Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan vi jo diskutere i de øyeblikkene vi ikke kliner elle drikker kakao men jeg er helt enig. Gleder meg til det blir oppdterte ordlister, men egentlig dritt lei. Draw something er mer underholdende, til tross for ganske ødeleggende bugs til tider.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Duck Dodgers :love:

Noen har som har sett Serial Experiments Lain? Var rimelig episk. MANGE løse tråder, men det var kanskje bare jeg som ikke skjønte alt. Hovedtråden er rimelig lett og følge. Resten er derimot ikke så lett å få med seg, du får ikke bakgrunnen til noen av de involverte servert i fanget. Litt av poenget er vel kanskje at du aldri skal vite hvem de er, for å bygge opp under Lain sin søken etter hvem hun er. Serien stiller også en god del filosofiske spørsmål som har en tematikk man kan sammenligne med Ghost in the Shell. Mye om hva som er ekte, gud, grensen mellom det virkelige og det virtuelle osv. Den får 7.2 av meg på en skala fra 1-10. Pluss for at den får mye historie på kort tid. Så den på 3 dager, ferdig i dag.

Lenke til kommentar

post-108848-0-77301600-1330802300_thumb.jpg

Elleve stykk desserter ferdiglaget. Dette er yoghurt naturell med litt limesaft og sukker, jordbær, bringebær og blåbær, med knuste smørkjeks i bunn, midt, og topp. Har og over ett kilo med indrefilet av svin, masse sopp (et halvt kilo, ca.), to store løk og slottspoteter til biffsnadder i morgen. Flink Eplefe. Flink, flink Eplefe.

Lenke til kommentar

Jeg kunne laget dere mine bacon-cheddar-guacamole-sammicher. Ja, de er så gode som det høres ut. Og pizza. Og tacopai, og hjemmelagde cilantro fries. Og cheese fries. Og blåbær-sitron-terte. Og limeterte. Å man. Jeg hadde skjemt dere vekk så mye at dere hadde sultet foran kjøleskapet når jeg dro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...