ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Mens Altefar sover ordner de skikkelige moderatorene opp i sakene. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fernet er satan selv Fernet er satan selv Fernet er satan selv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Altf4 er verdens dårligste i Draw Something, forresten. L2 tenke abstrakt! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Er sikkert dårligere enn AltF4 i det Eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Min eneste trøst i det er jo at jeg ikke spiller mot deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Kva var valet, Altf4? Sleng gjerne i spoiler for å vere på den sikre sida. Om det var Geth/Quarian så er det faktisk mogleg å mekle fred mellom dei. Gjorde det sjølv. Genophage er eigentleg eit lureval om Wrex framleis lev. Wreav er dum nok, då. Det var quarian/geth-problematikken. Og ja, det løste seg visst. Nesten litt skuffa, skal jeg først få et umulig valg er det jo på en måte litt ålreit når valget gjelder også. Krogan var lett, men der var det heller ikke noe stort som holdt igjen heller. Altf4 er verdens dårligste i Draw Something, forresten. L2 tenke abstrakt! Jeg er dårlig med deg. Vet ikke hva det kommer av. De andre spillene jeg har er alle rundt 20 runder inn. Uansett betyr det ingen ting siden det ikke er noen bonus for å gjette riktig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Synes Krogan var verre. Ikkje på grunn av dei praktiske konsekvensane med TMS eller party members som hoppa av ein fjellskrent, men på grunn av dei potensielle konsekvensane seinare. Kall meg kynisk, men når Sheparden min gjorde det "snille valet" var det mot betre vitande frå mi side. Eg trur ikkje det var OOC for Sheparden min, med tanke på lojalitetsbanda til diverse Krogan og korleis Salarians alltid har vore dei minst nyttige allierte - for hennar del var det ein del tvil fram til Dalatrassen foreslo å lure Wrex, men det berre minte ho på kor kjipe Salarians er. Greitt nok, eg visste jo ikkje då at Wrex kom til å gjennomskue det, så på min save ville det jo ikkje funka uansett. MEN. Som spelar synest eg ikkje at Genophagen er ein dårleg idé. I eit par Krogan-generasjoner kjem nok både avtala mellom Shepard og Wrex, og respekten for Shepard/menneska som ein følgje av at dei omsider fekk reversert problemet til å halde ekspansjonsproponentane i sjakk. Kva for rolle det kjem til å spele at den dåverande Turian Primarchen støtta kuren, eller at det var ein Salarian som designa og distribuerte kuren, er i beste fall usikkert. Trur kanskje hemnkulturen er litt for inngrodd i Krogan-tankesettet til at forgive and forget er eit alternativ, så snart barne- eller oldebarngenerasjonen til Wrex er på bana. Omsynet til å bygge opp igjen ein stabil samfunnsorden kjem sikkert og til å bidra til å trumfe ønskja om ekspansjon innleiingsvis, men før eller seinare kjem det på banen igjen - og saman med det vonde blodet mot både Turians og Salarians (og sikkert òg Asari for å godkjenne det, når dei er de facto "sjef" i Councilet) er det ein oppskrift på problem. No er jo Krogan-generasjoner omtrent like longe som Asari-generasjoner, så det er jo snakk om 2000-3000 år framover - sikkert altfor long view for Shepard midt i ein apokalyptisk krig. Kanskje har den øvrige galaksen fått stabla seg nokonlunde på beina igjen då, men det vil framleis vere lite som då skulle kunne stoppe eit Second Krogan Empire. Sjølvsagt, alt dette er jo irrelevant om indoctrination-teorien ikkje er riktig, og slutten faktisk var slutten... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Oh, how I love that we are even able to sit down and talk about this stuff. Such nerdiness Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg hoppet brått av teksten til Zealuu, har enda ikke rundet det. Men har lest så mange småbiter at jeg tror jeg har skjønt hva noe av bråket kommer av Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg hoppet brått av teksten til Zealuu, har enda ikke rundet det. Men har lest så mange småbiter at jeg tror jeg har skjønt hva noe av bråket kommer av Du kan godt stille et spørsmål og få svaret, om du ønsker. Evt. så kan du hoie deg i å spille igjennom spillet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du vet hvor glad jeg er i spoilere! Er tom for sidequests, så det er nok ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg vet du er kjempeglad i Spoilere. Men ja, spill deg ferdig, så kan du bli med i debatten rundt hele greia. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Selv er jeg vel rundt halvveis. Starter snart på Priority: Quarian-oppdraget. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Allerede Shampis? Spilt lenge? Hah, nå kom jeg over to lovebirds gitt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Rundt 24 timer, men det er vel med en middag eller to. Har også gjort flere sideoppdrag enn i de tidligere ME-spillene. Men er vel kanskje litt over halvveis. Endret 18. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 :O Jeg har over dobbelt så lenge, men har noen timer med pause også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hmf. Tror eg klokka inn 30 timer.. Litt pausetid der. Gjorde alt eg kunne av faktiske sidequests, og litt scanning. Vert fort lei av sistnemnde. Spelte heller multiplayer for å få opp Readiness i staden for å jage bittesmå TMS-tillegg. Fekk no over 5000 EMS. Om nokon har det på PC, er eg ttly down for litt MP. Må halde liv i MP-delen til alle har runda spelet. - Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har en readiness på 86% mener jeg å huske. Rimelig høy TMS også, fikk sågar en achievement for å "deliver most of the Galaxy at War to the final conflict". Jævla håpløst system, det er jo ikke forklart noe sted i spillet så vidt jeg har sett hva det betyr og hvilken praktisk betydning det har. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Vel, jeg tror jeg har gjort alle sideoppdrag til nå og utforsket alt av dialog (altså besøker jeg alle lagmedlemmer etter oppdrag), så enten spiller du veldig sakte, har mange timer med pause eller så ligger du langt foran meg. ME3 skal jo ikke ta over 50 timer å spille, etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Installerer ME3 nå. På tide å komme i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå