Licht Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Contact War og Skyllian Blitz hadde vore flotte for ein lagbasert MP-del. Det vil si, konseptet hadde vore flott sånn som det er i hovudet mitt, men eit eventuelt realisert produkt ville dei sikkert rota til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Anderson bl.a kjempet jo i First Contact war. Om de trenger å knytte det opp mot allerede kjente fjes er det med andre ord ikke noe i veien for det. Problemet for meg er at jeg vet hvordan alt ender. Hvorfor skal jeg bry meg? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tja. Fra og med ME2 har eg synest at sjølve universet er meir interessant enn historia Mac Walters så gjerne vil fortelje. Så at eg veit korleis han ville ha avslutta alt er ikkje så farleg - han er uansett ravende inkompetent. That said, nå dei insisterer på å fylle inn alle små detaljar med strengt middelmådige tie-ins som bøkene vert det stadig vanskelegare å sette pris på universet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) @Lakus: Av samme grunn som at du leser Hobbiten selv om du har lest Ringenes Herre først? Det der ga for øvrig implikasjoner om hvordan det kommer til å ende. Eller kanskje jeg overanalyserer? Endret 21. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Kjenner jeg gleder meg veldig til fredag og The Hunger Games premiere! On another note. Kom på at det føles helt sykt at det allerede 4 år siden jeg ble medlem på Innlegg.no! Tiden har sannelig godt fort! Endret 21. mars 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tja. Fra og med ME2 har eg synest at sjølve universet er meir interessant enn historia Mac Walters så gjerne vil fortelje. Så at eg veit korleis han ville ha avslutta alt er ikkje så farleg - han er uansett ravende inkompetent. That said, nå dei insisterer på å fylle inn alle små detaljar med strengt middelmådige tie-ins som bøkene vert det stadig vanskelegare å sette pris på universet. Nå har jeg ikke lest bøkene (selv om jeg skal gjøre det), men jeg føler noe av det samme. Begynner å bli vanskelig å like det når BioWare legger på så mye rart per spill, og jeg savner vel mye av det Mass Effect hadde når jeg spilte det første gangen. Universet er herlig, men når det blir et så åpenbart pengemaskineri fra BioWare sin side da får jeg litt avsmak. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det er helt uunngåelig at det skjer i spillbransjen når spillene koster så mye å produsere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Personlig syns jeg det er rart at vi finner oss i å kjøpe uferdige produkter til 600 kroner og så kaste enda mer penger etter utviklerne to måneder etter at spillet kom ut. Eller som i ME 3 sitt tilfelle, på dagen det kommer ut. Gears of War 3 hadde noe av det samme, en fullpris F2P-tittel i praksis. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Argh, har så vondt i høyrebeinet. Fått noen små kuler nå, og det kjennes ut som om det bruser eller bobler i beinet når jeg går, som om jeg kjenner at selve skjelettet flytter på seg. Aner ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det hørtes ikke helt bra ut. Tror jeg hadde tatt en tur til legen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Er ikke så stor på dette med legebesøk at det gjør noe. Får se om det vedvarer, har gått sånn i noen dager. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 "Hmm, noe ukjent med kroppen min, la oss løpe til legen med en gang". Neeh. Ikke vits å plage legene med bagateller. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Tror de er fornøyd så lenge de får betalt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ikke vits i å løpe dit med en gang nei, men hvis AltF4s beinsmerter vedvarer så sier det seg selv at det ikke har tenkt til å gå bort av seg selv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Tror de er fornøyd så lenge de får betalt. Tror jeg og. De får jo også betalt bare for å ha oss på listen sin over pasienter. Jeg har ikke vært til legen siden sommeren 2009, men likevel har han nok tjent greit på meg Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Fastlegen min må elske meg, hvem det nå er, for jeg har aldri vært hos ham/henne. Når jeg først trenger hjelp med noe så drar jeg bare dit jeg får time fortest, enten det er statlig eller privat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg "hater" folk som drar til legen bare de hoster litt. Å være så redd for å kjenne på seg selv må være fælt. Derfor går jeg svært skjeldent til legen, fordi jeg vet at det aller meste leger seg selv. Dette her derimot tror jeg rett og slett er en betennelse i sena. Når jeg holder hånda på skinnkeggen kjenner jeg at det beveger seg veldig ujevnt, i motsetning til venstrebeina hvor jeg bare kjenner sena stramme seg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har ikke vært hos min fastlege på over ett år, men da for litt mer alvorligere ting enn hoste. Noen her som har nettbrett og kan gi noen tips til en som skal kjøpe for første gang? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Jeg har iPad 2 og har vært storfornøyd med den. Etter at jeg kjøpte den har jeg ikke brukt bærbar PC lenger. Den er enkel å surfe med, lett tilgjengelig og det finnes mange gode spill til den. Men om du bør gå for iPad 2 eller iPad3 er jeg mer usikker på. Edit: Mann føler seg smart etter å ha brukt utrykket “i forhold til” Endret 23. mars 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå