AltF4 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Som dere sikkert har skjønt av bloggen, og nå det siste innlegget her, er jeg nærmest singel for tiden. Jeg også. Wink-wink. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Som dere sikkert har skjønt av bloggen, og nå det siste innlegget her, er jeg nærmest singel for tiden. Du kan jo gjøre han sjalu. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei Altemann. *bats eyelashes* Jeg tror jeg skal på butikken og kjøpe sjokolade, lage kakao. Har en sykt dårlig dag, mentalt sett. I blant savner jeg medisinene mine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg vil tippe det er mer eller mindre umulig å ikke like denne låta. Faen så pompøst og episk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg vil tippe det er mer eller mindre umulig å ikke like denne låta. Faen så pompøst og episk. Pft. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Høyner: Endret 3. mars 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg føler meg så teit når jeg gjetter ord i Wordfeud, og de faktisk ER ord. Spesielt når jeg får mye poeng for dem, fordi jeg kan jo ikke EGENTLIG være stolt over det. #firstwordproblems. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Dette kan vi jo diskutere i de øyeblikkene vi ikke kliner elle drikker kakao men jeg er helt enig. Gleder meg til det blir oppdterte ordlister, men egentlig dritt lei. Draw something er mer underholdende, til tross for ganske ødeleggende bugs til tider. Endret 3. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Første joggetur på 3 uker, på en ny rute med en helvetes bratt bakke. (Se ruten her eller kart her) Sliten nå! Endret 3. mars 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Første joggetur på 3 uker, på en ny rute med en helvetes bratt bakke. (Se ruten her eller kart her) Sliten nå! Øver du deg til å fakke Southamptons voldtektsmenn? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Er vel mer å løpe unna snuten. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 AltF4 said it. Ekke kult å stjele børst hvis kondisen får deg tatt. Det, og en mage som begynner å vise tegn på en lat tilværelse fylt med mye mat. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Duck Dodgers Noen har som har sett Serial Experiments Lain? Var rimelig episk. MANGE løse tråder, men det var kanskje bare jeg som ikke skjønte alt. Hovedtråden er rimelig lett og følge. Resten er derimot ikke så lett å få med seg, du får ikke bakgrunnen til noen av de involverte servert i fanget. Litt av poenget er vel kanskje at du aldri skal vite hvem de er, for å bygge opp under Lain sin søken etter hvem hun er. Serien stiller også en god del filosofiske spørsmål som har en tematikk man kan sammenligne med Ghost in the Shell. Mye om hva som er ekte, gud, grensen mellom det virkelige og det virtuelle osv. Den får 7.2 av meg på en skala fra 1-10. Pluss for at den får mye historie på kort tid. Så den på 3 dager, ferdig i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Elleve stykk desserter ferdiglaget. Dette er yoghurt naturell med litt limesaft og sukker, jordbær, bringebær og blåbær, med knuste smørkjeks i bunn, midt, og topp. Har og over ett kilo med indrefilet av svin, masse sopp (et halvt kilo, ca.), to store løk og slottspoteter til biffsnadder i morgen. Flink Eplefe. Flink, flink Eplefe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ekstremt flink Eplefe. Kom til England og stå på kjøkkenet vårt en uke. Pretty please.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg kunne laget dere mine bacon-cheddar-guacamole-sammicher. Ja, de er så gode som det høres ut. Og pizza. Og tacopai, og hjemmelagde cilantro fries. Og cheese fries. Og blåbær-sitron-terte. Og limeterte. Å man. Jeg hadde skjemt dere vekk så mye at dere hadde sultet foran kjøleskapet når jeg dro. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det høres utsøkt ut. Når kommer du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå