Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men om jeg sender den i morgen får du den bare én dag senere enn du egentlig ville ha gjort :p

Èn dag. Èn dag. Du tar så lett på det.

En dag er 24 timer.

24 timer er 1440 minutter.

1440 minutter er 86400 sekunder.

Det er et stort tall det!

Lenke til kommentar

JEG HAR FÅTT SVAR AV PHIL LAMARR PÅ TWITTER. STÅTISS ALL THE WAY TO THE HOSPITAL BABY.

@Zealulainen: Ikke sjekka, jeg tenkte også det men samtidig så antok jeg at det med å ha ekstra innhold på disk er dødt i 2012.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Èn dag. Èn dag. Du tar så lett på det.

En dag er 24 timer.

24 timer er 1440 minutter.

1440 minutter er 86400 sekunder.

Det er et stort tall det!

Men det er også 1.99980002 × 10^(-13) av antall dager det har vært siden The Big Bang (altså 0,000000000000199980002). Grovt regnet, altså.

Det er et lite tall det!

Lenke til kommentar

Synest demoen var ein ganske presis representasjon av spelet. Var Vel nokre som trudde tutorialen var template for resten av spelet og berre buhu så lineært, men det var jo ganske tydeleg seinare både at verda er gigantisk og relativt open.

Uansett, har no ME3 i hende og førelesingsfri. 8D Var òg framsynt nok til å ta vare på headmorph-koden frå demoen, i fall importbuggen slår inn.

Lenke til kommentar

Problemet var ikke egentlig at introen var lineær, men heller at jeg først ikke likte hele mekanikken i spillet, kameraet og kontrollene osv. Var selvsagt ikke så enkelt å komme inn i verdenen heller, men akkurat nå synes jeg spillet er fantastisk. Jeg angrer litt på at jeg valgte Dökkálfar though. Liker ikke utseende på fyren min :ermm:

Lenke til kommentar

Enda diggere blir det nå når jeg har slengt en pizza inn i ovnen. Alt på kjøkkenet er innebygget, til og med micro, så det ser så utrolig stilig ut.

Edit: Fikk Mass Effect 3 idag også, så da skal jeg innvie den nye leiligheten med Mass Effect 3 og øl senere ikveld.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...