ShampooMacTavish Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det var han som grisekjørte Shampoo. Om han hadde klina i froten min så hadde han bedt om det selv! det triste var at han var en medlem av ShampooRiders. Så jeg hadde vært rimelig død selv Sånn at det blir forståelig, jeg snitta en motorsyklist i nærmiljøet til Adrian aka the Poo. I motsatt kjørefelt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hadde han fulgt trafikkreglene hadde han ikke kommet så fort, det er lov å kjøre på feil side av veien når man kjører forbi? Men er det lov å kjøre i 200kmt i en 60 sone? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Er det lov til å kjøre forbi når man kjører på en av Norges mest svingete veier, ikke har god sikt forut, blir minnet på dette av vegoppmerkingen og blir tvunget til å bruke mer en 1/3 av strekningen? Endret 12. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Håhå. The Greater Kingdom of Ireland and Norway (?) har no fått fotfeste i det heilage land. Sjølv om dei snikete bysantinarne stakk av med Jerusalem, så fekk eg Ascalon, Jaffa, mm. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ascalon er et skikkelig kult navn, bruker det som standardnavn for diverse paladiner jeg lager i spill her og der. Må for øvrig si at det frister med Crusader Kings II. Regner med at YouTube-kampanjen deres er representativ for tonen ellers i spillet? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Er det lov til å kjøre forbi når man kjører på en av Norges mest svingete veier, ikke har god sikt forut, blir minnet på dette av vegoppmerkingen og blir tvunget til å bruke mer en 1/3 av strekningen? Det vet jo du som har lappen? Hadde motorsyklisten overholdt paragraf 3 ville det aldri vært en situasjon. Jeg tok en bold move, men det var både plass og oversikt til å gjøre det, dessuten holdt ikke sjåføren foran meg farten han skulle i forhold til omstedighetene. Derfor gikk det fisefint! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du brøt loven og ville blitt dømt for alle anklager i retten. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Du brøt loven og ville blitt dømt for alle anklager i retten. Jeg brøt ingen lover og ville ikke bli dømt for noenting. Selvfølgelig ville jeg ikke det. En lignende situasjon tok livet til en ung motorsyklist for noen år tilbake i Drammen. Da var det en kollisjon hvor motorsyklisten kjørte utrolig fort, han traff en som kjørte ut i veien fra høyre. Til tross for at sjåføren som skulle ut på veien hadde vikeplikt ble han ikke dømt. Tenk det Shampoo, selmvom han i dine øyne "brøt" en av de viktigste veitrafikklovene. Ingen ble dømt da, og jeg ville ikke blitt dømt nå. Han kom rundt svingen med kneskrubb, han visste godt hva han drev med, nemlig grisekjøring. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Mener du dette? Jeg husker fortsatt strekningen du kjørte forbi på, og det kan ikke ha vært mer enn 100-200 meter fri sikt. Det var med et nødskrik at du ikke meide han ned, og om han hadde kjørt i fartsgrensa (altså 20-30 km/t tregere, for han kjørte nemlig ikke så fort), ville det fortsatt vært hårreisede nærme. Dessuten kjørte ikke bilen foran oss noe særlig sakte heller. Du burde definitivt ha ventet til en bedre strekning. Merkelig at du først argumenterer mot dette nå, et halvt år etter at det skjedde. AltF4 og jeg har jo mobbet deg for det tusen ganger før? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Du har rett, jeg bare troller som vanlig det var uttolig skremmende og det hadde vært utrolig kjipt om det smalt. Real talk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hvorfor er dere aktive i SO nå når jeg skal på jobb? Spar det til i kveld. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Du har rett, jeg bare troller som vanlig det var uttolig skremmende og det hadde vært utrolig kjipt om det smalt. Real talk Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Begynner og bli skikkelig varmt ute nå. 13,5 grader i skyggen her. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er varmere i glohaugen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Har ikke sjekket i dag, men vi hadde 14,5 igår og det skulle bli noe tilsvarende i dag Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Buuuuuuu, her er det snøvær og 0 grader. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Fra 1:31. http://www.youtube.com/watch?v=danYFxGnFxQ Endret 13. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Kult å se den videon. Ikke fått med meg det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jepp, jeg måtte le første gangen. Andre gangen gap tror jeg. Ah, møte til 7 i dag. Vil hjem til galaksen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå