Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Jeg spiller alt på nytt, fant nettopp den siste relicen jeg manglet også. Utrolig moro med ng+, er sånn passe OP (selv med nest vanskeligste vanskelighetsgrad) men nå prøver jeg litt andre ting jeg ikke prøvde forrige runde. Bruker swarm og demon arm mye. Og black holes da, som jeg ikke oppgraderte før nesten slutten i første runde.

Black Holes er veldig tøft. Oppgraderte det selv ganske sent i spillet, så fikk ikke brukt det så mye jeg heller.

Rundet Uncharted 3 igår og tenkte å starte på et nytt spill ikveld. Lurer litt på om jeg skal ta Shadows of the Damned.

Lenke til kommentar

Gløymde så klart å spørje om kva for Origin-nick folk har. Men eg fekk spelt litt - er no den stolte eigar av ein level 6-7 Adept. Er faktisk ganske kjekk MP. Fant ut at det berre var å droppe andre våpen enn pistolen, så kan eg spamme biotics utan cooldown.

Lenke til kommentar

Black Holes er veldig tøft. Oppgraderte det selv ganske sent i spillet, så fikk ikke brukt det så mye jeg heller.

Rundet Uncharted 3 igår og tenkte å starte på et nytt spill ikveld. Lurer litt på om jeg skal ta Shadows of the Damned.

Jepp. Husker jeg likte dem i det første spillet også, men de er egentlig vel så kule nå. Liker den audiovisuelle effekten de gir i tillegg til blodpølen etter folka når hullet forsvinner.

Hva syns du om U3?

Lenke til kommentar

Likte det godt, men det er jo ikke til å stikke under en stol at skytingen fremdeles ødelegger helheten av spillet. Hadde det hatt mindre skyting og heller flere gåter hadde spillet vært enda bedre. Synes grafikken er utrolig flott, men tenker litt med meg selv at den gjerne har gått på bekostning av AI. AI'en er nemlig til tider stokk dum. Men tror nok det er det beste spillet i serien, med det første på andre plass og U2 på tredje.

Lenke til kommentar

Så nettopp denne traileren til Farcry 3. Jeg ble faktisk skikkelig spent på det spillet nå.

Daaamn! You and me both. Veldig kul trailer.

Begynt å spille litt Wings of Prey for tiden, og kjører en ny runde med Band of Brothers sammen med kvinnfolket som er på besøk. Hva hadde vi gjort foruten WWII, mon tro. :hmm:

Lenke til kommentar

Skal straks hente en monitor til PCen jeg kjøpte forrige måned, som jeg da endelig får brukt. :thumbup: Vært ute av PC-gamingen lenge pga. utilstrekkelig maskinkraft og har en god del å ta igjen der, samtidig som det er kommet en del interessant i det siste.

Fullstendige specs for de som ikke gir faen:

Corsair Graphite 600T Midi Tower Hvit

Corsair HX 750W PSU

MSI Z68A-GD65 (Gen3), Socket-1155

Intel® Core i7-2600K Processor

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB

Gainward GeForce GTX 580 1536MB PhysX

Kingston HyperX SSD 120GB 2.5"

Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S

MS COA Label Windows Pro 7

MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit

MS ROYALTY Win Pro 7 Nordic

Jeg valgte ikke de aller beste komponentene rett og slett fordi PCen ville kostet en hel månedslønning, men forsøkte å finne et slags kompromiss mellom pris og hvilke modeller som har fått best anmeldelser av PC-blader og brukere.

Har også planer om å gjøre nyinnkjøp av tastatur/mus, høytalere og headset, men tar det litt etterhvert for å spre kostnadene. Jeg synes det er litt kjipt å måtte gå ned i pris/kvalitet fordi man på død og liv skulle ha alt på en gang.

Eternal Sonata er et underlig spill. :confused:

Fantastisk grafikk, musikk og kampsystem, men historien er noe skval. Det er et interessant premiss med at alt skal foregå i drømmene til Chopin, dessverre forsvinner det aspektet - og Chopin selv - fort inn i bakgrunnen for å gjøre plass til et generisk "defeat the bad guy"-plot. I sum synes jeg allikevel spillet var bra og jeg hadde det stort sett moro hele veien i gjennom.

Hvis du spiller PS3-utgaven er det også litt ekstra i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...