Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HalHalHal

Kos dere med å ta 500. Jeg har 400, som er halvparten 800, som igjen er akkurat 100 ganger mer enn lykketallet mitt som er 8. Får ikke noen bedre side enn det, selvfølgelig utenom side 8, 80, 88, 800, 888, 8000, 8888, 80000, 88888, 800000, 888888 osv.

Ingen som tør å poste i frykt for at tråden plutselig skal hoppe over til side 500 eller?

Lenke til kommentar

Pewpew. Jeg rydder kjøkkenet sånn noenlunde før jeg må i gang med middaglaging. Får snart besøk av en venninne fra møre, og hun tar med seg kattunger. I går hadde jeg besøk av en annen venninne som og hadde med seg kattunger. I tillegg utsettes jeg jevnlig for de to deiligste babyguttene i verden. Jeg blir syk av lengsel etter noe lite jeg kan ta vare på. Amm. Babysyk.

Lenke til kommentar
Pewpew. Jeg rydder kjøkkenet sånn noenlunde før jeg må i gang med middaglaging. Får snart besøk av en venninne fra møre, og hun tar med seg kattunger. I går hadde jeg besøk av en annen venninne som og hadde med seg kattunger. I tillegg utsettes jeg jevnlig for de to deiligste babyguttene i verden. Jeg blir syk av lengsel etter noe lite jeg kan ta vare på. Amm. Babysyk.

Ei venninne av meg fikk unge nå for noen måneder siden. 19 år gammel og unge. Trodde ikke det skulle gå så bra egentlig, men hun har gjort det med stil. Når sant skal sies fikk mor meg når hun var 19 også, så det er jo fullt mulig selv om jeg ikke akkurat sikter på det selv.

Lenke til kommentar
Ei venninne av meg fikk unge nå for noen måneder siden. 19 år gammel og unge. Trodde ikke det skulle gå så bra egentlig, men hun har gjort det med stil. Når sant skal sies fikk mor meg når hun var 19 også, så det er jo fullt mulig selv om jeg ikke akkurat sikter på det selv.

Jeg har ingen planer om å reprodusere meg enda. Broderen og dama var såvidt 20 selv, og de har tvillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...