Snurreleif Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nei de er vel ikke endeløse, men det har iallefall sammenheng med korridorer og "pace", nå har jeg dog kommet til Sparta, så det blir vel litt bedre neste gang jeg prøver. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har større problemer med store, lyse områder enn mørke små. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dere er så deprimerende. Man må ikke ha med seg kjæresten sin, så det er strengt tatt ikke noe hinder. Ikke et hinder, men det er lettere å pakke sekken og bare dra på kompis-tur når man ikke har kjæreste. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dere er så deprimerende. Man må ikke ha med seg kjæresten sin, så det er strengt tatt ikke noe hinder. Så om Zealuu hadde dratt til Tokyo uten deg hadde du ikke drept han? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ser haters har valgt ut et nytt mål: http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Ser haters har valgt ut et nytt mål: http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 Det er ikke rart. Mass effect 3 suger. Fortynnet/melket for alt det er verdt. Nei takk. Skal spille mass effect 1 & 2 igjen. Endret 6. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Han er for sjenert til å si noe om det selv, men kapittel 8 av Level Up denne uka er eye-candy de luxe! Hele Level Up er faktisk fantastisk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det er altså meg til venstre der, for de som ikke visste hvordan jeg så ut fra før av. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Tror det skjønte det når det sto "ShampooMacTavish@Twitter". Way to understimate the fan-base. Du har vært landskjendis i én dag Adrian. EN jævla dag og du pisser på folka som har støtta deg gjennom tykt og tynt til dit du er i dag. Skikkelig rollemodell. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Jeg ga deg to fuckings cameoer, assmøntsjer. Endret 6. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dere er så deprimerende. Man må ikke ha med seg kjæresten sin, så det er strengt tatt ikke noe hinder. Så om Zealuu hadde dratt til Tokyo uten deg hadde du ikke drept han? Nei? Jeg hadde sikkert dratt på tur selv. England -> USA -> England, for å være spesifikk. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ser haters har valgt ut et nytt mål: http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 Det er ikke rart. Mass effect 3 suger. Fortynnet/melket for alt det er verdt. Nei takk. Skal spille mass effect 1 & 2 igjen. Skal teste det i morgen, så får vi se da Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ser haters har valgt ut et nytt mål: http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 Haters har hata Bioware for så mange idiotiske grunner en god stund nå, så slikt er ikke akkurat overraskende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Lett å forutsjå denne gongen - EA, dag ein-DLC, amøbevalet med å ha to overflødige "modes" (Action og Story) og ... Idunno. Cheesy dialog og sånn er jo ein del av sjarmen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg gleder meg egentlig ikke så mye til Mass Effect 3. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Bare jeg som ikke forstår hva som er så galt med to valgfrie modi? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg ga deg to fuckings cameoer, assmøntsjer. Akkurat det er jo litt kult. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Bare jeg som ikke forstår hva som er så galt med to valgfrie modi? Frå eit PR-perspektiv er dei katastrofale fordi det indikerer at Bioware kaster nettet så vidt som mogleg, og det lover som kjent ikkje godt for resten av spelet. Frå eit mekanisk perspektiv er dei berre overflødige. Eg trur at folk som vil ha mindre fokus på combat kjem til å skifte vanskegrad sjølv, og folk som vil ha action ... Uh, eg forstår ikkje kva for appell ME3 skulle ha for dei. Kampmekanikken er ikkje god nok til å bere spelet åleine, og historia er klassisk Bioware-cheesy med interaktivitet som saving grace. I action mode forsvinn jo det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Med venner som dette, er det ikke rart jeg har dårlig selvtillit. BRB, gå og ta nakenbilder for å leggeu t på nettet. http://twitpic.com/8svwma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå