AltF4 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det hadde jeg hatt også, om jeg hadde hjerte til å kaste de firehundre kassettene som ligger oppi der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Draw Something er så sykt avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ikke helt der, jeg er mer der at det er sykt bugga. Flere ganger opplevd å få gjette på tegninger hvor rett svar ikke er godtkjent eller rett og slett umulig å stave - feil bokstaver å gjette med og for få/for mange bokstavruter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 INVITERER DEG TIL ET SPILL, JEG. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Draw My Thing på omgpop sin nettside er forøvrig mye morsommere, mer passende for hipstere (originalen) og har en mer seksuelt ladet tittel. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hvis fargen ikke har mye å si, så er den å få i hvit for 10 dollar mindre. The Last Story er vel ikke akkurat det beste spillet jeg har spilt i år... Overrasket. Trodde du ville like det. Selv likte jeg det godt, men det er langt unna en favoritt. Likte f.eks. Xenoblade mye bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Synes Altf4 kan svare i DS òg, altså. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvis fargen ikke har mye å si, så er den å få i hvit for 10 dollar mindre. The Last Story er vel ikke akkurat det beste spillet jeg har spilt i år... Overrasket. Trodde du ville like det. Selv likte jeg det godt, men det er langt unna en favoritt. Likte f.eks. Xenoblade mye bedre. Tja, jeg liker det jo, men mine første tanker er at Xenoblade er mye bedre. Forhåpentligvis får jeg spilt mer i dag, så jeg kan komme litt ordentlig i gang med det. Jeg liker karakterene (foruten om Syrenne...) godt, det lille jeg har fått se av de. Historien virker interessant og musikken er til nå upåklagelig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tja, jeg liker det jo, men mine første tanker er at Xenoblade er mye bedre. Forhåpentligvis får jeg spilt mer i dag, så jeg kan komme litt ordentlig i gang med det. Jeg liker karakterene (foruten om Syrenne...) godt, det lille jeg har fått se av de. Historien virker interessant og musikken er til nå upåklagelig. Litt downer å høre at du ikke likte Last Story - kan Sakaguchi ha mistet grepet? Jeg vet allerede at jeg liker historien og det estetiske, men det avgjørende momentet blir gameplayet. Det skal være actionfokusert såvidt jeg har skjønt, men jeg vet ikke helt hvor mye fingerferdigheter teller i forhold til stats. Xenoblade er et av de beste JRPGene jeg har spilt så jeg forventer ikke at Last Story skal være like godt. Det skal også være et langt mindre spill og kan rundes på 20-30 timer. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) I forhold til Xenoblade så blekner det veldig, på alle områder. Musikken er også ikke av det beste jeg har hørt til tross for at det er Uematsu sitt verk, men musikken er en av de tingene som gjør at jeg har fått litt gåsehud til nå i LS og det løfter spillet litt. Gameplayet er relativt enkelt, du bare løper opp til en fiende også angriper du automatisk, så lenge du holder joysticken fremover. Det gjør det litt problematisk når du skal bevege deg rundt i kampen. Går du for nær en fiende så angriper du, selvom du egentlig ikke hadde tenkt til det i det hele tatt. Du kan blokke (som gjøres manuelt), men da beveger du deg saktere. Du har spesielle skills også og der har jeg opplevd at når jeg trykker og skal holde inne den knappen på kontrolleren, så virker den litt treg til å komme inn i den modusen. Tiden i kampen stoppes på en måte, men blir du angrepet før du har klart å komme deg helt inn i den modusen, må du trykke og holde inne knappen på nytt. Siden den faktisk er litt treg, i hvertfall fra hva jeg har opplevd, så er det et lite irritasjonsmoment. Det blir vel ikke akkurat bedre i en intens kamp. I mine øyne er det ikke mye fingerferdigheter som spiller inn her, men litt flaks. Kameraet er ikke av det beste jeg har vært borti heller. Fra hva jeg har sett, så er det ikke mulig å endre på stemmene fra engelske til japanske. Det er enkelte av stemmene som får ørene mine til å blø omtrent, så det gjør meg litt sprø. Jeg var i en bosskamp i går der jeg trengte og sette spillet på pause, men det var ikke mulig tydeligvis. Det gikk ikke å trykke på Wii Home-knappen heller. Det er flere småting hele tiden som gjør at hele opplevelsen av spillet blir litt mindre underholdende enn hva det kunne ha vært. Jeg har spilt nesten 8 timer og kan ikke si jeg er veldig imponert av spillet. Endret 5. mars 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Synes Altf4 kan svare i DS òg, altså. Helvetes Outkast, jeg visste det var noe slikt men jeg klarte ikke finne ordene! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det var til og med en SYKT GOD tegning av Outkast-fyren! :C Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det er vel kanskje å ta i litt, men jeg burde vel kanskje ha tatt den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nå synes jeg du er ufin. Herregud, jeg har ingen anelse hva en venninne tegner. Det er en gul fyr med en dame i rød kjole og svart hår på begge to, med et eller annet blått i bakgrunnen, pil peker mot mannen. :| Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kan ikke hjelpe deg der... Husband? Tja, reise til Tokyo med Shampoo i sommer/høst? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dere har for mye penger, hater dere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har faktisk jævlig mye penger. Det gleder meg stort. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 MEN DAME HAR DU IKKJE Takk for gratulasjonane i går, forresten. Very koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå