Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Utrolig at post nr. 100 000 i SO1 skulle være "stikker ut en tur, jeg" :p

@Eplefe: No problemo. Pizzaen din var god, den, men foretrekker tynne, italienske pizzaer framfor typisk norske pizzaer med enorm bunn.

Den beste pizzaen jeg har spist var for øvrig en restaurantpizza i Italia. Mamma mia.

Apropos sunnhet: nå går jeg til butikken for å kjøpe meg frossenpizza.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier egentlig å lage mye tynnere bunn enn den dere fikk servert, da. Det var noe med å doble-tredoble oppskriften på deigen som fucket litt med den. :p

Zealuu can vouch for this. Jeg lager vanligvis italienske bunner. Har til og med pizzastein til ovnen for å gjøre den enda mer autentisk. Aw yeah.

Lenke til kommentar

Utrolig at post nr. 100 000 i SO1 skulle være "stikker ut en tur, jeg" :p

Apropos sunnhet: nå går jeg til butikken for å kjøpe meg frossenpizza.

ikke akkurat overraskende at noen fisker seg frem til en tråd med stort rundt tall. Smadra bilen alt?

Jeg pleier egentlig å lage mye tynnere bunn enn den dere fikk servert, da. Det var noe med å doble-tredoble oppskriften på deigen som fucket litt med den. :p

Zealuu can vouch for this. Jeg lager vanligvis italienske bunner. Har til og med pizzastein til ovnen for å gjøre den enda mer autentisk. Aw yeah.

Jeg hater tynne bunner. Eter for å bli mett.

Lenke til kommentar

Han er veldig god. Pizzaen altså. Kan forsåvidt lage han eg òg (mine kulinariske skills har gått opp ein del dei siste åra), men eg har jo ikkje Eplefe-magien.

Om du et pizza for å verte mett av sjølve gjærdeigen - som jo mest er ein pretext for å ha på ting som er gode - så er du rar. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Han er veldig god. Pizzaen altså. Kan forsåvidt lage han eg òg (mine kulinariske skills har gått opp ein del dei siste åra), men eg har jo ikkje Eplefe-magien.

Om du et pizza for å verte mett av sjølve gjærdeigen - som jo mest er ein pretext for å ha på ting som er gode - så er du rar. :p

Det er en grunn til at det heter "fyll" og ikke "mat". :p

Det er når noen prøver å servere meg en tynn tynn bunn med oliven på toppen jeg kjenner at jeg like gjerne kunne spist ei brødskive.

...og jeg som trodde pizza var italiensk.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg er enig med AltF4. Tykke bunner er det beste! Hjemmelaget pizza med god og tjukk bunn :wee: Vi har forøvrig hjemmelaget pizza hver lørdag. Har ennå ikke spist en pizza som jeg har likt bedre, og italiensk pizza kan jeg egentlig ikke fordra.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Synes tykk bunn er helt forferdelig jeg. Italiensk bunn er himmelsk dog.

Hva gjør du her, egentlig? o_O

Italiensk bunn er mye bedre enn amerikansk bunn. Jeg liker ikke pizza jeg må spise med kniv og gaffel. Jeg kan dog lage en badass pizza pie/deep pan style/amerikansk bunn-pizza med tonnevis med fyll, jeg bare liker den ikke selv, og da forsvinner litt av gleden med å lage det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...