Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lakus, nå leste jeg bare halvparten av innlegget ditt (post nummer 99783), men jeg mener det bare er piss. Hva sa førstemann som leste det lange innlegget ditt da?

Bestilte meg Apple TV idag også. Tredje generasjon. En kompis har en slik og den er genial. Veldig enkel å sette opp også, så til og med jeg kan klare det.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Har ikke planer om det. Kjøpte den mest for å streame musikk fra iphone/ipad til lydplanken min. Må nok kjøpe et anlegg etterhvert. Trodde ikke TV3 var kommet i butikken enda. Står på elkjøp sin nettside at de sender den 9.4.12, og når jeg søkte rundt i andre nettbutikker var det ingen av de som hadde den heller.

Lenke til kommentar

Edit: Jeg er forresten fanatisk opptatt av den profesjonelle StarCraft-scenen. For de som ikke visste det.

Jeg tok en gang Shampoo på fersken i å onanere til en StarCraft 2-kamp. Prøvde å vise ham girl on girl, men det er bare Zerg on Terran som gjelder der i gården.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kva var valet, Altf4? Sleng gjerne i spoiler for å vere på den sikre sida.

Om det var Geth/Quarian så er det faktisk mogleg å mekle fred mellom dei. Gjorde det sjølv. Genophage er eigentleg eit lureval om Wrex framleis lev. Wreav er dum nok, då.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...