Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Smadra bilen alt?

Jeg hater tynne bunner. Eter for å bli mett.

Neida, det er bare fint vær.

Also, det der er det største fjaset jeg har hørt. Neste gang du kommer skal du få tørt brød med stangselleri til morgen og til kvelds.

Hvorfor det? Har jeg noen gang klaget på pizzaene vi spiser?

Helvete, jeg forlot dr. Chakwas på Citadel. Det koster å være renegade 4 lyfe. Ba også Allers finne seg et annet skip.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes tykk bunn er helt forferdelig jeg. Italiensk bunn er himmelsk dog.

Hva gjør du her, egentlig? o_O

Italiensk bunn er mye bedre enn amerikansk bunn. Jeg liker ikke pizza jeg må spise med kniv og gaffel. Jeg kan dog lage en badass pizza pie/deep pan style/amerikansk bunn-pizza med tonnevis med fyll, jeg bare liker den ikke selv, og da forsvinner litt av gleden med å lage det.

Er jeg på feil plass?

Lenke til kommentar

Har jeg tid og vilje lager jeg en mye bedre pizza selv. Mye tid trenger man ikke og resultatet blir bedre enn de nydeligste frossenvarianter.

Vi handla inn en pizzaovn, den har en sten på str med en tallerken som man legger pizzaen på. Funker utmerket og gjør at hjemmelaget pizza går på 18 min, 3 mer enn du bruker på frossen. OG man kan mævle ingredienser mens man lager maten. Jeg elsker å mævle!

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Har jeg noen gang klaget på pizzaene vi spiser?

Nei, men så pleier vi å kjøpe Big One når du kommer. Poenget er uansett at hvis man spiser for å bli mett så ser jeg ikke vitsen med å kjøpe dyr, god mat når man blir mett av mat som er langt billigere. Som tørt brød.

Men det er greit, det. Noen spiser for å leve, andre lever for å spise. Jeg har aldri følt sult, og spiser derfor alltid fordi jeg har lyst på mat, ikke fordi jeg tenker at jeg må spise for ikke å dø.

Har jeg tid og vilje lager jeg en mye bedre pizza selv. Mye tid trenger man ikke og resultatet blir bedre enn de nydeligste frossenvarianter.

Det tror jeg ikke før jeg får se det.

Selv om mævlinga er et godt poeng.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nei da, her er det åpent for alle. Du er bare den aller nyeste som skriver mer enn ett innlegg.

Svada. Jeg har kommet for å bli.

:)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha Jack Daniels, jeg vil ha disse pizzaene som du påstår at er bedre enn mine elskede frossenpizzaer.

Hvilken frossenpizza er den beste du har smakt Shampoo?

Usikker, husker pizzaene sjeldent ved navn, pleier å kjenne de igjen på emballasjen :p

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Troms: Where pizza lives.

Hahaha, ikke såveldig langt fra sannheten akkurat nå da. Har fryseren stappfull av frossenpizza for øyeblikket. Var en butikk som hadde 50% på all pizza denne uka, og da hamstret jeg selvfølgelig. :p

Liker pizza med både tykk og tynn bunn. Pizza med god ost og tynn, crispy bunn er kjempegodt, og pizza med litt tykkere bunn og masse godsaker til fyll er kjempegodt det også. I likhet med Ole Brumm så sier jeg, ja takk, begge deler. :grin2:

Lenke til kommentar
I likhet med Ole Brumm så sier jeg, ja takk, begge deler. :grin2:

Ole Brumm sa aldri det. Sprett sa: "Vil du ha honning eller melk til brødet?" var han så betatt at han sa : "Begge deler," men for ikke å virke glupsk skynte han seg å legge til: "men du behøver ikke å gi meg brød. Eller, i den originale; "Both, please, but don't bother about the bread".
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...