Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Spilte Mass Effect 1 og 2 som alle klassene, men siden min første karakter i Mass Effect 1 var soldier så fortsatte jeg den trenden i min første playthrough i de neste to spillene - for kontinuiteten sin skyld. Men hvilken klasse man velger har absolutt ingenting med historien å gjøre ...

Lenke til kommentar

Blitt overtalt til å stikke innom Barcraft på The Scotsman i Karl Johan i morgen. Kommer til å henge der i noen timer fra rundt fire, før jeg stikker hjem for å begynne på Mass Effect 3.

Litt bekymret for at det blir mest hardcore Starcraft-fans der, da jeg aldri har spilt noen av spillene, men jeg synes det er kult at man viser noe annet enn fotball på puber og vil backe det.

Lenke til kommentar

Spiller også som Soldier, egentlig ganske kjedelig klasse i dette spillet. Regner med at de andre er mer morsomme nå som evnene kan brukes oftere jo mindre utstyr du bærer. Ganske ålreit design.

Jeg spilte som Soldier i ME og ME2, så tenkte å bryte det mønsteret og spiller som Sentinel i ME3. Ganske artig. Har en tendens til å alltid velge det "trygge" i rollespill.

Lenke til kommentar

Soldier har aldri vore særleg spanande i ME-spela, då. For mykje heng på skytemekanikken, som ikkje akkurat er marknadsleiaren.

Difor er eg som regel adept. Har variert litt meir no på grunn av MP, og fordi våpensystemet ikkje er så retardert lengre. Infiltrator med shotgun er kjekt, og Quarian sin Sabotage er amazeballs mot Cerberus og Geth. Sentinel vert òg mykje skyting, men Turian-utgåva har både Warp og Overload. Human Vanguard er grise-overpowered specca rett, Asari Vanguard/Adept har best CC. Trur ikkje eg har låst opp Krogan eller Salarian endå. Engineer vil eg ikkje prøve meg på før eg får låst opp Quarian-utgåva.

Også har eg bonussoldaten frå BF3. Det rare oransje lyset er permanent. Ser teit ut.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Idag har jeg kjørt omtrent 40 mil på engelske motorveier, uten å dø. (Studiegruppa mi måtte en plass for å gjøre research til en oppgave, så vi leide like godt en bil.)

Jeg har beordret min romkamerat til å ordne klar taco. (in progress)

Jeg har drukket en iskald Kronenbourg 1664. (completed)

Alt i alt, en ganske grei dag så langt, selv om jeg er sliten som fy. Å stå opp halv 7 etter 4 timers søvn er ikke å anbefale.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Idag har jeg kjørt omtrent 40 mil på engelske motorveier, uten å dø. (Studiegruppa mi måtte en plass for å gjøre research til en oppgave, så vi leide like godt en bil.)

Jeg har beordret min romkamerat til å ordne klar taco. (in progress)

Jeg har drukket en iskald Kronenbourg 1664. (completed)

Alt i alt, en ganske grei dag så langt, selv om jeg er sliten som fy. Å stå opp halv 7 etter 4 timers søvn er ikke å anbefale.

Gjør det med jevne mellomrom. Liker veldig godt å takke ja til åpnevakter (07-13), liker ikke så godt å legge meg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...