Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Nei, det er resultatet av å la meg vere konge i 20 år. :p Starten for Noreg er historisk korrekt (som det meste anna i CK2), og er sirka som Noreg i dag, pluss Caithness (nordspissen av Skottland) og øyane som i dag er britiske eller danske.

I Crusader Kings 2, altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så spring og kjøp Crusader Kings 2! Alle burde spele det. SO GOOD.

Har utvida riket litt meir no. Sakka ned for å roe ned vasallene og hoarde litt peng.

Krig:

post-68407-0-38023800-1330180828_thumb.jpg

Religonsoversikt (ingen idé om korleis Katar-kjetteriet endte opp hos meg - men sonen min gjekk omsider med på å konvertere vekk frå det :|):

post-68407-0-56047200-1330180907_thumb.jpg

Territorier, pluss tittelskryt:

post-68407-0-34834700-1330180950_thumb.jpg

Spot the differences frå i går!

Highlights: Sverige (den lille blå flekken på førre bilete) er no heilt utsletta. Det raude territoriet i Finland er mitt, og Estland - endå eit raudt territorie like sør for Finland er òg mitt. Har no tre kongetitlar (Noreg, Sverige, Finland), og om mekanikken frå CK1 framleis er der, så treng eg to til for at paven skal kunne erklære meg for å vere ein katolsk EMPRA.

Danmark står på menyen.

Lenke til kommentar

CK2 har ganske mykje lågare inngongsterskel enn tidlegare Paradox-spel, og er ikkje designa sånn at ein slider i feil posisjon kan øydelegge alt for deg i framtida. :p

Faktisk trur eg ikkje det er sliders her i det heile.

Det er framleis lurt å gjere tutorialen i spelet, og ellers kan eg jo tilrå til dømes min eigen guide for korleis kome i gang og ha ein idé om kva du skal gjere... 8D

Lenke til kommentar

Hvor lang tid pleier sånt å ta?

Sitter og vurderer en forhåndsbestilling av Mass Effect 3 fra Komplett. Tross alt mulig å vinne en kopi av M8-rifla fra spillet - 80 cm lang og veier 9 kilo.

gun_2_b.jpg

Det jeg egentlig lurer på er om jeg skal ha samlerutgaven eller den vanlige. Litt lyst på samlerutgaven, men den er jo meningsløst dyr i forhold til innhold.

Lenke til kommentar

Last Story skal jeg definitivt ha; er en så stor beundrer av Sakaguchi at jeg gladelig hadde blitt bitchen hans. :love:

Jeg var ikke så begeistret for det forrige Crusader Kings, da jeg synes det ble mye å sitte og stirre på skjermen mens jeg ventet på at noe skulle skje, men hvis toeren er mer involverende skal jeg vurdere det. Har tross alt brukt fem år av livet mitt på å studere europeiske middelalderhistorie, så det er ikke som om materialet ikke treffer.

Lenke til kommentar

Damn, det hørtes også veldig koselig ut. God bedring.

Skal LETT kjøpe Deus Ex HR på steam imorgen. 10 pund? Don't mind if I do.

Takk.

Det er et kremtilbud. Tror jeg skal spille det på nytt snart, kjøpe DLC'en også. Hah, sjekka nå og det er jo tilbud her også :p Kjøpte like greit alle tre DLC'ene jeg, selv om det er våpenpakker. 5 euro er ikke akkurat mye.

Bestilte også Mass Effect 3 og Shadows of the Damned fra Komplett nå.

Og søkte på Førskolelærer-studiet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...