Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 MEN DAME HAR DU IKKJE Nå var du stygg. Du kunne heller sagt "men ellers er livet ditt tomt" eller noe. Slag under beltestedet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke har jeg jobb eller egen bopel heller. Jeg vet jeg vet, jeg har failet på livet, no need for the reminder. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Trudde du var barnehagemann? Eller er det ikkje det du skal jobbe med når du vert stor? Endret 5. mars 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det trodde jeg og. Føler barnehagejobber er i konstant overflod og. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Overtal AltF4 til å bli med meg til Tokyo, er dere snille. Han har beslutningsvegring fra en annen verden. Endret 5. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 AltF4, du blir med ShampooMacTavish til Tokyo. Du vil oppleve naturen, damer, populatitet, og deg selv. Lykke til på turen begge to Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dra til Tokyo med Shampoo! Kjøp noe fint til meg. o_O Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Trudde du var barnehagemann? Eller er det ikkje det du skal jobbe med når du vert stor? Jo, men har ikke fast jobb. Det trodde jeg og. Føler barnehagejobber er i konstant overflod og. Det er det for pedagoger, svært få for assistenter. I hvert fall der hvor jeg vil jobbe. Prøver å få Shampoo til å velge New York eller annen by i USA. Jeg er skeptisk til maten i Tokyo. Jeg hater nemlig mat. Endret 5. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kanskje på tide å videreutdanne seg, i så fall? Pedagog åpner jo flere muligheter og høyere lønnsnivå for deg og, og så lenge du ikke påtar deg jobben å være barnehagestyrer får du fremdeles vært med barn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er derfor jeg har søkt på skole til høsten da. Mitt største argument mot er det jeg har prata en del med sjefen om. at jo mer utdanning du har, jo mindre er du sammen med barna. Pedagoger nå har så mye ansvar at de knapt får vært på avdeling. Også har jeg ikke så veldig lyst, selv om det jo er en gyllen mulighet til å treffe et kvinnemenneske som ikke syns jeg er verdenes dummeste men kanskje nummer 3. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Korleis kan det stemme når det i teorien skal vere 1 pedagog per 7 barn (på avdelingane der ungane er mobile) eller noko? Eller er det sånn at det er eit stort gap mellom målet og situasjonen "på bakken"? Eventuelt at eg har misforstått. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg hadde i hvertfall reist hvis muligheten og lysten var der. Enda om lysten ikke helt hadde vært der, hadde jeg nok reist likevel. Du vet aldri hvordan det blir, så for alt du vet så kan det bli helt topp og at du blir glad for at du ble med. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg kommer aldri til å forstå meg på dagens system. Derfor jeg skal homeschoole eventuelt avkom så lenge som mulig for å sørge for at de er isolert fra systemet. That is, til jeg hiver dem inn i det i åttende klasse, etter å ha kuttet av alle sosiale bånd til folk på deres egen alder, og lar dem oppleve THE HARD WAY at ingen liker noen som er oppmerksomhetssyke, og at ingen andre enn læreren (aka. MAMMA de siste tretten årene) liker dem, og bare det er såvidt. *trykker på sarkasmeknappen* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 En pedagod per 7 barn? Hos oss (kommunal) er det en pedagog på store barn og to pedagoger på småbarn. Og vi har god pedagogisk dekning. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Overtal AltF4 til å forstå at det hadde vært mye kulere å dra til Tokyo enn til en amerikansk by. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Skal visstnok være en voksen per 6,7 barn eller noe, og det skal være pedagoger, ellers skal "nødvendig dekning" dekkes inn med assistenter, tror jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Mulig de regner med fagarbeidere (barne- og ungdomsarbeidere). Er meninga at man etterhvert skal måtte ha det for å jobbe i barnehage, i hvert fall i Ullensaker. Edit: OK, Shampoo, jeg gir opp. Du har helt rett, Tokyo er klart det mest interessante reisemålet i hele verden, og mye bedre enn en hvilken som helst amerikansk by. Endret 5. mars 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har fått høre rykter om det etter barnehageloven etc, men barnehager kan fremdeles få "dispensasjon". Så ... du er ikke barne- og ungdomsarbeider, bare assistent? Herregud, jeg er så glad jeg ikke jobber med dette, dette er sykt komplisert. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Da er det bestemt! Tokyo it is Skal bare sage av meg tissefanten først. Endret 5. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er bare assistent ja. Eller teknisk sett er jeg vikar, som om mulig er enda lenger ned på rangstigen. Hopper jeg ikke på skolen hopper jeg definitivt på fagarbeider-kurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå