Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Herlig, min fem-Shep har så dårlig karma at ME 3 bugger seg så fort jeg starter å spille med henne. Først face-bug (greit nok, husker ikke hvordan hun så ut før uansett), så en lydbug som gjør at det meste høres ut som om det er tatt opp gjennom ei pute, så forsvinner all dialogen til Anderson og til sist stopper hele spillet å virke.

@Schlapus: Jepp, jeg var litt kjapp. Beklager det. Og Eplers, du får sylde deg selv.

Endret av AltF4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mass Effect 1 er eit action-RPG, ME2 og 3 er ein subsjanger eg liker å kalle Guns and Conversation. Mekanisk sett er det ikkje mykje RPG igjen.

Dragon Age Origins er eit relativt godt forsøk på å modernisere CRPG-ar utan å ofre for mykje i nokon retning, medan Dragon Age 2 er møkk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ganger lurer jeg på hvordan jeg skulle klart meg uten ferdigpizza.

Da er vi to.

Hvordan vil dere sammenligne Dragon Age med Mass Effect? Jeg føler jeg må ha mer RPG som det her snart.

Ved å lage selv. Smaker mye bedre, muligheter for å gjøre det sunnere, og sykt tilfredsstillende enkelt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

CRPG?

Jeg mener selv at Mass Effect er det beste spillet, mens ME 3 er det mest komplette. Jeg kommer alltid til å savne rollespillmekanikkene i ME, heldigvis kom en flik av det tilbake i ME 3. Særlig våpenbiten ble hakket mer interessant.

At DA 2 er dårlig har jeg vel egentlig alltid hørt siden det kom ut. Andre forslag til spill?

@Eplers: Det er bare det at det tar tid. Og jeg hater å lage mat.

Endret av AltF4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dropping the bomb: jeg har aldri smakt en hjemmelaget pizza som er bedre enn den beste frossenpizzaen jeg har smakt.

Hvilke rollespillmekanismer var det egentlig i ME1 som alle savner så fælt? Føler jeg har gått glipp av halvparten av det spillet.

Dragon Age 1 vil jeg nesten påstå er bedre enn ME1, 2 og 3. Hver for seg, altså.

The Witcher er også awesome, men det er du jo klar over.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, godt det. Jeg liker også ferdig oppsatte PC'er mens jeg hater å lage mine egne.

Mass Effect hadde en litt vanlig historie, men det hadde gode karakterer, et godt (dog håpløst implementert) våpensystem og det var veldig friskt og nytt for mitt vedkommende når jeg spilte det første gangen.

Lurer på hvorfor jeg ikke har det på en topp 10 liste. Fra nå av har jeg det.

Endret av AltF4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dropping the bomb: jeg har aldri smakt en hjemmelaget pizza som er bedre enn den beste frossenpizzaen jeg har smakt.

Jeg blir helt på gråten. :cry:

Neste gang det er forumtreff hos meg kan du spise frossenpizza mens resten av gjengen får hjemmelaget, da. :(

Joda, godt det. Jeg liker ferdig oppsatte PC'er mens jeg hater å lage mine egne.

Elendig sammenligning.
Lenke til kommentar

Jeg blir helt på gråten. :cry:

Neste gang det er forumtreff hos meg kan du spise frossenpizza mens resten av gjengen får hjemmelaget, da. :(

Joda, godt det. Jeg liker ferdig oppsatte PC'er mens jeg hater å lage mine egne.

Elendig sammenligning.

Selvfølgelig. allikevel ser jeg ikke hvorfor det skulle være forbudt å like hjemmelaget mat samtidig som jeg ikke liker å lage det. Om noen vil lage mat til meg, takk for det. Om jeg må steike meg min egen frossenpizza bryr jeg meg ikke.

DU STJAL POST NR 100000 FRA MEG!!? MU,UUUUHHUUHHÆÆÆÆEÆEÆ

Krise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...