Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det skjønte det når det sto "ShampooMacTavish@Twitter". Way to understimate the fan-base. Du har vært landskjendis i én dag Adrian. EN jævla dag og du pisser på folka som har støtta deg gjennom tykt og tynt til dit du er i dag. Skikkelig rollemodell.

Lenke til kommentar

Dere er så deprimerende. Man må ikke ha med seg kjæresten sin, så det er strengt tatt ikke noe hinder.

Så om Zealuu hadde dratt til Tokyo uten deg hadde du ikke drept han?

Nei? Jeg hadde sikkert dratt på tur selv. England -> USA -> England, for å være spesifikk.
Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke forstår hva som er så galt med to valgfrie modi?

Frå eit PR-perspektiv er dei katastrofale fordi det indikerer at Bioware kaster nettet så vidt som mogleg, og det lover som kjent ikkje godt for resten av spelet. Frå eit mekanisk perspektiv er dei berre overflødige. Eg trur at folk som vil ha mindre fokus på combat kjem til å skifte vanskegrad sjølv, og folk som vil ha action ... Uh, eg forstår ikkje kva for appell ME3 skulle ha for dei. Kampmekanikken er ikkje god nok til å bere spelet åleine, og historia er klassisk Bioware-cheesy med interaktivitet som saving grace. I action mode forsvinn jo det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...