AltF4 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vil tro det. På tide å la min indre queen få fritt spillerom. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Da må du komme med flere tilfeldige tips på Facebook. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det jeg egentlig lurer på er om jeg skal ha samlerutgaven eller den vanlige. Litt lyst på samlerutgaven, men den er jo meningsløst dyr i forhold til innhold. Jeg kjøper standardversjonen til tross for at jeg egentlig vil ha samlerutgaven. Synes måten de håndterte ekstramaterialet til samlerutgaven (mtp den ekstra karakteren) var kjip. Er det forresten bare jeg som uttaler navnet til Patrick som Pattrikkleppekk? OOOOOOH, by he way. Elkjøp har sendt SSX til meg i dag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg kjøpte samlerutgaven. Hadde lyst på den, hadde råd til den og ville gi meg selv en klapp på skulderen for at jeg faktisk søkte på skole. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg får venneforespørsler hver dag, må ha tidenes mest standard Steam-navn i Russland. Aksepterer du dem da? Og hva er det som gjør at folk vil ha folk de ikke kjenner på vennelisten sin? Hehe, bare så vidt begynt. Ok. Har selv kommet til Chapter 22, men har av en eller annen grunn allerede gjort 23 og 24. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nei, jeg lar det bare sope seg opp også kjører jeg masse-nekt av og til. Nå har jeg for eksempel 30 forespørsler liggende. Tror de legger meg til fordi de tror jeg er en annen. Hender det er noen som tar kontakt med meg og forlater samtalen skuffet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Sikkert det denne personen har gjort også, trodd jeg var en annen. Skiftet profilnavnet nå. Hadde skrevet inn det ekte navnet mitt der. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kingdom Hearts Re: Coded er faktisk et veldig bra spill og ikke minst viktig historiemessig. Jeg hadde ikke store forventninger til det, så jeg er overrasket over at det var så bra. Hater at jeg i ett øyeblikk er ganske våken og tenker at jeg skal gjøre noe også plutselig blir jeg helt stuptrøtt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ja, det har hvertfall Sora og gjengen og ikke en haug tilfeldige folk vi ikke har noe forhold til. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen som vet om et helt ok sted å spille biljard i Oslo? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er du student eller har studentvenner ved UiO er det billiardbord ved den store kantina tror jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=377980 Hvis du ikke har det, kjøp det nå. Verdt det bare for å få en fysisk kopi også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hva i helvete? 9 kroner for et spill? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 De har Drømmefall Limited Edition for 39,- også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kjøpte Mirror's Edge til fullpris, eg. Originale konsept = bra. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Har det allerede på 360 og kan få det billigere på steam når det er på tilbud uansett. Var verdt fullpris for min del og, selv om det var kort. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Betalte full pris selv, men jeg skaffet meg like gjerne fysisk kopi også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Orker ikke kjøpe så mange flere spill. Steam-kontoen min har en rimelig stor overflod av spill som ikke blir spilt med det første... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 En lang liste som har samlet seg opp etter utallige salg de siste årene ja. Sitter med Shogun 2 for øyeblikket, som en liten pause fra Fallout: NV. Begge har vist seg å være fantastiske spill, som jeg gjerne rullerer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå