Spartapus Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 The Witcher og Might & Magic Heroes VI, men jeg må først bli ferdig med spillene jeg holder på med allerede. Sitter på den nye PCen nå og tilpasser den preferansene mine. Windows 7 er uvant når man kommer rett fra XP. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg lo "Vi innrømmer det like godt først som sist. Det har vært både morsomt og skremmende å se hvordan våre avsindige påfunn om engler og overtro har blitt tatt dønn seriøst av en samlet norsk offentlighet. I flere år. De fleste kritikerne våre har ærbødig tatt forbehold om at de selvsagt respekterer andres tro. Unnskyld oss, men tro? Hvor blåst er det mulig å bli?" http://www.dagsavisen.no/nyemeninger/alle_meninger/cat1031/subcat1031/thread241389/ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 @Spartapus: Jeg spilte på Xbox, men har det til PS3 også. Jeg står fast på en boss på PS3 versjonen, som jeg greide uten problemer på Xbox versjonen. Jeg leste noe om at du går opp i level fortere og får skills fortere på Xbox enn på PS3, men PS3 har mer cutscenes og slikt som gjør historien litt mer forståelig. Slutten var helt underlig synes jeg og kom veldig brått på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Fikk 86 poeng for et ord i wordfeud. Ny rekord Shadows of the Damned er et skrudd spill. Har ikke kommet mer enn til act 3-2, men har fått et våpen som heter Hot boner nå. Endret 18. februar 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Nouse: 630 her. Skjedde også i dag. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvordan er det mulig? På et vanlig brett? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Spilte fatwa, trippel bokstavpoeng på w-en, ett dobbelt og to triple ordpoeng. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 @Spartapus: Jeg spilte på Xbox, men har det til PS3 også. Jeg står fast på en boss på PS3 versjonen, som jeg greide uten problemer på Xbox versjonen. Jeg leste noe om at du går opp i level fortere og får skills fortere på Xbox enn på PS3, men PS3 har mer cutscenes og slikt som gjør historien litt mer forståelig. Slutten var helt underlig synes jeg og kom veldig brått på. PS3-versjonen har høyere vanskelighetsgrad. Jeg har aldri spilt 360-versjonen, men har hørt den er lett. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Den er veldig lett. Jeg gikk opp 20 leveler på 10 timer og var vel rundt level 50 da jeg rundet det og hadde ingen problemer. Prøvde meg på Mass Effect i stad, men fant fort ut at det ikke var et spill for meg i det hele tatt. Hvis jeg får inderlig lyst ved en senere anledning, så skal jeg prøve meg på det igjen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 AltF4 har vært hos meg siden fredag, og er her enda. u jelly? 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Første gang siden kneoperasjonen (3 uker) at jeg er på mitt eget rom! Deilig! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Spilte fatwa, trippel bokstavpoeng på w-en, ett dobbelt og to triple ordpoeng. Da er det nok litt lettere ja. Jeg spiller kun på vanlig brett og på norsk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Første gang siden kneoperasjonen (3 uker) at jeg er på mitt eget rom! Deilig! Usj. Bare å brekke ankelen var for meg helt jævlig. Glad jeg bodde i første etasje. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Fortsatt 3 uker igjen på krykker Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Du får vel ikke dusja på grunn av operasjonen også du? Glad jeg fikk til det ved å ta plastikkpose og sånt rundt gipsen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Dritt å være usikker på om man skal studere det man vil grunnet mulig smalt jobbmarked. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Dritt å være usikker på om man skal studere det man vil grunnet mulig smalt jobbmarked. Bedre å studere noe man er interessert i og gjøre det bra enn å få middelmådige karakterer innenfor noe mer matnyttig. Om man får jobb innenfor akkurat det man studerte er selvfølgelig en annen sak, ikke minst fast jobb. Jeg studerte historie og fikk en jobb som vitenskapelig assistent ved et institutt et par måneder etter endt studie gjennom en slektning (ellers hadde jeg ikke engang fått høre om stillingen), men etter at tiden min der gikk ut hadde jeg ikke sjans til å finne noe på egen hånd og etter noen måneder innså jeg at jeg måtte søke på andre typer stillinger om jeg ikke skulle gå arbeidsledig i flere år fremover. Kjipt, men hva kan man gjøre... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Dritt å være usikker på om man skal studere det man vil grunnet mulig smalt jobbmarked. Bedre å studere noe man er interessert i og gjøre det bra enn å få middelmådige karakterer innenfor noe mer matnyttig. Om man får jobb innenfor akkurat det man studerte er selvfølgelig en annen sak, ikke minst fast jobb. Jeg studerte historie og fikk en jobb som vitenskapelig assistent ved et institutt et par måneder etter endt studie gjennom en slektning (ellers hadde jeg ikke engang fått høre om stillingen), men etter at tiden min der gikk ut hadde jeg ikke sjans til å finne noe på egen hånd og etter noen måneder innså jeg at jeg måtte søke på andre typer stillinger om jeg ikke skulle gå arbeidsledig i flere år fremover. Kjipt, men hva kan man gjøre... Det er jo selvsagt et poeng med å studere det man ønsker å studere, men igjen, poenget med å studere i bunn og grunn er jo å få tilbud på jobber man ellers ikke ville fått tilgang på, men da er vi tilbake til dilemmaet ditt f.eks, nemlig at det er utrolig få slike jobber. Den eneste trøsten med det jeg har lyst til å studere, får vel være at jeg kan studere idretts-pedagogikk ved siden av, slik at jeg kan bli gym/idretts-lærer også i stedet for å kunne jobbe innen fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå