Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Når betaler dere billettene? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvis han har så lyst til å bli kvitt meg tror jeg at jeg heller stikker på besøk til eksen i London, altså. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Du har en "eks" her på Råholt Rock City også? Veldig lett å komme seg hit også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Satser på at du er mindre rasshøl enn han du lignet på på bildet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Føler jeg har skapt nok kleine situasjoner på Facebook for i kveld. Natt nå. Zealuu har forresten teknisk sett bursdag nå! Endret 4. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Da slenger jeg like så godt inn en teknisk bursdagshilsen til den hårete mannen med det store hjertet, som spanderte "Vampires" på meg, der jeg satt pengeløs og bivånet et lekkert Steam-salg. Gratulerer med dagen, snille mannen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Gratulerer med dagen Zealuu! Helt utrolig å se alle skiløperene i Vasaloppet når starten går. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hipp hipp, skrabbelars med dagen i dag! @Eplers: Jeg er som kjet ganske grei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ja, du har jo til og med facebook-venner som voucher for deg. Eller seg selv, siden dere deler etternavn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det er min fetter Finnes det noe stativ til 360-kontrollere? Å ha de i når de ikke brukes. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Vi drev og diskuterte hvem han var i går. Haha. Edit: http://www.amazon.com/Xbox-360-Controller-Cradles/dp/B000GDH51S Endret 4. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hehe det overrasker meg ikke Ah, se der. Jeg tenkte mer i baner av flere samtidig (i høyden), ser det er det der også men det var jo så forbanna dyrt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ja, er ikke småpenger de skulle ha for det. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ah, se der. Jeg tenkte mer i baner av flere samtidig (i høyden), ser det er det der også men det var jo så forbanna dyrt. http://www.amazon.com/Xbox-360-Pyramid-Charging-Controllers-Consoles/dp/B003674ORE/ref=dp_cp_ob_vg_title_0 Jepp, men de er jo fine da. Skal få meg en sånn en gang. Det finnes kombo også, med både PS3 og Xbox 360. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Var den jeg så på. Trenger den ikke helt i og med at jeg har bare én batteripakke, samtidig er det jo en flott måte å oppbevare kontrollene på. Forøvrig skikkelig irriterende at den er bare 30 kroner over 200-kroners grensa. Endret 4. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hvis fargen ikke har mye å si, så er den å få i hvit for 10 dollar mindre. The Last Story er vel ikke akkurat det beste spillet jeg har spilt i år... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Installert Win 8 Consumer review på laptopen. Jeg liker det jeg ser så langt. Ellers er det full jobbing med å lage to casevideoer for en reklamekonkurranse som skal vises til lærer i morgen. Det blir en langt natt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hvis fargen ikke har mye å si, så er den å få i hvit for 10 dollar mindre. The Last Story er vel ikke akkurat det beste spillet jeg har spilt i år... Jeg ahr en hvit og en svart kontroller. Og en rød. Fargespekteret er alt blåst. Takk for tipset, tror faktisk jeg bestiller denne. Under to hundre koster den også. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har skuffer i tv-benken som jeg legger mine kontrollere i. Like greit, for jeg har ikke plass til slike dockingstasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå