find out Who's naughty and nice

AltF4 is coming to town

He sees you when you're sleeping

He knows when you're awake

He knows if you've been bad or good

So be good for goodness sake!

O! You better watch out!

You better not cry

Better not pout

I'm telling you why

AltF4 is coming to town

AltF4 is coming to town

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...