Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før dukket det opp <you aleready own this game> når jeg klikket meg inn på et spill jeg eide fra før, men nå er det forsvunnet. Veldig irriterende, da jeg ikke har oversikt over hva jeg har, og må derfor gå inn i biblioteket for å se om jeg allerede har det :p Ellers kjøpte jeg Mirror's Edge da det var på tilbud på Steam for 2,49 euro. Glimrende spill på konsoll, men har enda ikke testet det på PC.

Lenke til kommentar

Anyhow.

Lurer på om jeg skal dra en "Tim Schafer" for å få støtte til egenkapital til spillbutikk (sannsynligvis nettbasert).

Så det er bare å trille noen kronasjer hitover gutter og fjomper.

"Snurres spillsjappe." I would buy from that place.

Er du seriøs? If so, hva vil skille deg fra konkurrentene?

Lenke til kommentar

Anyhow.

Lurer på om jeg skal dra en "Tim Schafer" for å få støtte til egenkapital til spillbutikk (sannsynligvis nettbasert).

Så det er bare å trille noen kronasjer hitover gutter og fjomper.

"Snurres spillsjappe." I would buy from that place.

Er du seriøs? If so, hva vil skille deg fra konkurrentene?

Ang. kronerullinga, nei, ang. drømmen om å starte egen sjappe, ja.

"Checkpoint"! (cheesy, I know).

Jeg mener at prismessig så er det ingenting jeg kan gjøre for å skille meg ut fra andre konkurrenter, hovedutfordringa er å få folk til å komme tilbake for å handle hos meg, fordi de "tjener på det".

Enten ved et Jinx-lignende system (levels som gir rabatter etc), eller "lojalitetsbonuser" som igjen gir rabetter ved senere kjøp.

Penger man bruker i sjappa = "XP", så jo mer penger man bruker, jo mer får man igjen, men man må tørre å kunne gi igjen litt også f.eks: "Lvl 10 = 15% eller mer i rabatt på neste spill/vare under 800-900 kroner".

Lenke til kommentar

Kan ikke dere komme her og spise middag + dessert en dag, folkens? Jeg finner så mange gode oppskrifter på desserter og diverse andre ting, middager, forretter m.m.

Jeg trenger flere IRL-venner som kan spise hos meg i blant og help split the bill på matlagingen.

Lenke til kommentar

Kan ikke dere komme her og spise middag + dessert en dag, folkens? Jeg finner så mange gode oppskrifter på desserter og diverse andre ting, middager, forretter m.m.

Jeg trenger flere IRL-venner som kan spise hos meg i blant og help split the bill på matlagingen.

Aktuelt at du blir bestilt av AltF4 og meg til sommeren? Vi har tenkt oss rundt 3 uker med pølseparty for oss selv.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor mye pølseparty det blir hvis jeg er med, da. On the other hand, jeg lager en MEAN Boerewors med salsa i surdeigsbrød. Just sayin'.

Kanskje jeg skal flytte til Bergen. Jeg trenger fler IRL-venner in general, om hun byr på dessert er det bare en bonus.

Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Gi meg EN grunn til å kjøpe iskremmaskin, jeg sitter med tab-en åpen nett no.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...