Spartapus Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har en venninne som truer meg med strap-on...men ikke helt bestemt meg ennå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Strapon is all the rage, baby. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 No strap > strap on Güten tag forresten Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 No parts > strap on Güten tag forresten Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jævla sol som blender meg nå... Güten tag forresten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 netserrof gat netüG ...ebboj å va iel rE Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Hjemme! Henta MGS Hd i sta, merkelig pakke. Boka er fantastisk flott, men steel-coveret lå ved siden av det vanlige coveret. Merkelig måte å gjøre det på. Trodde jeg hadde bestilt til 360, men var PS 3-versjonen. ikke så farlig, selv om jeg gruer meg til de gangene jeg skal måtte stole på trykkfølsomheten til kontrolleren. Endret 1. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Du bestilte den veldig begrensede utgaven sant? Jeg bestilte vanlig HD Collection igår på Platekompaniet for 199,-. Skuddårssalg. Güten tag forresten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Veldig pent kjøkkenskap i bakgrunnen der ja. Neida. Er litt misunnelig. Hadde planer om å bestille den selv, men jeg nølte for lenge og så gikk de tom nesten med en gang. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ja, det var vel snakk om en halvtime eller noe. I etterkant er den vel kanskje ikke så spesiell, jeg hadde nok forventet litt mer stil. Boka er det som skiller seg mest ut, den var flott. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hyggelig å ha deg tilbake. Hvilket meme? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Kakako? er faktisk en unge som sier det i barnehagen. Shampis (blå skjorte) er på gullstikka i kveld. Kjenner jeg får et savn selv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Han VG-fyren ser passe gal ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hehe, sånn passe Skal ta med en ting som beskriver oss på planleggingsdagen i morgen. Jeg har tatt med meg Final Fantasy 7. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Refererte til "Güten tag forresten" men skapte også Deja Vu memet og postet et fantastisk kult og morsomt bilde av Lakus med Som kaffe bare annereldes. Mhm! Ellers har jeg sett første episode av Game of Thrones i dag. Har ikke turt å se det før nå, siden jeg har vært redd for å bli skuffet (boken er så bra), men fy fader. Så latterlig bra det er! De har endret på noen ting og kuttet ut andre, men jeg er mektig imponert over hvor "tro" de holder seg til boken. Og Danereys er den deiligste jenta jeg kanskje noen sinne har sett Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hjemme fra harry shopping. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 https://www.flashback.org/t465149 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå