Licht Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Snart episk middag frå ei kokkelerande Eplefe. CHEDDAR OG BACON I SAME RETT. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er en utrolig god combo Cheddar, Bacon og Jack daniels er ennå bedre! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Skjer med denne tråden her da? Fullførte The Darkness 2 i går, litt overraskende og brå slutt, men tror det skyldes at jeg ikke fikk spilt det ordentlig noen gang. I gang med new game + nå, jeg elsker det. Alt for få spill bruker denne muligheten til å sprøyte liv i kampanjen igjen. Regner med du tok Reject Asylum og ikke Stay with Jenny? Jeg kan ihvertfall ikke legge meg nå, ellers blir døgnet mitt helt snudd opp ned. Du vet du vil. Come to the dark side... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Baconsurrede, cheddarfylte kyllingfileter. Awww yeah. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 CRUSADER KINGS 2. Ute no. Kven vil eg vere? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg kan ihvertfall ikke legge meg nå, ellers blir døgnet mitt helt snudd opp ned. Du vet du vil. Come to the dark side... Det skjer nok før eller siden. Såpass godt kjenner jeg meg selv. Baconsurrede, cheddarfylte kyllingfileter. Awww yeah. Det hørtes digg ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er ganske mouthgasm-inducing. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har brødskiver med ostefylte kyllinggreier man får kjøpt i sånn 10pack på coop. Mouthgasm-inducing det også... For små barn i afrika... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) CRUSADER KINGS 2. Ute no. Kven vil eg vere? Harald Hardråde? En venn av meg gikk for ham (eller sønnen hans?) og vant slaget ved Stamford Bridge. Så delte han Norge og England på sine to sønner. Så gjorde den ene sønnen opprør, så vennen min drepte ham. Endret 14. februar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det der Shampoo, det der er den største blandingen av fotball og religion jeg noen sinne har lest. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Substansielt er det også likhetstrekk, og noen (f. eks Dag O. Hessen) vil si at også foball har sine guder. Men det er her religion og fotball skiller lag: Det er kvalitativ forskjell i rollen til fotballens guder og religioners guder, og der er forskjell på hvordan de oppfyller sin funksjon. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 A wild Camelo del Madre appears. He uses +10 intelligence. It's super effective. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Gjekk for ein hertug i Frankrike. Detaljar i blogg. Skal prøve å vere Hardråde ein gong òg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Første dag på skolen etter to og ei halv uke! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 @nouse: Ja, valgte det. Skal prøve det andre alternativet denne runden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg ble så nysjerrig at jeg spilte det kapitlet på nytt når spillet var rundet. Tok ikke mer enn noen minutter heller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Hehe. Jeg spiller alt på nytt, fant nettopp den siste relicen jeg manglet også. Utrolig moro med ng+, er sånn passe OP (selv med nest vanskeligste vanskelighetsgrad) men nå prøver jeg litt andre ting jeg ikke prøvde forrige runde. Bruker swarm og demon arm mye. Og black holes da, som jeg ikke oppgraderte før nesten slutten i første runde. Endret 15. februar 2012 av AltF4 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Fant nettopp Rage AE for 150 kroner, over disk. Hurra! Nokon som vil spele ME3-multiplayer? :c Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ja, jeg vil spille nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jah, why the fuck not? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå