Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trudde du var barnehagemann? Eller er det ikkje det du skal jobbe med når du vert stor? :p

Jo, men har ikke fast jobb.

Det trodde jeg og. Føler barnehagejobber er i konstant overflod og.

Det er det for pedagoger, svært få for assistenter. I hvert fall der hvor jeg vil jobbe.

Prøver å få Shampoo til å velge New York eller annen by i USA. Jeg er skeptisk til maten i Tokyo. Jeg hater nemlig mat.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Er derfor jeg har søkt på skole til høsten da. Mitt største argument mot er det jeg har prata en del med sjefen om. at jo mer utdanning du har, jo mindre er du sammen med barna. Pedagoger nå har så mye ansvar at de knapt får vært på avdeling.

Også har jeg ikke så veldig lyst, selv om det jo er en gyllen mulighet til å treffe et kvinnemenneske som ikke syns jeg er verdenes dummeste men kanskje nummer 3.

Lenke til kommentar

Korleis kan det stemme når det i teorien skal vere 1 pedagog per 7 barn (på avdelingane der ungane er mobile) eller noko? Eller er det sånn at det er eit stort gap mellom målet og situasjonen "på bakken"?

Eventuelt at eg har misforstått. :p

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri til å forstå meg på dagens system. Derfor jeg skal homeschoole eventuelt avkom så lenge som mulig for å sørge for at de er isolert fra systemet. That is, til jeg hiver dem inn i det i åttende klasse, etter å ha kuttet av alle sosiale bånd til folk på deres egen alder, og lar dem oppleve THE HARD WAY at ingen liker noen som er oppmerksomhetssyke, og at ingen andre enn læreren (aka. MAMMA de siste tretten årene) liker dem, og bare det er såvidt.

*trykker på sarkasmeknappen*

Lenke til kommentar

Mulig de regner med fagarbeidere (barne- og ungdomsarbeidere). Er meninga at man etterhvert skal måtte ha det for å jobbe i barnehage, i hvert fall i Ullensaker.

Edit: OK, Shampoo, jeg gir opp. Du har helt rett, Tokyo er klart det mest interessante reisemålet i hele verden, og mye bedre enn en hvilken som helst amerikansk by.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Har fått høre rykter om det etter barnehageloven etc, men barnehager kan fremdeles få "dispensasjon". Så ... du er ikke barne- og ungdomsarbeider, bare assistent? Herregud, jeg er så glad jeg ikke jobber med dette, dette er sykt komplisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...