Crazy Joe Davola Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Husker det var en som tilfeldig fant ut hvem som var origami-morderen i Heavy Rain før han spilte spillet. Mulig det faktisk var AltF4. Må ha vært utrolig surt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Tali og Garrus er jo eit logisk par, dei har same proteinstruktur. NB: Ikkje til bruk som pickup-line, Altf4. Litt verre med ... Joker og EDI. Forresten. Nokon andre par som oppstår med mindre du legg deg opp i det? Vega og Ashley? Vega og Cortez? Chobot og Traynor? Traynor og Liara? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Nei, ikke som jeg har sett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Spoiler? Det er en ørliten sekvens ombord på skipet ditt. Det er ikke noen cutscene eller unger som blir født eller noe sånt. Jeg ser ikke på det som en spoiler, da det ikke har noe å si hvor historien i spillet og sånt. Hadde vært verre om jeg sa at Jorda ble ødelagt. For meg er alt som blir fortalt i en historie spoilers, særlig i Mass Effect-serien og lignende spill hvor jeg faktisk interesserer meg for hver karakter jeg har på laget. Særlig Garrus som har vært favoritten siden Mass Effect 1. @nouse: Det var meg. Jævlig kjedelig, hadde gleda meg til set spillet så kommer det en kuk å legger ut slutten før spillet slippes i Norge. Har ikke kjøpt det enda, og husker enda hvem morderen er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Fair enough, skal prøve å huske på det til neste gang. Bruker ikke å nevne noe med storyen utenom små filleting som ikke har noe å si for storyen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 For all del, jeg vet jeg er sær på det og når det skjer så kan det godt hende jeg tenker "å ja, var det alt". Men enn så lenge vil jeg oppleve alt selv hehe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du har uansett mange godbiter, oppturer og nedturer å se frem til. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Forrige søndag til i går ble en dyr uke for meg. 7 spill kjøpt Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Forrige søndag til i går ble en dyr uke for meg. 7 spill kjøpt Nice. Hvilke? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Du har uansett mange godbiter, oppturer og nedturer å se frem til. Det håper jeg da! Største skuffelse for meg sålangt: Jævlig få av gamle venner som faktisk joiner laget mitt, de bare dukker opp, blir med i kampen og blir borte. Særlig skuffa ble jeg overraskende nok over at Jack forsvant, hun virket som hadde hatt en veldig spennende karakterutvikling siden sist, men langt hår, litt mer kler og en ny plass i verden. Miranda hadde jeg et forhold til fra ME 2 (som jeg angrer bittert på), hun lot jeg gå når jeg traff henne igjen. Skal til Tuchanka nå, men Wrex (min andre store favoritt utenom Garrus) er jo ute av leken og Grunt forsvant han også gitt, til tross for at han kom levende fra det i kampen mot reaper-rachni. Det ble nesten dobbelt skuffelse, fordi jeg regnet med at han døde før han plutselig kom til bake (noe jeg forsåvidt syns var en morsom liten vri). Har foreløpig bare 4 medlemmer og jeg hater EDI. Han nye muskelfyren trenger jeg ikke, siden jeg spiller som soldier. Endret 12. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du får to medlemmer til (uten DLC) som joiner laget ditt, men ja. Skuffende mange gamle kjente som ikke blir med på laget ditt. Ikke bare det, men de har begrunnet det lille laget med at det er enklere å lage et dypt forhold til de som er der. Bullshit? Man snakker med de et par ganger, og så er det alt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 For all del, jeg vet jeg er sær på det og når det skjer så kan det godt hende jeg tenker "å ja, var det alt". Men enn så lenge vil jeg oppleve alt selv hehe. Jeg husker med gru jeg dro en blunder da jeg forsnakket meg på Skype engang med deg. Pinlig stillhet fulgte, og jeg merket det indre raseriet ditt. Men du valgte å elske meg fordet +10 Paragon 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Du får to medlemmer til (uten DLC) som joiner laget ditt, men ja. Skuffende mange gamle kjente som ikke blir med på laget ditt. Ikke bare det, men de har begrunnet det lille laget med at det er enklere å lage et dypt forhold til de som er der. Bullshit? Man snakker med de et par ganger, og så er det alt. Hadde vore kjekt om du kunne overtyde dei du likte best av ME2-crewet til å komme tilbake, men, meh. Alle andre enn Miranda har jo (imo) konkrete, fornuftige ting dei driv med som gjer dei opptatte. Akkurat den biten klarer eg faktisk å tru på. Oppdraga der du treff dei igjen er ofte meir interessante enn "historie"-oppdraga, då. Endret 12. mars 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Tja, det kommer ann på. Alle er på en eller annen måte knyttet opp mot hovedhistorien da. Er noen unntak Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): som jacob Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Forrige søndag til i går ble en dyr uke for meg. 7 spill kjøpt Nice. Hvilke? Mount&Blade pakke med alle 3 spillene, Kingdoms of Amalur: Reckoning, Borderlands, Bioshock og Civilization V. De tre siste hadde 75% avslag på Steam Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Phew, trodde et øyeblikk Kingdoms of Amalur hadde salg her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 For all del, jeg vet jeg er sær på det og når det skjer så kan det godt hende jeg tenker "å ja, var det alt". Men enn så lenge vil jeg oppleve alt selv hehe. Jeg husker med gru jeg dro en blunder da jeg forsnakket meg på Skype engang med deg. Pinlig stillhet fulgte, og jeg merket det indre raseriet ditt. Men du valgte å elske meg fordet +10 Paragon Forever Paragon. Du kunne fulgt meg til galaksens ende som min comic relief og sjåfør. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vel, vi måtte i så fall ha holdt utkikk for eventuelle rommotorsyklister. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Det var han som grisekjørte Shampoo. Om han hadde klina i froten min så hadde han bedt om det selv! det triste var at han var en medlem av ShampooRiders. Så jeg hadde vært rimelig død selv Sånn at det blir forståelig, jeg snitta en motorsyklist i nærmiljøet til Adrian aka the Poo. Endret 12. mars 2012 av Mammakamelen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Det var faktisk litt skremmende. Det ble nesten litt for mye for Feige-F4. Haha, Twitter-siden til Adam Savage er enkel men konge Endret 12. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå