Eplefe Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ikke noe tøys med Ole Brumm. Min lillebror heter faktisk Robin Christopher, og eneste grunnen til at det ikke er andre veien rundt er fordi vi allerede var Richard og Rebecca. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Eplers, du er to innlegg unna 30000 innlegg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ikke noe tøys med Ole Brumm. Min lillebror heter faktisk Robin Christopher, og eneste grunnen til at det ikke er andre veien rundt er fordi vi allerede var Richard og Rebecca. En kar jeg kjenner (på 12 år) heter Christopher Robin. Even closer! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Om noen av dere har ei som heter Samantha Barks og som ser slik ut i familien... ring meg. Jeg slipper alt jeg har i hendene. ALT! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hva er nummeret ditt? Veninna til søsteren min si veninne kjenner henne gjennom ei veninne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Sånn. Kjæresten er dumpa, leiligheten er solgt og bilen er lagt på is. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Og hva skal du gjøre nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Oppsøke denne perfeksjonen av menneskehet og spørre om hennes hånd i hellig, evig ekteskap. Jeg vet det kan virke creepy for hennes del, men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nathalie bør få en rose i posten. Ja, det fortjener jeg, altså. Oppsøke denne perfeksjonen av menneskehet og spørre om hennes hånd i hellig, evig ekteskap. Jeg vet det kan virke creepy for hennes del, men det gjør ikke noe. Hva er så unikt med denne Samantha Barks? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hun er hvertfall pen. *shrug* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hun er hvertfall pen. *shrug* Ikke noe stygt ansikt, nei. Men jeg behøver ikke å gå lenger enn til min egen skole for å se vakrere jenter. Dersom det var utseende Lakus er i full beundring av, ser jeg ikke noe unikt med jenta. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 ... se video. Hør stemme. BEHOLD! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Negativ du var da, post et bilde av deg selv, så kan vi kompetente dame-dømmere dømme deg. Lakus, hun var vakker i trynet men har sett bedre i nærmiljøet. Sangstemmen var fin dog! Endret 25. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Negativ du var da, post et bilde av deg selv, så kan vi kompetente dame-dømmere dømme deg. Negativ? Jeg er ikke negativ. Å poste bilde av meg selv på offentlige fora er uaktuelt inntil videre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvor vitig er utseendet? Jeg syns det er litt viktig. Trenger ikke nødvendigvis å være helt Therese Johaug, men holdning og sjarme er utrolig viktig. Har du ikke det får du ikke blitt pen samma hva. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 "Var vakker i tryner, men har sett bedre i nærmiljøet". Hvor bor du da? I HIMMELEN!? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Bor i utkanten av Stavanger, kan også kalles himmelen om du foretrekker det navnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 "Var vakker i tryner, men har sett bedre i nærmiljøet". Hvor bor du da? I HIMMELEN!? Jeg bor i utkanten av Oslo. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Stavanger er like langt fra himmelen som Bergen. Og jeg innser at ved å skrive dette så erter jeg samtidig på meg Eplers og Zealuu, men la gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå