ShampooMacTavish Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Utrolig at post nr. 100 000 i SO1 skulle være "stikker ut en tur, jeg" @Eplefe: No problemo. Pizzaen din var god, den, men foretrekker tynne, italienske pizzaer framfor typisk norske pizzaer med enorm bunn. Den beste pizzaen jeg har spist var for øvrig en restaurantpizza i Italia. Mamma mia. Apropos sunnhet: nå går jeg til butikken for å kjøpe meg frossenpizza. Endret 25. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Krisescmise deluxe. Det hadde vært andre gang jeg hadde fått post nr 100000. Tenk hvor stor e-penis jeg kunne hatt!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg pleier egentlig å lage mye tynnere bunn enn den dere fikk servert, da. Det var noe med å doble-tredoble oppskriften på deigen som fucket litt med den. Zealuu can vouch for this. Jeg lager vanligvis italienske bunner. Har til og med pizzastein til ovnen for å gjøre den enda mer autentisk. Aw yeah. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Eplers, jeg må smake denne italienske steinovns-pizzaen din en dag. Jeg har nemlig aldri vært borti noen som har klart å lage en god hjemmelaget med tynn bunn. Det blir alltid maximum amerikansk style. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Utrolig at post nr. 100 000 i SO1 skulle være "stikker ut en tur, jeg" Apropos sunnhet: nå går jeg til butikken for å kjøpe meg frossenpizza. ikke akkurat overraskende at noen fisker seg frem til en tråd med stort rundt tall. Smadra bilen alt? Jeg pleier egentlig å lage mye tynnere bunn enn den dere fikk servert, da. Det var noe med å doble-tredoble oppskriften på deigen som fucket litt med den. Zealuu can vouch for this. Jeg lager vanligvis italienske bunner. Har til og med pizzastein til ovnen for å gjøre den enda mer autentisk. Aw yeah. Jeg hater tynne bunner. Eter for å bli mett. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Han er veldig god. Pizzaen altså. Kan forsåvidt lage han eg òg (mine kulinariske skills har gått opp ein del dei siste åra), men eg har jo ikkje Eplefe-magien. Om du et pizza for å verte mett av sjølve gjærdeigen - som jo mest er ein pretext for å ha på ting som er gode - så er du rar. Endret 25. mars 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) You know where I live. Du sier det som om du/dere var helt trygge. Morsomt. Edit: Jeg har aldri hatt så store problemer med å holde igjen for å skrive "gay"... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1282266&view=findpost&p=19089192 Endret 25. mars 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Vil ha pizza selv, men troms er litt langt unna. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Han er veldig god. Pizzaen altså. Kan forsåvidt lage han eg òg (mine kulinariske skills har gått opp ein del dei siste åra), men eg har jo ikkje Eplefe-magien. Om du et pizza for å verte mett av sjølve gjærdeigen - som jo mest er ein pretext for å ha på ting som er gode - så er du rar. Det er en grunn til at det heter "fyll" og ikke "mat". Det er når noen prøver å servere meg en tynn tynn bunn med oliven på toppen jeg kjenner at jeg like gjerne kunne spist ei brødskive. ...og jeg som trodde pizza var italiensk. Endret 25. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Pizzaen min har som oftest mer enn nok mat, selv om bunnen er en bunn, og ikke et brød, da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det akter jeg å finne ut av en gang. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Har ikke spist frossenpizza på mange mange år ! Laga sjæl ! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Smadra bilen alt? Jeg hater tynne bunner. Eter for å bli mett. Neida, det er bare fint vær. Also, det der er det største fjaset jeg har hørt. Neste gang du kommer skal du få tørt brød med stangselleri til morgen og til kvelds. Endret 25. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvilken frossenpizza er den beste du har smakt Shampoo? Jeg er så lei pizza for øyeblikket at jeg synes ikke det er noen som er gode. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Jeg er enig med AltF4. Tykke bunner er det beste! Hjemmelaget pizza med god og tjukk bunn Vi har forøvrig hjemmelaget pizza hver lørdag. Har ennå ikke spist en pizza som jeg har likt bedre, og italiensk pizza kan jeg egentlig ikke fordra. Endret 25. mars 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nathalie bør få en rose i posten. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Synes tykk bunn er helt forferdelig jeg. Italiensk bunn er himmelsk dog. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Synes tykk bunn er helt forferdelig jeg. Italiensk bunn er himmelsk dog. Hva gjør du her, egentlig? o_O Italiensk bunn er mye bedre enn amerikansk bunn. Jeg liker ikke pizza jeg må spise med kniv og gaffel. Jeg kan dog lage en badass pizza pie/deep pan style/amerikansk bunn-pizza med tonnevis med fyll, jeg bare liker den ikke selv, og da forsvinner litt av gleden med å lage det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå