ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Har du ingen angrerett, altså? Usikker på de lovene der, men Komplett gir deg i alle fall 14 dager på å angre etter at du har mottatt varen. Jeg klarte for øvrig å rive av forsegling og alt før jeg kom på hva jeg hadde gjort. Endret 7. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Tror du ikke at jeg kommer til å rive av all forsegling før jeg forstår hva jeg har gjort også? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 OMG JEG ER SÅ METT. Jeg skal slutte å lage mat, jeg er for flink. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Tror du ikke at jeg kommer til å rive av all forsegling før jeg forstår hva jeg har gjort også? Men om jeg sender den i morgen får du den bare én dag senere enn du egentlig ville ha gjort Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 OMG JEG ER SÅ METT. Jeg skal slutte å lage mat, jeg er for flink. Nei! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Men om jeg sender den i morgen får du den bare én dag senere enn du egentlig ville ha gjort Èn dag. Èn dag. Du tar så lett på det. En dag er 24 timer. 24 timer er 1440 minutter. 1440 minutter er 86400 sekunder. Det er et stort tall det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) JEG HAR FÅTT SVAR AV PHIL LAMARR PÅ TWITTER. STÅTISS ALL THE WAY TO THE HOSPITAL BABY. @Zealulainen: Ikke sjekka, jeg tenkte også det men samtidig så antok jeg at det med å ha ekstra innhold på disk er dødt i 2012. Endret 7. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Èn dag. Èn dag. Du tar så lett på det. En dag er 24 timer. 24 timer er 1440 minutter. 1440 minutter er 86400 sekunder. Det er et stort tall det! Men det er også 1.99980002 × 10^(-13) av antall dager det har vært siden The Big Bang (altså 0,000000000000199980002). Grovt regnet, altså. Det er et lite tall det! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I motsetning til deg? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fant ut hvor koden var, den var med i online pass-koden. Usikker på om jeg skal hoppe rett i Mass Effect 3 eller om jeg skal spille gjennom serien fra starten av. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kingdoms of Amalur er mye bedre enn hva jeg husket fra demoen. Syntes det var ekstremt kjedelig da, men nå digger jeg det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Synest demoen var ein ganske presis representasjon av spelet. Var Vel nokre som trudde tutorialen var template for resten av spelet og berre buhu så lineært, men det var jo ganske tydeleg seinare både at verda er gigantisk og relativt open. Uansett, har no ME3 i hende og førelesingsfri. 8D Var òg framsynt nok til å ta vare på headmorph-koden frå demoen, i fall importbuggen slår inn. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Problemet var ikke egentlig at introen var lineær, men heller at jeg først ikke likte hele mekanikken i spillet, kameraet og kontrollene osv. Var selvsagt ikke så enkelt å komme inn i verdenen heller, men akkurat nå synes jeg spillet er fantastisk. Jeg angrer litt på at jeg valgte Dökkálfar though. Liker ikke utseende på fyren min Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Val sjølv ein sånn Dokkalfar-dame, fordi ei lita alvedame med gigantisk sverd og tung rustning er morosamt i seg sjølv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tjo-ho, sitter nå i min nye leilighet og har fått opp nett og tv-kanaler. Det kom en montør nå isted og fikset det. Har vært travelt opptatt med flyttingen, men nå er nesten alt på stell Må nok oppgradere hastigheten på nettet dog, men det tar jeg etterhvert. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det hørtes digg ut. *sjalusombarefaen* Jeg har trent i dag og nå koser jeg meg med en baguett og ser på hopp. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Enda diggere blir det nå når jeg har slengt en pizza inn i ovnen. Alt på kjøkkenet er innebygget, til og med micro, så det ser så utrolig stilig ut. Edit: Fikk Mass Effect 3 idag også, så da skal jeg innvie den nye leiligheten med Mass Effect 3 og øl senere ikveld. Endret 8. mars 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg vil òg ha egen leilighet. :C Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Me three. Nouse har nettopp postet en av de mest misunnelsesverdige innlegg i SO1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå