Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Har aldri fått høne i me serien jeg. Får så mye ellers lolololololoollololo 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Me 3 er digg, men det kunne virkelig trengt en manual. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Herre. "Høne"? Det er et av de verste ordene om fitte noensinne. Helt on par med britiske "Minge". UUsj. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Høne er ordet jeg bruker når jeg er en skikkelig gris Eple, i vanlig tale sier jeg selvfølgelig sædslufsa. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Myyye bedre. Hadde lett sluppet deg i buksene mine om du kalte den det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Min favoritt er lefsa. Eventuelt roastbiffen. Twihi. Startet på Mass Effect 3 i går. Har spilt 13 timer nå. Nuff said. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 [Venn] is now online. [Venn] is now playing Mass Effect 3. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Whereas jeg får gleden av å sitte og HØRE på Zealuu spille ME3. T____T Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Dat moon ute! Skikkelig stilig. Endret 10. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Lilyhammer på Blu-Ray til 129,- bestilt på elkjop.no. Da får jeg sett hele serien. Har sett to-tre episoder og synes det var veldig artig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Blitt litt mer glad i serien selv, men tror den er langt bedre for et amerikansk publikum som ikke er vant til skuespillerne som gjør akkurat den rollen de har gjort så mange ganger før i norsk film. Er det jeg har mest imot Lilyhammer, samtlige ser ut til å være typecastet. Serien i seg selv er ikke så dum. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Hvordan den serien kan være bedre for et amerikansk publikum som svømmer i HBO-serier og whatnot er hinsides meg. Jeg liker serien, men den er jo egentlig ikke så veldig bra at det gjør noe (satt opp mot andre serier). Endret 11. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (Mulig rotete svar på det til ikke-balsam) En i mengden Shampoo. Og den styrker (men minimalt) Netflix sin lille bredde av kommende egne produksjoner. Lilyhammer er første serien i Netflix VS. HBO. Serien er for bare Netflix i USA så langt, og Netflix har mista mye av muligheten for HBO-serier, og har ikke alt (mye eldre episoder/sesonger). Selv om Lilyhammer er en norsk serie, er den allikevel "amerikansk" bare på grunn av Steven. Og med Netflix sin avtale er Lilyhammer eksklusiv til Netflix, og kanskje et svært svært veldig lite lite DVD/BD-marked i USA. Derfor blir serien markedsført som en original serie ifra Netflix som skal være med i dette. Allerede har Netflix hoppet framover på denne fronten med eget innhold som gjør den i en grad konkurransedyktig (hvor stor grad kan jeg ikke si). At den har vunnet over både HBO og AMC i å få rettighetene og eksklusivitet til Kevin Spacey og David Fincher (regissør av Se7en/Fight Club o.s.v.) tv-serien House of Cards vil jeg si er noe nevneverdig. Dette i tillegg til nye serier ifra Weeds-skaperen Jenji Kohan, og Hostel-skaperen/skuespilleren Eli Roth. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hvordan den serien kan være bedre for et amerikansk publikum som svømmer i HBO-serier og whatnot er hinsides meg. Jeg liker serien, men den er jo egentlig ikke så veldig bra at det gjør noe (satt opp mot andre serier). Nei, men den er noe annet i det amerikanske markedet. Nå har jeg jo ikke sett noen tall, men når Steve van Zandt sier den har fått amerikanere til å følge med på en serie som i tillegg krever at de leser undertekster så er det jo noe som har skjedd. Og det norske tilsnittet er sikkert spennende for en amerikaner som knapt har sett en globus før, vår kultur oppleves nok som langt mer eksotisk for deres enn det deres gjør for vår. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ingen som la merke til innlegget mitt visstnok. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Kommer til å savne Jon Herwig Karlsen i kommentatorboksen i skiskyting Fy fææn jeg sur på Steam nå! Kjøpte egentlig Bioshock 1 og 2 for 10 euro tidligere i dag og orderen gikk ikke gjennom med en gang og fikk beskjed om å vente.. Den gikk aldri gjennom og nå er tilbudet over :angry: Endret 11. mars 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har fullført Mass Effect 3 en gang og holder på med andre gangen. Det komiske er at Garrus og Tali hooker opp om man ikke flørter med noen av de. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Herlig spoiler der Slimda. Takk. Endret 12. mars 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Spoiler? Det er en ørliten sekvens ombord på skipet ditt. Det er ikke noen cutscene eller unger som blir født eller noe sånt. Jeg ser ikke på det som en spoiler, da det ikke har noe å si hvor historien i spillet og sånt. Hadde vært verre om jeg sa at Jorda ble ødelagt. Endret 12. mars 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Må innrømme at jeg bryr meg midt i ryggen om spoilere bortsett fra i historier der det man ikke vet er selve hovedpoenget, som hvem som er morderen i en Agatha Christie-roman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå