Craxmerax Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du får vel ikke dusja på grunn av operasjonen også du? Glad jeg fikk til det ved å ta plastikkpose og sånt rundt gipsen. Joda, jeg får dusjet. Jeg trengte ikke noe gips jeg Problemet er at jeg blir sliten av å dusje ettersom jeg ikke kan trå på benet og får dermed 115KG fordelt på bare det ene benet :/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du får tak i sånne stoler man kan sitte på i dusjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Finnes det stoler man ikke kan sitte på i dusjen? Herja med unger på jobben i dag, plutselig fikk jeg skikkelig vondt i høyre bein. Kjennes nesten ut som om jeg har krampe fra rompa og ned. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Finnes det stoler man ikke kan sitte på i dusjen? Herja med unger på jobben i dag, plutselig fikk jeg skikkelig vondt i høyre bein. Kjennes nesten ut som om jeg har krampe fra rompa og ned. Pistoler? Den var direkte til deg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=p6ANfJskbmY Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Finnes det stoler man ikke kan sitte på i dusjen? Herja med unger på jobben i dag, plutselig fikk jeg skikkelig vondt i høyre bein. Kjennes nesten ut som om jeg har krampe fra rompa og ned. Pistoler? Den var direkte til deg Takk. Satte jævlig pris det den! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Finnes det stoler man ikke kan sitte på i dusjen? Det finnes stoler som er spesiallaget for det, som er smale og kun består av metall og plastikk. Man kan selvfølgelig bruke hva som helst, men jeg tenker det ikke er noe særlig å dra inn en trestol med sittepute. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Selvfølgelig. I'm just trollin' ya'll. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du troller meg ved å få meg til å skrive om noe så gudsjammerlig uinteressant. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har telletråden dødd? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Neeeeida. Bare litt glemt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Nokon av dykk som speler Crusader Kings 2? Eventuelt som har kjøpt det men ikkje heilt tør å byrje? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har ikke helt turt å kjøpe det enda. Har LAN'et litt AoE II med en venn i dag i stedet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du troller meg ved å få meg til å skrive om noe så gudsjammerlig uinteressant. Samma det vel, troll er troll. Ser Syndicate høster gode kritikker! Kotaku var positive og Giant Bomb gir 5 av 5. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Syndicate ser ut til ha fått veldig varierende kritikk, ser interessant ut. Ikke arbeidsledig lenger , må vente til mandag eller lenger før jeg kan begynne men bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Grattis med jobb, Bloodlines! Katten kom inn med en død mus og begynte å leke med den. Kjempegøy. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Gratulerer Bloodlines! @nouse4aname: :!: Kattene våre er noen jævler til å ta både mus og rotter, men de er jo ikke innekatter så vi slipper det der. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Grættis, Bloodlines! Leste Syndicate-anmeldelsen på Kotaku idag jeg også, og så gameplay-videoen som lå ved. Kjenner jeg fikk litt lyst på det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Grættis, Bloodlines! Leste Syndicate-anmeldelsen på Kotaku idag jeg også, og så gameplay-videoen som lå ved. Kjenner jeg fikk litt lyst på det. How's Southampton treating ya bitch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå