Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Kan ikke hjelpe deg der... Husband?

Tja, reise til Tokyo med Shampoo i sommer/høst?

Var der i fjor vår og vurderer å dra tilbake dit i høst. Men jeg venter nok til det blir litt kaldt (som oktober), for jeg synes luftfuktigheten der kan være plagsom.

Masse god mat i Tokyo, og hvis du er skeptisk til japansk mat kan du bare gå på Fridays og spise hamburger elns. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må finne en dag jeg har fri der jeg kan sende Are ut med noen kompiser eller noe, slik at jeg og pappa kan ta en kveld med en flaske whisky og gitarer. Kjente plutselig at det gnagde litt i magen etter det.

Edit: FULLSTENDIG urelatert, men denne puppetatoveringen er så vanvittig badass:

post-108848-0-72876800-1330982677_thumb.jpg

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Masse god mat i Tokyo, og hvis du er skeptisk til japansk mat kan du bare gå på Fridays og spise hamburger elns. :yes:

Godt poeng. Problemet mitt er at jeg er for feig. Jeg har jo dritlyst til å reise dit.

@Eplers: Meh. Puppetatoveringer er om mulig enda mer usexy enn piercing i brystvorta.

Lenke til kommentar

Se for deg en tur til Tokyo som en overgang i livet ditt. Fra å være en typisk norsk, innesluttet og xenofobisk bygdetulling til en åpen og verdensvant hønk som har reist til et land med en helt annen kultur enn vår egen og overlevd (og samtidig kost seg med en god venn). Når man først overkommer slike utfordringer er mye gjort.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Godt poeng. Problemet mitt er at jeg er for feig. Jeg har jo dritlyst til å reise dit.

Du er i grunn tryggere i Japan enn i Norge, ift. kriminalitet. Følte meg aldri utrygg der, heller ikke på nattestid i Tokyo, og selv på litt rølpete puber var det ingen som skulle lage dårlig stemning. Rett og slett et mer velfungerende samfunn med mer harmoniske mennesker.

Lenke til kommentar

Lever ungkarslivet i leiligheten "min", men har kommet over et problem.

Pannekaker, how the fuck do you work?

Har prøvd meg to ganger nå, med to forskjellige deiger, og begge gangene har blitt totalt mislykkede. Anser meg selv som relativt stødig når det kommer til matlagning (har ingen problemer med å diske opp en fasjonabel treretters) men pannekaker er jeg ikke i nærheten til å klare en gang.

Det som skjer hver gang er at røren setter seg fast i pannen, og jeg ender opp med et lag "svi" i pannen, men en helt ustekt deig som ligger over og koser seg. Hvis jeg prøver å snu pannekaken før den svir seg henger den for godt fast og sluttproduktet blir en maltraktert haug.

Oppskriftene jeg bruker inneholder forresten mel, melk, salt, egg, litt (veldig lite) sukker og bacon (veldig mye :ph34r: , has i når røren ligger i pannen). Har smør i pannen før jeg starter å steke. Bruker jernpanne, eneste jeg har.

Tips, hint og triks tas vel i mot.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Overtal AltF4 til å forstå at det hadde vært mye kulere å dra til Tokyo enn til en amerikansk by.

Det er, så vidt jeg vet, sosialt akseptert å kjøpe en slik i Japan:

picture_1.png

Noe å holde rundt fram til dagen din kommer der du finner that certain someone. ;)

Kunne svært gjerne ha tenkt meg en tur til Tok-YO selv. Angrer på at jeg ikke trykka på bestill-knappen da jeg satt hjemme med dimmepenger på konto. Gudene vet hva jeg brukte dem opp på.

Men jeg har heldigvis en Sushi-glad søtnos som venter på meg hjemme i Norge som digger reising, så det blir vel.

Har du penger og tid, burde du definitivt gjøre det, Altefar. For alt du vet har du funnet den rette og har barn på vei på denne tiden neste år. Da er det for sent.

Lenke til kommentar

Og jeg kommer aldri til å få fullført Metro 2033 som følge av at jeg blir kvalm etter mindre enn 20 minutter spilling.

Er det store åpne områder (som f.eks Mirror's Edge, BF3 osv osv) så kan jeg spille i flere dager uten å bli preget, men med en gang det er snakk om endeløse korridorer kombinert med "vuggende" bevegelser, da er det rett til sengs med en gang.

Får se en film i stedet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...