Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Me three. Nouse har nettopp postet en av de mest misunnelsesverdige innlegg i SO1.

Jeg prøver å spare penger til å kjøpe egen leilighet, men med en gang jeg kommer i nærheten endrer bankene kravene. Det er veldig lite kjekt, imo.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda diggere blir det nå når jeg har slengt en pizza inn i ovnen. Alt på kjøkkenet er innebygget, til og med micro, så det ser så utrolig stilig ut.

Edit: Fikk Mass Effect 3 idag også, så da skal jeg innvie den nye leiligheten med Mass Effect 3 og øl senere ikveld.

Bilder av leilighet kreves. På forhånd, takk! ;)

Lenke til kommentar

Enda diggere blir det nå når jeg har slengt en pizza inn i ovnen. Alt på kjøkkenet er innebygget, til og med micro, så det ser så utrolig stilig ut.

Edit: Fikk Mass Effect 3 idag også, så da skal jeg innvie den nye leiligheten med Mass Effect 3 og øl senere ikveld.

Hehe. Har ikke kamera her nå, så må nok vente litt. Men skal ta noen bilder når jeg får hentet det.

Lenke til kommentar

Går utfra vi snakker om å kjøpe leilighet. Leie kan hvem som helst gjøre.

Jeg har spart opp en del penger og dekker nok kravene til egenkapital på en leilighet av den størrelsen jeg trenger, men bor samtidig ekstremt billig og kan leve økonomisk uansvarlig samtidig som jeg sparer mye penger, så jeg har ikke hastverk.

Lenke til kommentar

Hehe. Har ikke kamera her nå, så må nok vente litt. Men skal ta noen bilder når jeg får hentet det.

Du har da mobil? Eller var det ikke penger igjen etter du kjøpe denne high-tech(e?) leiligheten? :p

I dag er forresten min siste dag på krykker etter operasjon! Deilig! Skype-emoticons-23-party.gif

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Craxmerax: Har en iPhone 4S eller hva den heter. Den siste utgaven. Fikk den til jul, men har lagt igjen alle ledninger utenom lader, så det hjelper vel ikke da?

Jeg er forresten ikke så veldig imponert over ME3 enda. Håper det tar seg opp. Akkurat kommet til Citadel, så er spent på å utforske der. Citadel i ME2 var skuffende i forhold til Citadel i ME.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Tech-kompetansen din er overraskende lav. Plugg ut USB-dingsen fra strøm-adapteren: VIPS, overføringskabel. Eventuelt så har smarttelefoner og en sånn snedig ting som heter "epost" som du kan koble opp mot ... eposten din, og så kan du SENDE EN MAIL TIL DEG SELV. MED VEDLEGG. Bilder går under "vedlegg", forresten. :wee:

Lenke til kommentar

Haha, må innrømme at du har rett. Jeg er på grensen til udugelig når det kommer til elektronikk. Men nå når du sier det visste jeg faktisk at jeg kan plugge ut USB fra laderen, hadde bare glemt det. Jeg har jo tross alt plugget den inn der. Tror uansett jeg venter med å ta bilder til jeg får hentet det vanlige kameraet. Muligens imorgen eller på lørdag.

Lenke til kommentar

Da forventer vi absolutt strålende bilder!

Hmm.. Sjekket nettbanken nå og så jeg ikke har blitt trukket for å ha kjøpt Kingdoms of Amalur. Det er heller ikke penger på vei ut. Er dette noe jeg bør være bekymret over eller glede seg over?

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Hehe, skal prøve på det.

Når kjøpte du spillet? Har opplevd at det gjerne har gått 3-4 dager fra de sendte spillet til de trakk pengene. Da spesielt Platekompaniet.no

Pengene burde jo i alle fall bli satt av med en gang.. Jeg kan jo risikere at det er ikke er nok penger på kontoen når de finner ut at de vil trekke det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...