Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Fra og med ME2 har eg synest at sjølve universet er meir interessant enn historia Mac Walters så gjerne vil fortelje. Så at eg veit korleis han ville ha avslutta alt er ikkje så farleg - han er uansett ravende inkompetent.

That said, nå dei insisterer på å fylle inn alle små detaljar med strengt middelmådige tie-ins som bøkene vert det stadig vanskelegare å sette pris på universet.

Lenke til kommentar

Tja. Fra og med ME2 har eg synest at sjølve universet er meir interessant enn historia Mac Walters så gjerne vil fortelje. Så at eg veit korleis han ville ha avslutta alt er ikkje så farleg - han er uansett ravende inkompetent.

That said, nå dei insisterer på å fylle inn alle små detaljar med strengt middelmådige tie-ins som bøkene vert det stadig vanskelegare å sette pris på universet.

Nå har jeg ikke lest bøkene (selv om jeg skal gjøre det), men jeg føler noe av det samme. Begynner å bli vanskelig å like det når BioWare legger på så mye rart per spill, og jeg savner vel mye av det Mass Effect hadde når jeg spilte det første gangen. Universet er herlig, men når det blir et så åpenbart pengemaskineri fra BioWare sin side da får jeg litt avsmak.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det er rart at vi finner oss i å kjøpe uferdige produkter til 600 kroner og så kaste enda mer penger etter utviklerne to måneder etter at spillet kom ut. Eller som i ME 3 sitt tilfelle, på dagen det kommer ut. Gears of War 3 hadde noe av det samme, en fullpris F2P-tittel i praksis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg "hater" folk som drar til legen bare de hoster litt. Å være så redd for å kjenne på seg selv må være fælt. Derfor går jeg svært skjeldent til legen, fordi jeg vet at det aller meste leger seg selv. Dette her derimot tror jeg rett og slett er en betennelse i sena. Når jeg holder hånda på skinnkeggen kjenner jeg at det beveger seg veldig ujevnt, i motsetning til venstrebeina hvor jeg bare kjenner sena stramme seg.

Lenke til kommentar

Jeg har iPad 2 og har vært storfornøyd med den. Etter at jeg kjøpte den har jeg ikke brukt bærbar PC lenger. Den er enkel å surfe med, lett tilgjengelig og det finnes mange gode spill til den. Men om du bør gå for iPad 2 eller iPad3 er jeg mer usikker på.

Edit: Mann føler seg smart etter å ha brukt utrykket “i forhold til”

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...