Cloudemyx Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg regner med at hvis jeg skal kjøpe meg en iPad, så tror jeg at jeg går for den nyeste. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg "hater" folk som drar til legen bare de hoster litt. Å være så redd for å kjenne på seg selv må være fælt. Jeg har vært innom fastlegen én gang så lenge jeg kan huske. Jeg har heller aldri vært innlagt på sykehus. Når jeg nå nærmer meg 27 leveår, frykter jeg for at det kommer til å smelle snart. Cloudemyx: Hvis jeg var i dine sko, ville jeg glatt gått for en Asus Transformer Prime. Men det er nå bare meg. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Heldige dere er da. Jeg har tidligere vært inn og ut av sykehus jevnlig i 1,5 år, og vært hos fastlege flere ganger enn jeg kan huske. Hva skal man med en pad når man har laptop? :S Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har vært ute og gått en tur i finværet. Utrolig herlig. Det er vår. Gresset er grønt, det er varmt og ungene er ute og skater. Nå skal jeg sette meg ut på terrassen og bare slappe av før tippekampen begynner klokken 19:00. Så har jeg installert Dragon Age 2 jeg tenkte å starte litt på etter at kampen er ferdig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har vært ute og gått en tur i finværet. Utrolig herlig. Det er vår. Gresset er grønt, det er varmt og ungene er ute og skater. Nå skal jeg sette meg ut på terrassen og bare slappe av før tippekampen begynner klokken 19:00. Så har jeg installert Dragon Age 2 jeg tenkte å starte litt på etter at kampen er ferdig. Livsnyter? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hva skal man med en pad når man har laptop? :S Noe større å se på på dass og buss. og den gjør det enklere å se ut som en douche. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har vært ute og gått en tur i finværet. Utrolig herlig. Det er vår. Gresset er grønt, det er varmt og ungene er ute og skater. Nå skal jeg sette meg ut på terrassen og bare slappe av før tippekampen begynner klokken 19:00. Så har jeg installert Dragon Age 2 jeg tenkte å starte litt på etter at kampen er ferdig. Livsnyter? Akkurat nå er ting veldig greit ja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Det er varmere inne enn ute her, i hvertfall på mitt rom. Endret 23. mars 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 13 varmegrader her. Deilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har vært ute og gått en tur i finværet. Utrolig herlig. Det er vår. Gresset er grønt, det er varmt og ungene er ute og skater. Nå skal jeg sette meg ut på terrassen og bare slappe av før tippekampen begynner klokken 19:00. Så har jeg installert Dragon Age 2 jeg tenkte å starte litt på etter at kampen er ferdig. Åh, du får meg i godt humør. Sommer er herlig. 38 varmegrader her *geipe* Hva i all verden gjør du bak PC-en, da? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har vært ute og gått en tur i finværet. Utrolig herlig. Det er vår. Gresset er grønt, det er varmt og ungene er ute og skater. Nå skal jeg sette meg ut på terrassen og bare slappe av før tippekampen begynner klokken 19:00. Så har jeg installert Dragon Age 2 jeg tenkte å starte litt på etter at kampen er ferdig. Åh, du får meg i godt humør. Sommer er herlig. Sommer?! Synes vi skal ta imot våren først, jeg da. Voldsomt til temperaturer dere hadde da. 4 røde grader her, varmt nok til å gå ut i t-skjorte. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg "hater" folk som drar til legen bare de hoster litt. Å være så redd for å kjenne på seg selv må være fælt. Derfor går jeg svært skjeldent til legen, fordi jeg vet at det aller meste leger seg selv. Dette her derimot tror jeg rett og slett er en betennelse i sena. Når jeg holder hånda på skinnkeggen kjenner jeg at det beveger seg veldig ujevnt, i motsetning til venstrebeina hvor jeg bare kjenner sena stramme seg. Kult inntil du får leukemi og dør fordi du ikke gadd å gå til legen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Sant det, Error. Bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite. Eller som min mor ville sagt det. Hvis du får en sykdom og dør fordi du ikke gikk til legen, så skal du få juling. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Men da skal i hvert fall ingen komme og si jeg var hypokonder. Men ja, tanken har streifa meg. Jeg kommer til å dø av mine holdninger rundt det å gå til legen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Laptop FTW. De kan du i det minste spille (skikkelige) spill på. Forresten, AltF4, jeg er hjemme alene i helgen. Pølsefest? Plukker deg opp på stasjonen, om du vil. Endret 23. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg vil være med på pølsefest. :c Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det blir så mye grovere når det blir sagt av en jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå