Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har iPad 2 og har vært storfornøyd med den. Etter at jeg kjøpte den har jeg ikke brukt bærbar PC lenger. Den er enkel å surfe med, lett tilgjengelig og det finnes mange gode spill til den. Men om du bør gå for iPad 2 eller iPad3 er jeg mer usikker på.

Edit: Mann føler seg smart etter å ha brukt utrykket “i forhold til”

Hvor stor lagringskapasitet har du på den? Har du Wi-Fi og 3G eller bare Wi-Fi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man har en telefon som støtter deling av nettverk ser jeg ingen grunn til å kjøpe 3G tablet av noe som helst merke. Koble tableten trådløst til telefonen sitt nett. Man unngår vesentlig høyere salgspris og prisen for ett ekstra abonnement og/eller tvilling-SIM. Telefonen er jo uansett med deg til enhver tid. Den er iallefall med meg til enhver tid.

Pølsefest :devil:

Lenke til kommentar

Gary Whitta svarte nettopp på en Tweet. Hm. Trodde jeg skulle være mer starstruck egentlig.

En tweet fra en relativt kjent person er fremdeles bare er sort tekst på hvit bakgrunn viser det seg - ikke flyvende enhjørninger på et teppe sydd av tiden selv.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt glad når jeg ble retweeta av Jørgen Skavland og når Phil LaMarr svarte meg på en tweet. Mens jeg sikkert kommer til å smile neste gang noe slikt skjer også, så er det vel ikke akkurat sånn at det er stort. Bragging rights over søstra mi, det er vel der jeg henter mest.

Lenke til kommentar

Da har man sett på The Hunger Games, mange fjortisser der. Grei film, kunne fått vite mye mer om historien rundt det hele, og jeg kan tenke meg at den hadde egnet seg bedre i en serie på rundt 10 deler, da ting skjedde litt fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...