Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo mama i signaturen min, hell yeah.

Leser litt om denne norske drapsmannen i Thailand. Morsomt hvordan både VG og Aftenposten eller hva søren jeg leste i stad begge hadde reklame for Thailand-turer i en artikkel relatert til saken. Ja, er litt uheldig system som gjør at det kommer noe smått relevant til noe slikt på nettsider nå.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Siste mellomalderdrama: Eg hadde ein ambisjon om å samle Irland og verte konge der. Gjennom ei serie uheldige hendingar enda eg i staden opp som konge av Noreg.

FORDI: Første karakteren min gifta seg med ei norsk prinsesse (Ingegerd), yngste dottera til ein konge med masse ungar. Dei fekk ein drøss med unger saman, men berre to soner: Demnand (elns) og Loingsech. Plutseleg døyr ca. heile slekta til Ingegerd, og fordi Noreg har elective succession, får den mest kompetente gjenlevande arvingen trona: Ingegerd er plutseleg dronning av Noreg. Min karakter vert prinsgemal, sidan dronningtittelen kjem frå hennar farsside. Sonane vore, derimot, kjem i ein William de Normandie (aka The Bastard og seinare The Conqueror)-situasjon: Dei har (kanskje) det beste kravet på kronen, men på grunn av arveloven får dei ikkje tittelen utan å ta han med makt.

Så mens eg (Brian ua something, Duke of Munster) gradvis legg under meg Irland, får endra loven til primogenitur, og gifta vekk ørten døtre til franske prinsar, driv Ingegerd på i Noreg. Brian har ein son frå før av, som er både gammal og ubrukeleg, så Demnand blir butthurt nok av lovendringa til å gjøre opprør saman med ein annan illojal vasall. Eg vinn, dei vert fengsla. About this time vert Loingsech vaksen, og har klart best stats av sonane - han skal vere min golden boy! Diverre er både Demnand og han andre føre han i arverekka.

Så! Den eldste sonen døyr på eigen hand (faktisk) i førtiåra. Eg øyner frelsa, og får Demnand avretta for opprøret. Kapow, Loingsech er no først i rekka før både halve Irland og ein god chunk av Noreg frå Ingegerd (Duchy of Vestlandet, altså alle dei folkerike og produktive områda). Sjølv om min karakter no er ancient og brukar mest tid på casual crusading saman med sin dudebro kongen av Frankrike, og likevel døyr Ingegerd først. Noreg går til hertugen av fucking ISLAND, og Loingsech gjer straks opprør for å få tronen. NB: Loingsech er framleis AI-styrt. Eg klør etter å ta over, før han skal tulle vekk alt - men krigen går faktisk hans vei.

Ein bieffekt av opprøret hans er at ein provins i Irland plutseleg er ein del av "Vestlandet", i staden for Munster. Upraktisk for meg, som - før eg mista den provinsen - berre mangla litt gull for å erklære meg konge av Irland. Eg har sjølvsagt råde nokre sekund etterpå.

Etter TO ÅR med idling døyr omsider den første karakteren min i ein alder av 75. Loingsech (no altså meg) får halve Irland, og med 2000 ekstra mann frå den grøne øya går det kjapt å knekke islendingekongen. Hurra, Loingsech ua Brian er no konge av Noreg, og - så snart eg har 200 piety - konge av Irland!

Lenke til kommentar

Spillet hørtes interessant ut og fengende ikke minst.

Greia med sminken er at AltF4 fikk en hentelapp til en pakke som tilsynelatende var fra Lookfantastic.com. Den var egentlig fra Zavvi regner jeg med og innholdet var langt fra sminke. :wee: Jeg har nå også fått en hentelapp til en pakke som tilsynelatende er fra Lookfantastic.com, men innholdet er The Last Story Limited Edition fra Zavvi. Lookfantastic har faktisk ting for menn også, når jeg kikker på siden. Lookfantastic er en del av TheHut Group, samme som Zavvi.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...