Filmvenn Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du spiller som solider... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jepp. Spilte Mass Effect 1 og 2 som alle klassene, men siden min første karakter i Mass Effect 1 var soldier så fortsatte jeg den trenden i min første playthrough i de neste to spillene - for kontinuiteten sin skyld. Men hvilken klasse man velger har absolutt ingenting med historien å gjøre ... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Spiller også som Soldier, egentlig ganske kjedelig klasse i dette spillet. Regner med at de andre er mer morsomme nå som evnene kan brukes oftere jo mindre utstyr du bærer. Ganske ålreit design. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg har ennå ikke hatt bry til å installere ME3.. Har vært altfor opptatt med KoA og Minecraft O.o Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Blitt overtalt til å stikke innom Barcraft på The Scotsman i Karl Johan i morgen. Kommer til å henge der i noen timer fra rundt fire, før jeg stikker hjem for å begynne på Mass Effect 3. Litt bekymret for at det blir mest hardcore Starcraft-fans der, da jeg aldri har spilt noen av spillene, men jeg synes det er kult at man viser noe annet enn fotball på puber og vil backe det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er ikke det neste uke..? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det var det bra du påpekte! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Var på den forrige (antar det var på samme sted). Nå spiller jeg ikke starcraft så det var først og fremst litt gøy å se så en del mennesker som tilsynelatende ikke stikker ut så ofte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Spiller også som Soldier, egentlig ganske kjedelig klasse i dette spillet. Regner med at de andre er mer morsomme nå som evnene kan brukes oftere jo mindre utstyr du bærer. Ganske ålreit design. Jeg spilte som Soldier i ME og ME2, så tenkte å bryte det mønsteret og spiller som Sentinel i ME3. Ganske artig. Har en tendens til å alltid velge det "trygge" i rollespill. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hadde fint tatt turen til Oslo om det ikke var en grense på 18 år for å komme inn. Får vel vente til neste år og kose meg med det jeg får sett på TG. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Siden dette er den første BarCraft-en jeg kan dra på (ble 18 i Februar) vurderer jeg å ta turen innom. Vi får se. Edit: Jeg er forresten fanatisk opptatt av den profesjonelle StarCraft-scenen. For de som ikke visste det. Endret 16. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hah, jeg har flere innlegg enn Shampoo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Tror jeg vinner, totalt sett. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Soldier har aldri vore særleg spanande i ME-spela, då. For mykje heng på skytemekanikken, som ikkje akkurat er marknadsleiaren. Difor er eg som regel adept. Har variert litt meir no på grunn av MP, og fordi våpensystemet ikkje er så retardert lengre. Infiltrator med shotgun er kjekt, og Quarian sin Sabotage er amazeballs mot Cerberus og Geth. Sentinel vert òg mykje skyting, men Turian-utgåva har både Warp og Overload. Human Vanguard er grise-overpowered specca rett, Asari Vanguard/Adept har best CC. Trur ikkje eg har låst opp Krogan eller Salarian endå. Engineer vil eg ikkje prøve meg på før eg får låst opp Quarian-utgåva. Også har eg bonussoldaten frå BF3. Det rare oransje lyset er permanent. Ser teit ut. Endret 16. mars 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Idag har jeg kjørt omtrent 40 mil på engelske motorveier, uten å dø. (Studiegruppa mi måtte en plass for å gjøre research til en oppgave, så vi leide like godt en bil.) Jeg har beordret min romkamerat til å ordne klar taco. (in progress) Jeg har drukket en iskald Kronenbourg 1664. (completed) Alt i alt, en ganske grei dag så langt, selv om jeg er sliten som fy. Å stå opp halv 7 etter 4 timers søvn er ikke å anbefale. Endret 16. mars 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Idag har jeg kjørt omtrent 40 mil på engelske motorveier, uten å dø. (Studiegruppa mi måtte en plass for å gjøre research til en oppgave, så vi leide like godt en bil.) Jeg har beordret min romkamerat til å ordne klar taco. (in progress) Jeg har drukket en iskald Kronenbourg 1664. (completed) Alt i alt, en ganske grei dag så langt, selv om jeg er sliten som fy. Å stå opp halv 7 etter 4 timers søvn er ikke å anbefale. Gjør det med jevne mellomrom. Liker veldig godt å takke ja til åpnevakter (07-13), liker ikke så godt å legge meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det er en kjekk måte å få døgnet på stell, men jeg foretrekker å sløve til 12. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 - Skrive langt innlegg for å prøve og forklare noe. - Førstemann som svarer sier han ikke leste halvparten, avfeier det som piss og spør et spørsmål som jeg besvarer i innlegget. -_- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg likte innlegget ditt, om det er noen trøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå