LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Elsker deg Lakus hahaha! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Mah ding-ding dong. Zwoop-zwoop-zwoop. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 ShampooMacTavish is joining the party! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nei, jeg legger meg. Men først: http://www.hammacher.com/Product/Default.aspx?sku=11862 God natt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Du er kjedelig God natt, drøm bløtt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Alle produkter hos Hammacher Schlemmer starter med "The". Jeg blir nesten litt sprø. @Lakus: du ville ikke bli med meg og Vrengpolvott på kino og spille God of War 3, så jeg anser min anale jomfrudom som rimelig sikker. Hvor gamle er egentlig dere nykommerne? Endret 25. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Når jeg gifter meg med Sam og kan leve på hennes fremtidige rikdom skal jeg kjøpe meg en sånn, kjøre til Stavanger (og utkanten av Oslo) med henne bakpå og håne Lithitium (og Nathalie). Vakrere tryner i nærmiljøet skulle jeg likt å sett. Hah. I spit your comment right back in your face. Eneste nærmiljøet som produserer kvinnfolk som det der er nærmiljøet rundt Harstad. @Lakus: du ville ikke bli med meg og Vrengpolvott på kino og spille God of War 3, så jeg anser min anale jomfrudom som rimelig sikker. Jeg FORSOV meg! Det var ikke min skyld Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Ingen får håne meg, men dere kan godt legge dere flate slik at jeg kan ta frem pisken. Din galne nordlending Endret 25. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Alle blør når Lakus er ferdig. På en måte eller en annen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Når jeg gifter meg med Sam og kan leve på hennes fremtidige rikdom skal jeg kjøpe meg en sånn, kjøre til Stavanger (og utkanten av Oslo) med henne bakpå og håne Lithitium (og Nathalie). Vakrere tryner i nærmiljøet skulle jeg likt å sett. Hah. I spit your comment right back in your face. Eneste nærmiljøet som produserer kvinnfolk som det der er nærmiljøet rundt Harstad. Nei, vet du hva? Nå holder det. Hvor gamle er egentlig dere nykommerne? Hva har det med saken å gjøre? Endret 25. mars 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Pass dere for Presten. Han har allerede lagt sin varme om en av de kvinnelige deltakerne i denne tråden, og hun så vi aldri igjen. Det at han sjekker alderen deres kan kun bety èn ting... dere er nå i rampelyset. Om dere om 14 dager fremdeles er i stand til å se solen så se dere heldige. You better watch out You better not cry Better not pout I'm telling you why AltF4 is coming to town He's making a list And checking it twice; Gonna find out Who's naughty and nice AltF4 is coming to town He sees you when you're sleeping He knows when you're awake He knows if you've been bad or good So be good for goodness sake! O! You better watch out! You better not cry Better not pout I'm telling you why AltF4 is coming to town AltF4 is coming to town Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Haha, kjeder du deg? AltF4 er slettes ikke farlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Du vet ikke hva som har skjedd, og jeg misunner deg. Å være så heldig. Så uskyldig. Så naiv. Akk. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Om jeg er intetanende må jeg få vite om den kommende fare! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ingenting kan forberede deg. Jeg henviser til den pågående kontroversen om et visst spill sin avslutning. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det vil ikke være et problem uansett kjære Lakus, for jorden vil gå under nå i 2012. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det betyr bare at Presten vil ha seg med dine kroppslige rester. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det vil ikke være noen kroppslige rester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå