Crazy Joe Davola Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 40kvm. Koselig var faktisk det første jeg tenkte da jeg kom på visningen. Det som også er greit er at en kompis bor bare 10 min unna hvis jeg går, så skal bort til han nå ikveld og spille Fifa 12. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Mer en stor nok for en person vil jeg si. Gleder meg til sommeren og til jeg skal flytte.. Men vet jo ennå ikke om det blir studier eller folkehøgskole Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 1.5 for 40 kvm. Uff, og jeg som betalte 1.3 for 28 kvm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Og jeg som betaler 4500kr/mnd for rett over 50kvm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Minusen med leie er vel at man aldri ser pengene igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg har aldri sett snurten av 1,5 mill uansett Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Nå er det bare jeg som ikke følger så veldig med, men hvor ligger denne leiligheten? Also. 40 min igjen av 75% avslag på Borderlands. GOTY-edition for 55 kroner Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Og jeg som betaler 4500kr/mnd for rett over 50kvm. Faen det er billig. Familie du leier av? 50 kvadrameter på Jessheim er 15000 i måneden minst. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vi leier 50kvm i drammen for 8800 i mnd :/ Og det er ansett som en god pris. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Gruer meg til jeg og dama skal begynne å finne noe til jeg kommer hjem til sommeren. Det blir kos å flytte sammen, men faen for et stress det skal bli. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Gruer meg til jeg og dama skal begynne å finne noe til jeg kommer hjem til sommeren. Det blir kos å flytte sammen, men faen for et stress det skal bli. Nyt mannetiden så lenge du kan! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kan vi ikke prate om ting som angår meg snart? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 RoR: Ga 1,5 mill for den. Det er ikke så stort, men trenger egentlig ikke større. Ikke enda ihvertfall. Sweet! Grei pris egentlig, i og med at bygningen ikke ser helt ny ut. Selv drømmer jeg litt om noe som dette: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=33200238 eller dette http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=33196212 Og hvis jeg var rik. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28295131 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Himmel og hav, beste kles-parodien jeg har sett. 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Jeg syns den var fantastisk jeg. Koster ikke så mye heller. Skal begynne på Mass Effect 3, jeg må bare finne ut hvilken skade jeg har gjort på min male Shepard i forhold til forholdende med andre karakterer. Jeg vet jeg pulte Jack men tok det vek (lastet en annen save), lå med Miranda (som jeg er mest usikker på om jeg har på save enda, og som jeg virkelig håper jeg ikke har gjort). Når jeg tenker meg tror jeg faktisk det var fem-Shep som feide over T'Soni i Mass Effect. Hun lå i hvert fall med Garrus. Æsj. Stuck med Miranda som kjæreste med mindre jeg gidder spille ME 2 i 12 timer for å rette opp feilen. Endret 10. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Jeg syns den var fantastisk jeg. Koster ikke så mye heller. Hvor mye og hvor? Skal begynne på Mass Effect 3, jeg må bare finne ut hvilken skade jeg har gjort på min male Shepard i forhold til forholdende med andre karakterer. Jeg vet jeg pulte Jack men tok det vek (lastet en annen save), lå med Miranda (som jeg er mest usikker på om jeg har på save enda, og som jeg virkelig håper jeg ikke har gjort). Når jeg tenker meg tror jeg faktisk det var fem-Shep som feide over T'Soni i Mass Effect. Hun lå i hvert fall med Garrus. Æsj. Stuck med Miranda som kjæreste med mindre jeg gidder spille ME 2 i 12 timer for å rette opp feilen. Infløkte kjærlighetsproblemer skjønner jeg. Ikke spilt noe ME selv enda. Kan man ikke slå opp altså? Kjipe greier. Ser folk har vært inne på leilighet etc. litt tidligere her. Har kjøpt hus, flytter inn i April. Gleder meg som en liten unge! Endret 10. mars 2012 av ElBarto Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Her! 18 dollar akkurat nå (tilbud), altså litt over hundrelappen. Har selv en t-skjorte derfra, det er god kvalitet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg la også med Jack (hvorfor ikke?) men valgte Tali som kjæreste. Miranda orket jeg aldri trynet på så hun fikk det glatte lag. Regner med jeg kjøper ME3 i løpet av helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå