Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Det var han som grisekjørte Shampoo. Om han hadde klina i froten min så hadde han bedt om det selv! det triste var at han var en medlem av ShampooRiders. Så jeg hadde vært rimelig død selv :)

Sånn at det blir forståelig, jeg snitta en motorsyklist i nærmiljøet til Adrian aka the Poo.

I motsatt kjørefelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det lov til å kjøre forbi når man kjører på en av Norges mest svingete veier, ikke har god sikt forut, blir minnet på dette av vegoppmerkingen og blir tvunget til å bruke mer en 1/3 av strekningen?

Det vet jo du som har lappen? Hadde motorsyklisten overholdt paragraf 3 ville det aldri vært en situasjon. Jeg tok en bold move, men det var både plass og oversikt til å gjøre det, dessuten holdt ikke sjåføren foran meg farten han skulle i forhold til omstedighetene. Derfor gikk det fisefint!

Lenke til kommentar

Du brøt loven og ville blitt dømt for alle anklager i retten.

Jeg brøt ingen lover og ville ikke bli dømt for noenting. Selvfølgelig ville jeg ikke det. En lignende situasjon tok livet til en ung motorsyklist for noen år tilbake i Drammen. Da var det en kollisjon hvor motorsyklisten kjørte utrolig fort, han traff en som kjørte ut i veien fra høyre. Til tross for at sjåføren som skulle ut på veien hadde vikeplikt ble han ikke dømt. Tenk det Shampoo, selmvom han i dine øyne "brøt" en av de viktigste veitrafikklovene. Ingen ble dømt da, og jeg ville ikke blitt dømt nå.

Han kom rundt svingen med kneskrubb, han visste godt hva han drev med, nemlig grisekjøring.

Lenke til kommentar

Mener du dette? Jeg husker fortsatt strekningen du kjørte forbi på, og det kan ikke ha vært mer enn 100-200 meter fri sikt. Det var med et nødskrik at du ikke meide han ned, og om han hadde kjørt i fartsgrensa (altså 20-30 km/t tregere, for han kjørte nemlig ikke fort), ville det fortsatt vært hårreisede nærme. Dessuten kjørte ikke bilen foran oss noe særlig sakte heller. Du burde definitivt ha ventet til en bedre strekning.

Merkelig at du først argumenterer mot dette nå, et halvt år etter at det skjedde. AltF4 og jeg har jo mobbet deg for det tusen ganger før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...