ElBarto Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ikke dårlig, regner med en kjempefin bursdagsgave jeg da, en 3D monitor på 24" høres fint ut. Neide, er vel ikke akkurat gratis å flytte. Fikk ingenting igjen på skatten jeg... Kan jo ha noe med at jeg ikke har betalt noe skatt. Hehe, nei. Ikke gratis akkurat. Så de pengene kommer godt med, kanskje det blir en TV til stua. ^^ Pengene får jeg jo ikke før om en god stund uansett. Hadde jeg hatt masse penger kunne vi jo ordna med en 24" 3D skjerm. Men, når bursdagen din kommer er jeg vel 2.4 mill i minus. :/ Send meg uansett ønskeliste. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Etter fjorårets superskatt så er jeg mer spent i år. På grensa til å grue meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Digg å få igjen da. Ble beløpet faktisk så fint å rundt Villanden? Ahh... skatten ja. Fikk faktisk logga inn uten problemer i år. Får se hvor lenge det varer. 18 275,- igjen på skatten! \o/ Satan som du fikk igjen da. Jeg fikk vel 6,986,- eller noe. Runder alltid opp, vet du. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Satan som du fikk igjen da. Jeg fikk vel 6,986,- eller noe. Runder alltid opp, vet du. Ja, studerer. Og tjente bra i sommerjobben med 36% skatt, (skattekort del 2). Så da ble det litt å få igjen. Håper du mener 6,686,-. Hvis ikke, så lurer jeg på hvordan du runder av/"opp". Endret 20. mars 2012 av ElBarto Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Æsj, ikke fått noe brev fra skatteetaten. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg fikk igjen masse i fjor. Spent på om jeg gjør det i år. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ser mange som sliter med selvangivelsen på Altinn, men var det ikke sånn at man ikke behøver sende inn noe noe med mindre man skal gjøre endringer? Jeg fikk igjen en del i fjor, spent på om jeg kan slå den i år. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Eget firma? Nope. Kommer vel i morgen. Min tur til å vente antar jeg, alltid vært først Fikk igjen nesten 50 000 i fjor, gjør neppe det i år. Føler jeg får baksmell, men det gjorde jeg jo i fjor også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, studerer. Og tjente bra i sommerjobben med 36% skatt, (skattekort del 2). Så da ble det litt å få igjen. Håper du mener 6,686,-. Hvis ikke, så lurer jeg på hvordan du runder av/"opp". Ja, så klart. Blingsa litt der. Jeg skulle gjort som en kompis og trukket 50% en hel sommer. Veldig fine penger å få igjen når stipendet slutter å komme i Juni. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Ja, ække dumt det Villanden. Latterlig at man ikke får noe fra lånekassa i Juni! Nope. Kommer vel i morgen. Min tur til å vente antar jeg, alltid vært først Fikk igjen nesten 50 000 i fjor, gjør neppe det i år. Føler jeg får baksmell, men det gjorde jeg jo i fjor også. Hvordan kan du føle at du får baksmell. Å så få igjen 50k. DET skal faktisk ikke gå an. Må ha LITT styring på økonomien vel? Endret 20. mars 2012 av ElBarto Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Sjekker på nettet, altefar. Får 11k tilbake forhandsberegnet. Satser på mer når jeg reviderer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 @ElBarto: Selvfølgelig. Jeg visste jo at jeg ville få igjen noe, men jeg visste ikke hvor mye. Derfor kan jeg like gjerne forberede meg på baksmell, særlig i år hvor jeg faktisk ikke har peiling at all. @Eplers: Prøver, kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du kan jo umulig ha fryktet baksmell med 50k tilbake ifjor? Nå bruker jeg tabelltrekk og sjefen legger meg etpar hakk over tabell hver lønning, med noen bonuser treffer jeg somregel 0 ganske greit. Men når ma får igjen 50k på skatten da vet man det vel? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg visste jeg ville få igjen noe ja. Bare ikke hvor mye. Og da, da innbiller Økonom-F4 seg at det blir baksmell. Jeg husker nok feil. To år siden var det verre, men da fikk jeg igjen 14 000. Jeg regner med å treffe null ganske greit i år, men jeg er jo allikevel litt nervøs. Altinn driter seg jo ut hvert år, så får vel bare vente på lapp i posten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Altinn er jo stengt nå, fordi uvedkommende fikk tak i personopplysninger, folk ble logget inn som andre enn seg selv, osv. Så du har rett i at de driter seg ut i år igjen, går vel ikke an å drite seg ut mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 De fikk ikke tak i informasjonen hans, det stod bare hans navn der visstnok. Uansett så er det flause. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Dette bildet viser vel det meste: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Etter det jeg leste, fikk man ikke åpnet det som lå der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå