Gormers Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Positivt overraska av SSX demoen. :-) Ser ut som den serien aldri skuffer, selv når split-screen ikke er inkludert. Endret 22. februar 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 How's Southampton treating ya bitch? Laik a baws! Koselig nok her. Så godt som null snø, billig øl, billig mat, mange stygge, feite folk, og ikke minst, uteliggere som bruker båtvrak utenfor leiligheten vår som bopæl. Ikke den fineste byen i verden, men jeg trives godt nok. Har jeg forstått det riktig at du holder på med fotballtrener-utdanning? What gives? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Snurreleif har vel som mål å en gang ta over Tottenham, så greit å være tidlig ute. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det jeg også regnet med. Da vil jeg ha gratisbilletter, Snurre! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Med en årslønn på 30 millioner kroner forventer jeg at han spanderer billetter på oss. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Skulle bare mangle. Med mindre han blir "all high and mighty" og glemmer "the little man". Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Rart han ikke velger et bedre lag i så fall, men de er kanskje vanskeligere å få på salg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Kan ikke forvente et topplag når han er nylært, vet du. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Borderlands 2-trailer. Big boner engaged. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Big boner recognized. Commence jizzing in pants. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 How's Southampton treating ya bitch? Laik a baws! Koselig nok her. Så godt som null snø, billig øl, billig mat, mange stygge, feite folk, og ikke minst, uteliggere som bruker båtvrak utenfor leiligheten vår som bopæl. Ikke den fineste byen i verden, men jeg trives godt nok. Samme inntrykket jeg fikk av byen da Har jeg forstått det riktig at du holder på med fotballtrener-utdanning? What gives? Fordi jeg har alltid hatt lyst til å bli fotball-trener? Men jo da, har alltid hatt lyst til å bli fotball-trener, og siden jeg er "for gammel" til comeback som fotball-spiller, så satset jeg heller på å begynne relativt tidlig med trener-utdanning. Nå har jeg jo kun C-lisens (ble ferdig med første halvdelen i helga), som kun "tillater" trening av barn 6 - 12 år, men satser på å skaffe en del praksis der nå slik at jeg kan ta B-lisens om noen år, for så forhåpentligvis A-lisens (dog, det skal mye til for å få det). Skulle det noen gang bli aktuelt, eller at jeg trenger Pro-lisens, må jeg vel sikkert til utlandet, da man må ha vært spiller i en av de to øverste ligaene i Norge for å få Pro-lisens. Merkelig regel, ihvertfall siden jeg tror de ikke har den regelen i England en gang, et land som jo suuuuuuger i fotball lizm. Snurreleif har vel som mål å en gang ta over Tottenham, så greit å være tidlig ute. Oh yes. Det jeg også regnet med. Da vil jeg ha gratisbilletter, Snurre! Da blir det VIP-losje de gangene de er ledige vøtt Med en årslønn på 30 millioner kroner forventer jeg at han spanderer billetter på oss. Bare 30? Skulle bare mangle. Med mindre han blir "all high and mighty" og glemmer "the little man". Hvordan skal jeg kunne glemme Gamer.no gjengen? Dere har jo formet ungdoms-årene mine! Rart han ikke velger et bedre lag i så fall, men de er kanskje vanskeligere å få på salg. Så klart, får jeg tilbud fra Manchester/Chelski/Liverpool/whateverunntatt Arsenal og Møllde FØR Tottenham, så takker jeg jo ja. Men skulle jeg da noen gang fått tilbud fra Tottenham, hadde jeg gått for de, glatt! Mest attraktive fotballen i Europa med visse unntak. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 De spiller fantastisk lekker fotball til tider, de skal ha det. Skulle det noen gang bli aktuelt, eller at jeg trenger Pro-lisens, må jeg vel sikkert til utlandet, da man må ha vært spiller i en av de to øverste ligaene i Norge for å få Pro-lisens. Merkelig regel, ihvertfall siden jeg tror de ikke har den regelen i England en gang, et land som jo suuuuuuger i fotball lizm. Der har du Norge i et nøtteskall. Hva er forskjellen på A og Pro med tanke på hvem du kan trene? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Trener 3-kurset gir kompetanse til å trene lag på toppfotballnivå og enkeltspillere på høyt spillerutviklingsnivå NFFs Trener 4-kurs gir UEFAs PRO-lisens som er europeisk profflisens for trenere. Var det eneste jeg fant på NFF sine sider. Edit: Mao spørs det om det også kreves proff-spiller karriere for A-lisens. Endret 22. februar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Såpass ja. Da er vel kanskje ikke PRO-lisensen noe å sikte på med det første. Heller anlegge pondus og trøske rundt og trene RBK 3 eller noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Eller et engelsk championship 2 lag eller noe. Vet ikke hvordan reglene er for junior-lag dog (RBK Jr lag etc). Pondusen har jeg forresten kommet langt med. Endret 22. februar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Det hadde jo vært ganske kult det også, så fremt pondusen blir med. edit: Kjekt å høre. With great pondus, comes great amount of chicks. Endret 22. februar 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Manager for Bristol Rovers eller noe, tjener jo sikkert mer på det også over der enn hvis man hadde trent et lignende norsk lag over her Og klarer meg med den "chicken" jeg har! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Isåfall: I still want my free tickets. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vert neppe manager for noko som helst, men eg er faktisk hertug av Capua. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Isåfall: I still want my free tickets. Det skal du få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå